16

Odp: Kalendarz MP i PP 2014

maniek-rr312 napisał/a:

Poznań na ten rok odpada na bank. AW nie chce zrobić terenu


W kwietniu jest chyba walne zebranie wyborcze. Trzeba chyba spiąć pośladki i zmienić ten zarząd!

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

17

Odp: Kalendarz MP i PP 2014

A, ten nowy tor w Radomiu?

Miej wyjeb@ne, a bedzie Ci dane...
MANEY#101 RMPST
Bez Ciśnienia rally team

18 Ostatnio edytowany przez Cezar (2014-01-08 05:08:14)

Odp: Kalendarz MP i PP 2014

Nie było otwarcia ale raczej mają w dupie motocykle, tyle było "testow" dla aut a nic dla motocykli. Podobno w Lutym ma być jakieś info. Ale dla was w MP to chyba aktualny kalendarz sprzyja zagranicznym wojażom nie?

19

Odp: Kalendarz MP i PP 2014

Lipa jak dla mnie tylko 3 tory, przecież jest wiecej w Pl fajnych miejsc. współczuje zawodnikom bo ja to jestem amator, ale mino to kalendarz kiepski pod wzgledem różnorodności, i jak tu sie rozwijać, uczyć czegos nowego, zdobywac doświadczenie... Cieszy mnie tylko fakt że bedzia ta klasa Amator, bardzo jestem z tego zadowolony, ale miałem nadzieje ze odwiedze wiecej ciekawych miejsc...

Yamaha TT600R=> KTM 525EXC/SM=> KTM SXF250=> KTM EXCR 530 FACTORY '11 obecnie w wersji SM :)

20

Odp: Kalendarz MP i PP 2014

Tory w Polsce są tylko brakuje klubów, które by miały chęć zorganizowania zawodów. Spokojnie mogło by być 7 rund każda na innym torze. Pamiętajmy też że zawody SM można zorganizować na np. starych lotniskach wojskowych jak to jest robione w Niemczech.
Gdyby zawodników było 2 razy więcej to myślę, że zaczęło by się to opłacać finansowo i chętni by się zgłaszali.
Jeden plus takiego kalendarza to to, że będzie można startować np. w Czechach lub Niemczech i się jakoś powoli rozwijać.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

21

Odp: Kalendarz MP i PP 2014

Szkoda, że nie ma nic w okolicach Warszawy. Będzie trzeba zwiedzać.

Pozdrawiam,
Piotrek

22

Odp: Kalendarz MP i PP 2014