16

Odp: Silnik z duke 690 do lc4 620/640

kik_man napisał/a:

niedawno stał Berg 650 fabryczne sm na allegro  koleś za kompletny zawias z półkami chciał połowę tego co krzyczy reszta portalu

Znalazłem to zawieszenie, chyba o to Ci chodziło [url]http://allegro.pl/show_item.php?item=4052014490[/url]
Jestem nim poważnie zainteresowany, orientuje się ktoś czy spokojnie spasuje do główki ramy LC4? I czy warty jest coś ten zawias? Jaki jest rozstaw tych szpilek pod ten zacisk beringera? Zacisk brembo czterotłoczkowy podejdzie pod to?

Sorry, za masę pytań, ale może ktoś zna odpowiedź i przyoszczędzi mi czasu na szukanie jej.

17

Odp: Silnik z duke 690 do lc4 620/640

Podaj wymiary swoje główki, typ łożysk to ci powiem czy spasuje z twoim.
Zawias jest super.
Czy się opłaca - podaj cenę jaką podał za całość bo na aukcji jest za jedna lagę.
Zacisk brembo z ktm ma taki sam rozstaw jak beringer z ktm.

Jakby co to mogę się zamienić na półki.
Mam kute z KTM-a. Mogę je wymienić na te z Berga.
Różnica jest w grubości sztycy.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

18

Odp: Silnik z duke 690 do lc4 620/640

Nie wiem jaka jest cena końcowa bo nie mogłem się dodzwonić, ale jakbym z półkami i wysyłką zmieścił się w 1000 pln to byłoby git. Ewentualnie zakupię zawias z LC 640 SM.

19

Odp: Silnik z duke 690 do lc4 620/640

1000zł to będzie dobra cena

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

20

Odp: Silnik z duke 690 do lc4 620/640

Wrzucony w ramę, w najbliższych dniach dopasowywanie bo na razie nie chce wskoczyć na miejsce :P
[url=http://www.fotosik.pl]http://images65.fotosik.pl/776/b8dff334224b797amed.jpg[/url]

21

Odp: Silnik z duke 690 do lc4 620/640

tak o tym kulesiu mowilem dzwon negocjuj bo jest mocno elastyczny co do cen. dla przykladu kola z kompletnym hamulcem beringera i plywalaca tarcza jeden z forumowiczow dorwał za 1800

22

Odp: Silnik z duke 690 do lc4 620/640

Spawacz obiecał mi skończyć pod koniec tygodnia przeróbkę ramy, mam nadzieję że będzie wytrzymale, prosto i ładnie :) bo jak nie to graty lecą do działu giełda, poprzedni spawacz spartaczył trochę robotę i straciłem troszkę wiarę w powodzenie projektu.

W międzyczasie działam z drugą LC4, i mam pytanie, bo mam ramę z KTM Lc4 620 SC z małym obiegiem oleju, a chciałbym wrzucić do niej jakiś nowszy silnik z rozrusznikiem, z czego większość pochodzi z ram dużym obiegiem oleju. Czy da się to zgrać? jakie mogą być konsekwencje oprócz częstszych wymian oleju i jak to zgrać? żeby się nic nie zepsuło....