1

Temat: Lc4 Swap z 600 na 640 HF

Sorry z góry za kolejny temat i ze pytam jak debil...
Chce zrobic taki manewr mam opcje zakupienia za dobre pieniadze caly malinowy silnik 640 HF z 2004r. Znajomy da mi cały komplet do swapa lecz mieszka daleko odemnie i musze zrobic mu liste co ma mi wysłać, z tego co poczytałem i mam podstawową wiedze to musze miec:
Cały kompletny piec, kompletna wiazka zapłonowa z cewka kondensatorem i modulem itd. Klamka z wysprzeglikiem i przewodem i wydaje mi sie ze to wsio... Silnik jego siedzi w Lc4 99r. W mojej ramie nie ma obiegu oleju w ramie mam dokładnie Ktm ER600 91r i teraz kwestia tego jak ogarnąć sprawe z obiegiem oleju ?
Bede wywalał tez rozrusznik akumulator i cale te bajery i chce zeby było hard czy ew ktos pomogł by mi z wiazką ?

2

Odp: Lc4 Swap z 600 na 640 HF

Zakładałem temat z ramą, moim skromnym zdaniem ta sie to rozwiazac podstawka pod filtr oleju i wyprowadzeniem przewodu do tej podstawki od tej struby spustowej oleju ktora masz w ramie na dole a drugim wyjsciem z podstawki filtra tym przewodem do lewej strony silnika.

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

3

Odp: Lc4 Swap z 600 na 640 HF

Ew wpiąć  jakąś chlodniczke oleju małą... Bo na mój chłopski rozum obieg w ramie ma też chłodzić olej tak ?
Druga kwestia czy silnik wejdzie do ramy napewno ?

4

Odp: Lc4 Swap z 600 na 640 HF

zmierz wszystkie mocowania, mam piec na wierzchu to ci zmierze jutro jak sie wyrobie z robotą. Będzie trzeba chyba zrobić przednie mocowanie silnika. Ogólnie to coś tam ten olej się schłodzi pewnie w tej ramie, chłodniczka napewno by poprawiła chłodzenie ale i filtr by się przydał bo ten co jest w silniku to pewnie za mało.

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

5

Odp: Lc4 Swap z 600 na 640 HF

Jutro mierzym ;) Jak bedzie lipa to trudno robie swapa ramy bo zadnych patentow druciarskich nie stosuje wole by wsio było ori...

6

Odp: Lc4 Swap z 600 na 640 HF

Silnik z Balanserem w Ramie jak Moja.

[url=http://iv.pl/]http://iv.pl/images/00048070947604912267.jpg[/url]

[url=http://iv.pl/]http://iv.pl/images/86522573895745339617.jpg[/url]

Bede pchał sie w ten swap pieca bo to jednostka która nie bedzie mi sprawiała tyle kłopotów co obecna bo w 600 dostępnosc czesci jest zerowa w sumie... A 640HF + Mój gaznik zrobi juz robote... Aku mysle ze nie bede montował okroje wiazke maksymalnie i dalej chce paloną z kopa. Maksymalnie redukuje wage. Wydech dalej bedzie Custom pełen przelot, z tym ze wyspawam nowy z kwasówki tigiem i juz.

7

Odp: Lc4 Swap z 600 na 640 HF

Ty ten silnik kupiłeś? Bo to to nie jest HF

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

8

Odp: Lc4 Swap z 600 na 640 HF

Nieeee ! :D Ja normalnie szaraka po bozemu HF ;) Tu tylko wrzucilem fotki ze jednak da sie silnik wrzucic z balanserem do starej ramy, delikatnie sklepać trzeba po wiejsku i juz hahah