Temat: KTM LC 4 640 sm 2006 pływa kierownica
Witam tak jak w tytule podczas jazdy w trasie przy prędkości powyżej 120 km/h kierownica zaczyna latać na boki tak jakby wpadał w shimmę. Czym to może być spowodowane??? Miał ktoś taki przypadek???
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM LC 4 640 sm 2006 pływa kierownica
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam tak jak w tytule podczas jazdy w trasie przy prędkości powyżej 120 km/h kierownica zaczyna latać na boki tak jakby wpadał w shimmę. Czym to może być spowodowane??? Miał ktoś taki przypadek???
Ciśnienie w oponach sprawdzałeś? Może za bardzo ściskasz kierę?
Witam
Nie ciśnienie ok wcześniej miałem założone szutrowe opony i myślałem że to przez opony ale teraz założyłem batlaxy i to samo. Kiery nie ściskam bo to nawet koleś co jechał za mną zauwazył że cały motor lata a ja w tym czasie muszę mocno trzymać kierę.
Patrz po kolei czy nie ma luzu na główce ramy, można by ewentualnie dociągnąć nieco nakrętkę i się przejechać sprawdzić ... Wydaje mi się, że nie odpowiednie ustawienie amortyzatorów też może mieć na to wpływ.......
mam identyczny problem tylko pojawił sie on po wymianie opon zgranej z wymianą uszczelniaczy + oleju oraz regulacją saga z tyłu. wydaje mie sie że to przez złe ustawienie amorów.
Zmniejsz prędkość odbicia.
prędkość odbicia czyli to ta regulacja z góry na (-)?
oprócz regulacji amorków też ustal ile wpuściłeś lagi w półki, bo jak są dużo wpuszczone to masz "lepszy skręt" ale na długich szybkich prostych może Cię sponiewierać :)
Dzięki za podpowiedzi jutro jadę na warsztat i będę sprawdzał. dam znać jak wyniki.pozdrawiam
Szukaj napisu REB. Raczej będzie u góry.
Ja tak miałem, był o tym temat, u mnie największym winowajcą były opony Heidenau'y Rainy. Po wymianie na normalne :) wszystko ustało, czasem jeszcze go "bujneło" ale to już przy wyższych prędkościach. Odpuściłem zawias z przodu jak pisze Majster i zmniejszyłem twardość wstępną i problem ustał całkowicie. Jedzie jak po sznurku do prędkości maksymalnej.
Ja tak miałem, był o tym temat, u mnie największym winowajcą były opony Heidenau'y Rainy. Po wymianie na normalne :) wszystko ustało, czasem jeszcze go "bujneło" ale to już przy wyższych prędkościach. Odpuściłem zawias z przodu jak pisze Majster i zmniejszyłem twardość wstępną i problem ustał całkowicie. Jedzie jak po sznurku do prędkości maksymalnej.
a jaką Ty masz prędkość maxymalną???
176km/h wg. licznika oczywiście, ale raczej miarodajnie pokazuje bo jeżdżący ze mną na sportach to potwierdzają :)
...oczywiście jeżdżony po bułki w niedziele ;)
Witam
Dzisiaj byłem na warsztacie okazało się że był luz na główce ramy został zniwelowany. Ustawienia amortyzatorów z góry REB miałem każdy inaczej dla sprawdzenia obydwa maksymalnie skręciłem na maxa w stronę (+) zawieszenie jest dużo twardsze ale pływanie bardzo się zminimalizowało także do 150 km/h szedł Ok powyżej zaczęły się wibrację ale to niebo a ziemia co było wcześniej. Podejrzewam że muszę wyregulować pod siebie amortyzatory.
Mam pytanko kto mógłby doradzić na ile obrotów poustawiać amor z przodu ten REB i jak wyregulowac amor z tyłu waże 90 kg i mam 180 cm wzrostu.
pozdrawiam
Ciśnienie w oponach sprawdzałeś? Może za bardzo ściskasz kierę?
Siemka a jakie ma być ciśnienie w oponkach???
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM LC 4 640 sm 2006 pływa kierownica
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 73 zapytań