Odp: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.
Moim skromnym zdaniem to na złotych felgach to najlepiej będzie się pasować czerwień. Aj marzy mi się taka crf :)
SXF 250
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 18 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Moim skromnym zdaniem to na złotych felgach to najlepiej będzie się pasować czerwień. Aj marzy mi się taka crf :)
sa gusta i gusciki ale wg mnie to ma jechac, a wyglad w tym motocyklu to 2-go rzedna sprawa. naraze czeka cie sporo pracy przy przygotowaniu moto, takze zycze ci powodzenia.
nie byłem raptem tu kila dni i już takie zmiany ;)
Fajnie wygląda ta Crf z czarnymi plastikami z czerwona okleiną
Gdzie najlepiej kupić okleiny ? Chciałbym takie oryginalne hondy.
[url]http://www.blitzmoto.pl/[/url] zadzwon, zapytaj wydaje mi sie ze ogarna temat
Oryginalne Hondy, to najlepiej w salonie Hondy!
grafikanamotocykle.pl
Gość robi dobre, tanie okleiny. Jeśli nie ma czegoś w jego ofercie (widzę, że jest tylko okleina do CRFy 250 w Rockstarze) to zrobi na zamówienie, kumplowi nawet wybrany wzór do GasGas'a ogarnął. Jeśli z nim pogadasz to nawet sam Ci oklei, oczywiście musisz zapłacić za przesyłkę, ale zawsze jest taka możliwość.
Polecam z czystym sumieniem, wielu znajomych oklejało i zamawiało okleiny.
Dziś przyszedl do mnie wstępny wynik przeglądu, w związku z którym okazało się, że cylinder jest do nicasilowania lub wymiany. Jest też problem z wałem, ale da się to naprawić. Silnik był składany na jednych uszczelkach więcej niż raz, skrzynia i kartery na szczęście ok. Najgorsze jest to, że przy kupnie bez otwierania nic nie da się wywnioskować..
W związku z powyższym szukam cylindra do crf. Ma ktoś z Was namiary na taki?
Niestety jest jak mówisz... dlatego w PL nie warto przepłacać za "igiełki" tylko trzeba kupic wrak i go naprawić wyjdzie to zdecydowanie taniej;)
Chyba kolego nie wiesz co mowisz :/ doprowadzenie wraka do stanu urzytecznosci to doslownie masa kasy chyba ze ktos ma takie podescie ze oby jezdzilo.. ciezko doprowadzic do ladu motocykl w ktorym kazdy element jest ruszony i gwint sto razy przeciagniety.. Co do cylindra to na allegro widzialem aukcje z cylindrem nowym do crf org. z tlokiem podobno oryginal hondy bede w domu to poszukam aukcji.
jak chcesz nowe elementy, to sprawdź ceny w russellsmotorcycles. Są na ebayu. Będę niedługo zamawiał kilka rzeczy dla siebie, to można zrobić jedną paczką.
Matysek sprawdź w katalogu części czy od innych roczników nie pasuje, zawsze to większe szansa na zakup.
Wiesza jaka sel. tłoka weszłaby po nałożeniu nowego nicasilu na obecny cylek?
A jaki koszt nowego oryg?
here you are
[url]http://www.ebay.co.uk/itm/OEM-HONDA-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-CRF450R-CYLINDER-12100-MEN-671-NEW-/271099877037?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3f1ecfd6ad[/url]
250 dolarów + wszystko co trzeba, żeby zamówić ze stanów
Dziś będe wiedział konkretnie co potrzebuję. na pewno cylinder właśnie. Ten z ebay widze jest w fajnej cenie, więc może go wezmę, sprawdze jeszcze właśnie ten ori zestaw hondy z allegro, bo z tłokiem kosztuje ok. 1500 zł, więc dobra cena.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 18 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.
Wygenerowano w 0.059 sekund, wykonano 71 zapytań