Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Jak się fachowo/handlowo nazywa zapinka do spinania zawieszenia na starcie?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Strony Poprzednia 1 … 66 67 68 69 70 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jak się fachowo/handlowo nazywa zapinka do spinania zawieszenia na starcie?
Jak się fachowo/handlowo nazywa zapinka do spinania zawieszenia na starcie?
Nie chce spalić gafy , ale nie chodzi ci o blokadę amortyzatora (launch control)
Tak, dzięki :-)
Taki. Zdjęcie z internetu :
Styki sprawdzałem od razu jak się to zrobiło, mocowanie przewodów do akumulatora też powinno być ok. Ostatnio dokręciłem mocno bo od wstrząsów się luzowało, ale wtedy rozrusznik raz działał, a raz nie, z licznikiem zawsze było ok.
Wraca temat mojego licznika. Kable sprawdzone, styki sprawdzone i przeczyszczone, a licznik dalej wariuje. Możliwe, że sam czujnik albo licznik się popsuł?
Materka napisał/a:Jak się fachowo/handlowo nazywa zapinka do spinania zawieszenia na starcie?
Nie chce spalić gafy , ale nie chodzi ci o blokadę amortyzatora (launch control)
A nie czasami o blokadę przedniego zawieszenia? Tzw "szybki start"?
Z innej beczki moze ktoś podpowie z czego zrobić crash pad na wydech bo wąż gazowy miałem Ale się stopil i nie wiem Już z czego
Lukas wariuje na postoju, czy tylko w trakcie jazdy? Jak na postoju to po prostu odłącz czujnik.
Z innej beczki moze ktoś podpowie z czego zrobić crash pad na wydech bo wąż gazowy miałem Ale się stopil i nie wiem Już z czego
Kup sobie wąż podciśnieniowy, albo poczytaj jakie jeszcze ludzie stosowali:
[url]http://forum.supermoto.pl/topic22094-zrob-to-sam-crashpad-na-wydech-slider-protector.html[/url]
Lukas wariuje na postoju, czy tylko w trakcie jazdy? Jak na postoju to po prostu odłącz czujnik.
Tylko podczas jazdy. Na postoju wszystko w porządku.
Z innej beczki moze ktoś podpowie z czego zrobić crash pad na wydech bo wąż gazowy miałem Ale się stopil i nie wiem Już z czego
Twój wydech za bardzo się grzeje więc możliwe że żaden wąż nie da rady - miałem tak w DRZ.
Nie wiem jaki masz tłumik ale może już brakuje w nim waty i dlatego tak się nagrzewa?
Dzisiaj przy demontażu tylnej opony okazało się ze miałem w niej zamontowany muss tylko ze jest przerwany kawałek około 20 cm się oderwał ktoś się orientuje czy mogę z powrotem to zamontować czy może lepiej go skleić czy po prostu wywalić i dać zwykła dętkę ?
Zdjęcie pokaż - będzie łatwiej się określić. Może się jeszcze nadawać...
Zdjęcie pokaż - będzie łatwiej się określić. Może się jeszcze nadawać...
Takie wystarczą czy całości ?
[url=http://imageshack.com/a/img922/9859/4EhVEn.jpg/]Zdjęcie 1[/url]
[url=http://imageshack.com/a/img923/7137/6cuFx8.jpg/]Zdjęcie 2[/url]
Dzis podczas regulacji zaworow w 525exc zauwazylem ze dzwigienka zaworowa ma dosc spory luz na boki od strony wydechu,od strony ssacych tego nie ma,no moze naprawde delikatny prawie nie wyczowalny. To normalne czy cos jest zuzyte,bo nie wiem czy latac dalej?
Maksymalny luz wg serwisówki powinien wynosić 0,1mm. Luz zmierzysz szczelinomierzem. W LC4 normalną procedurą jest kasowanie luzu podkładkami. Zajrzyj do katalogu części zamiennych LC4 i sprawdź wymiary tych podkładek, może będą pasować na ośki dźwigienek zaworowych w EXC.
Strony Poprzednia 1 … 66 67 68 69 70 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Wygenerowano w 0.068 sekund, wykonano 55 zapytań