1 Ostatnio edytowany przez Hanys (2014-06-22 15:19:57)

Temat: KX 250 naprawa

Witam,
motor kupiłem niedawno pare rzeczy jest do zrobienia, myslalem ze do zimy objedzie ale lipa z tego :) wyjezdzilem z 3 baki i poszla uszczelka pod cylindrem, brak kompresji, nie odpala. Rozebrałem góre no i okazało sie ze tłok jest porysowany, nawet pekniety cos tam jest ułamane, jednak zadnych odłamków nie znalazełm. Musze dac cylinder do naprawy i spasować nowy tłok. Co to mogło spowodowac?

[url=http://fotoo.pl/show.php?img=825497_wp-000229.jpg.html]http://fotoo.pl//out.php?t=825497_wp-000229.jpg[/url]

Drugie pytanie dotyczy korby, kiedy ruszam góra-dół luzów nie ma, na boki sie rusza ale to normalne, czy nie za bardzo chodzi na boki? Korba z PROXa.

[url]https://www.youtube.com/watch?v=MIcf2dOL2Vo[/url]

Nie wiem czy rozbierać dalej czy narazie zmienic tylko tłok i tak mam niewiele czasu na jazde a tym bardziej na dłubanie...

A jeszcze mi sie przypomniało, kx ma dziwnie mocne drgania, nie wiem czy w crossach to normalne czy moze wynik uszkodzenia tłoka? albo jeszcze czegoś innego?

GSXF 400 -> GSXR 750 K3 -> Z1000 K3 -> XT600E SM -> KX 250 -> CRF450R -> ?

2

Odp: KX 250 naprawa

Luz wzdłużny korbowodu jest do przyjęcia.
Odłamki poszukaj lepiej w skrzyni korbowej. Musisz są dobrze wypłukać, ale niewykluczone, że pozostawiły po sobie ślady na łożyskach.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL