1

Temat: Hondy XR 400 i serwisowanie.

Witam wszystkich! Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda serwisowanie Hondy XR 400.

A więc tak motor będzie jeżdżony po ulicy i od czasu do czasu las no i bezdroża. Żadne katowanie na torze czy też jazda w trudnym terenie i ostre katowanie w stylu „Enduro Kex”.

Wiadomo przebiegu nie będę liczył w motogodzinach, bo na drodze to bez sensu tylko w kilometrach. A więc przy takiej jeździe, jaka będzie wytrzymałość tłoka, korby, cylindra, zaworów, itd. Z góry dziękuję za pomoc.

2

Odp: Hondy XR 400 i serwisowanie.

Ja olej wymieniam co 9 baków. Zawory ustawiam co 2 wymiane oleju, do tego filtr oleju. Tłok, korba, cylinder, myślę, że wytrzymałość liczona w dziesiątkach tysięcy kilometrów. Kontrola raz w sezonie i tyle :)

"Ride it, like You stole it"!

3

Odp: Hondy XR 400 i serwisowanie.

Staruch słyszałem w radiu, że Cię na roboty publiczne wysłali :D

Co do tematu, ja olej zmieniam tak co 1500-2000 km zawory co wymianę sprawdzam. Tłok itp to tak jak wyżej napisane, zrobią przebieg w dziesiątkach tysięcy.

Kula daje fula :D 
     
http://www.youtube.com/watch?v=FdCnQNuojUw

4

Odp: Hondy XR 400 i serwisowanie.

Bardzo śmieszne :D

A tak na serio, jak się przedstawiam przez telefon, to wszyscy się pytają, czy to ja :D

Jedyne co jest bardzo ważne: kontorolować filtr powietrza, bo lubi zassać paprochy.

"Ride it, like You stole it"!

5

Odp: Hondy XR 400 i serwisowanie.

Ja olej wymieniam co 1000 km. Zawory przy wymianie oleju i ewentualnie na słuch jak zaklekoczą choć tak się nie zdarza, raczej moje urojenie. Jeżdżę poza asfaltem i nie oszczędzam maszyny. Więcej uwagi przykładam zawieszeniu i częstym wymianom w nim oleju, w szczególności w tylnym zawiasie.