1

Temat: Drz i parę pytań

Siemka !
Na nowy sezon szukam czegoś niezawodnego i pewnie nie znajdę nic innego niż drz 400 sm. Co prawda wolałbym husę smr ale cóż, brak funduszy na remonty.
Co do drz :
Jaka jest optymalna prędkość na seryjnych przełożeniach w trasie ?
Mniej więcej ile da się rozwinąć tym sprzętem ?
Po jakim mniej więcej przebiegu przydało by się wymienić tłok zakładając, że był używany amatorsko?
Ile pali ?
Jak z mocą? Wystarczająco na szaleństwa w mieście i wyprzedzanie na trasie ?

Wiem, że to dość indywidualne pytania ale mimo to może ktoś byłby chętny chociażby w przybliżeniu na nie odpowiedzieć.
Tak czy inaczej będę wdzięczny.
Pozdrawiam !

2

Odp: Drz i parę pytań

1) 120km/h
2) 160-180km/h ale to trzeba być kozakiem
3) Powyżej 30tys. warto już zajrzeć do silnika i pomierzyć
4) Na seryjnym gaźniku Mikuni od 3 do max 5 litrów na 100km
5) Mocy starcza ale lepiej wymienić gaźnik na FCR wtedy jest jazda i moc.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: Drz i parę pytań

1) 90-110km/h
2) 160km/h ale i tak będziesz jeździł do 100-120km/h
3) Powyżej 30tys.  - ale wszystkie na allegro mają 10tys :D
4)4-5l
5) na miasto bez dramatu, w trasie  przy 90- 110 mało kogo będziesz wyprzedzał...

Pozdrawiam,
Piotrek

4 Ostatnio edytowany przez Belzebub (2013-10-31 14:13:34)

Odp: Drz i parę pytań

Może namieszam, ale
jeśli będziesz szukał DRZy, to spójrz na wersję "E" , najlepiej z mod'em SM
-  w SM -> Gaźnik FCR ciężko znaleźć w dobrym stanie (nie mówię o eBay'u), cena bardzo średnia(powyżej ~500PLN) , później jeszcze zabawa z regulacją i dyszami (lol)...

Szukanie mocy i wagi w DRZ SM kosztuje , co w "E" masz w komplecie ;)

Hardcore - it's more than music...