Odp: Husaberg 100 pytań do...
Generalnie testowałem ZARDA w Ducatach i muszę powiedzieć jedno- niesamowity dźwięk- zupełnie niestandardowy i niepowtarzalny.
o tak +1 zardy jedne z najlepiej dudniących kominów
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg 100 pytań do...
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Generalnie testowałem ZARDA w Ducatach i muszę powiedzieć jedno- niesamowity dźwięk- zupełnie niestandardowy i niepowtarzalny.
o tak +1 zardy jedne z najlepiej dudniących kominów
Pany a Rino Racing ktoś zna? Udało mi się zakupić końcową puchę za 10 funtów :)
W sumie nie wiem czy będzie pasowała... ale 10 funtów to nie majątek i zaryzykowałem.
Coś takiego znalazłem i nie brzmi chyba źle... [url]http://www.youtube.com/watch?v=wvULuq2AVog[/url]
Nikt tego nie zna, ale da radę jak dostroisz. ;-)))
Ja słyszałem w drzcie i jest OK :)
Ja mam seryjny przerobiony na przelot i brzmi równie piekielnie jak aftermarketowy.
Ja mam seryjny przerobiony na przelot i brzmi równie piekielnie jak aftermarketowy.
Też tak miałem dopóki nie urwałem jednego ucha wydechu i nie pogiąłem puchy podczas gleby.
Te dysze podpasują do Keihin'a prawda? [url]http://allegro.pl/dysza-dysze-keihin-cr-kx-rm-yz-crf-motocrossswie-i3776605365.html[/url]
Jeśli w serii mam dyszę główną 160 to brać 170 czy 180 ?
Jeżeli masz 160 to bym zaczął od 162.
Teoretycznie. Rysunek z wymiarami wygląda jak ten na Larsson.pl. Kupiłem tam kilka dysz, mając gaźnik na stole zauważyłem, że dysze nie wkręcają się zbyt łatwo, jest jakaś różnica w gwincie.
Po ostatnich jazdach stwierdzam, że rozrusznik w Bergu to totalna porażka i nie ma sensu go dalej trzymać.
Więc go wczoraj wywaliłem (rozrusznik, przekaźnik i aku).
Skutek; 4kg mniej wagi i łatwy dostęp do gaźnika który cały czas stroję.
Przy okazji otwierania silnika wywalę całą resztę elementów rozrusznika co pewnie da kolejny 1kg mniej.
Zamiast aku dałem kondensator 10000uF. Po odpaleniu silnika światła na wolnych świecą jak zawsze.
Sprzęt wygląda teraz o wiele lepiej i chudziej:)
Czy ktoś kupował lub orientował się ile kosztują okleiny - komplet lub boczki od chłodnicy?
Oczywiście OEM wersja z dwiema dziurkami 2004-2005.
hacker zaślepka to oryginał? i ile dałeś? Co do okleiny [url]http://www.motocombo.pl/p/283/19033/blackbird-dream-husaberg-fs-fe-00-05--komplety-naklejek-husaberg-okleiny-cross-atv-nadwozie-technika-motocyklowa.html[/url]
Odbojnik sedesowy za 1,70zł :)
szybkie pytanko, bo nie znam się na antyhopach
[url]http://www.motostrano.com/STM-Husaberg-FE-FS-450-650-Slipper-Clutch-p/fhs-x030.htm[/url]
rozumiem że do tego muszę mieć jeszcze kosz, tarcze i przekładki?
i mogą być oryg. bergowe? nówki? czy używki w dobrym stanie będą ok?
Panowie w którą stronę odkręcamy śrubę od magneta w fe550 08r?
Panowie w którą stronę odkręcamy śrubę od magneta w fe550 08r?
REMOVING THE ROTOR
– Remove the pickup sensor (1).
– Loosen the rotor nut (2) (17 mm – LH thread!) and
remove together with the corrugated washer.
Gwint lewy więc odkręcasz odwrotnie niż zwykle.
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg 100 pytań do...
Wygenerowano w 0.047 sekund, wykonano 70 zapytań