1

Temat: Pierwsze moto

Witam. Jestem w trakcie robienia prawka na A i w związku z tym rozglądam się za jakimiś kółkami. Doświadczenia mam tyle co nic więc poszukuje tutaj pomocy.

Kwota jaką dysponuje to 10-13 tys. przy tym że wolałbym dolną granice :) (ubrania to osobna bajka)

Mam 25 lat 180 cm wzrostu i ok 80 kg wagi.

Jazda głównie praca-dom, jakiś lekki szuter i ewentualne wypady do okolicznych miasteczek.

Co możecie polecić? Moto które zwróciły moją uwagę to KTM LC4, HUSQVARNA sm610 Yamaha WR250X. Z tym, że rozglądam się ciągle i w sumie to nie jestem jakoś konkretnie zdecydowany, więc liczę na jakieś sugestie. Nie wiem jak się ustosunkować w stosunku pojemność-moc-masa.
Tak jak napisałem nie mam żadnego doświadczenia w jeździe i chciałbym coś do nauki, ale też żeby się nie pozbywać tego za rok

2

Odp: Pierwsze moto

O ho, zaraz DRZ-ciarze tu wpadną:D

https://www.bikepics.com/members/81

3

za 13 kupisz już fajnego LC4 , polecam 625/660.

KTM 625 SMC

4

A ile masz z pracy do domu?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5 Ostatnio edytowany przez biduin (2014-03-24 12:47:20)

delta napisał/a:

O ho, zaraz DRZ-ciarze tu wpadną:D

:D spoko tak jak napisałem zależy mi na takim moto żeby nim pojeździć przynajmniej 2 sezony. Jak to jest z pojemnościami? Znajomy wrzeszczy, że wszystko co ma więcej niż 250 na początek to samobójstwo itd. z tym, że on nie jeździ więc trochę to wkładam między bajki.  Z pracy do domu to tak około 3 km w jedną stronę szutrem. Z tym że ta jazda do pracy to powiedzmy cel podstawowy ale nie nadrzędny ;)

6

No to znajomych chyba , że tak się wyrażę popierdala na skuterze :) , w dużej mierze wszystko zależy od ridera, każdy ma głowę i myśli jak jeździć. Jak będziesz jeździł z głową , to nie widzę przeciwskazań do kupna czegość powyżej 400ccm.

KTM 625 SMC

7

Noo. Drzta 400 będzie spoko na początek ;)

DRZ 400 Y SUPERMOTO

8