1

Temat: Problem ze śrubą spustową. KTM 690 SM

Moto to KTM 690 SM. Mam problem: Otóż wziąłem się za wymianę oleju, wszystko było by ok, gdyby nie to, że cieknie mi śruba spustowa, była sztukowana przez poprzedniego właściciela i najprawdopodobniej czymś uszczelniona:( W związku z tym ma kilka pytań:
1 Co teraz robić?? Na moje oko gwint śruby (raczej to), albo gwint w silniku przekręcony i nie trzyma wystarczająco. Gdyby to był gwint w silniku to macie jakieś pomysły??
2 Co z olejem?? Mogę go zalać jeszcze raz?? Średnio mi się widzi kupować nowy olej 70zł/l.
3 Miał ktoś podobny problem??


Narazie pod moto postawiłem czysty słoik i tam zbiera się ten olej co zkapie.
Proszę o pomoc!!!

Virago 535 > SV 650 > SPEED TRIPLE 1050 > KTM 690 SM

2

Odp: Problem ze śrubą spustową. KTM 690 SM

1. Raczej gwint w silniku. Mozna kupic na allegro zestawy do naprawy gwintow. Dziala to tak ze wiercisz otwor ,gwintojesz go i wkrecasz nowy gwint najczesciej stalowy.

2. Oleju nie powinno sie wlewac ponownie do silnika mimo ze byl swiezo zalany.

3. Mam taki sam problem tylko ze sroba od dekla.

crf 250r
ktm 450 smr #34

3

Odp: Problem ze śrubą spustową. KTM 690 SM

[url]http://www.youtube.com/watch?v=79IYC4L68LU[/url]
to dla rozjaśnienia umysłu o.c.b.
Raczej bym nie powiercał z racji niepożądanych wiórów starał bym się od razu gwintować ( na gwintowniku spora ilość smaru co jakiś czas wracając i zmieniając smar na nowy minimalizując możliwość wpadnięcia do środka kawałka niepożądanego materiału w tym wypadku amelinium)
mam nadzieje ze napisałem to w miarę przejżyście

4

Odp: Problem ze śrubą spustową. KTM 690 SM

Miałem ten sam problem w swoim kacie. Sprawę załatwiło Heli Coil. Także od siebie też mogę Ci polecić ten sposób. Po naprawie ani kropelka się nie wydostaje:)

5

Odp: Problem ze śrubą spustową. KTM 690 SM

Bo trzeba zainwestować w klucz dynamometryczny! Najpierw dopierdala się śruby na chama, a potem takie kwiatki się trafiają.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

6

Odp: Problem ze śrubą spustową. KTM 690 SM

Thx za odpowiedzi
Problem chyba rozwiązany, przyczyną była śruba:P
Teraz jest już nowa śruba i podkładka i jak narazie wszystko trzyma. Przy następnej zmianie będzie trzeba się zastanowić nad tym heli coil, gdyby coś ciekło.

Virago 535 > SV 650 > SPEED TRIPLE 1050 > KTM 690 SM

7

Odp: Problem ze śrubą spustową. KTM 690 SM

gierwi napisał/a:

Bo trzeba zainwestować w klucz dynamometryczny!

Amen

SMCR AKR
_____________________________
Kruszywa/budowa dróg 693 294 502