1 Ostatnio edytowany przez Piekny (2013-09-30 00:15:58)

Temat: Ślimak prędkościomierza

Jak w temacie, z czego przypasuje ta zębatkę?
Wymiary podane na fotce.

https://lh6.googleusercontent.com/-vyPLfUpiWvI/Ukhp5Q-sr0I/AAAAAAAAAW0/6RxmMDLR87I/s912/slimak.png

Zębatka wytarła się i przestała podawać prędkośc na linkę.
Sprawdził by może ktoś z WRkowiczów?

Yamaha TT600R 2001 - sold
KTM 625 SM 2004

2

Odp: Ślimak prędkościomierza

Sorry za post pod postem ale ewentualnie jeśli jestem w dupie i taka zębatka w detalu nie występuje to jak sprawdzają się takie wynalazki?
[url]http://allegro.pl/licznik-predkosciomierz-suzuki-gsr-sv-650-1000-i3519172164.html[/url]

Yamaha TT600R 2001 - sold
KTM 625 SM 2004

3

Odp: Ślimak prędkościomierza

mialem ta sama sytuacje w mojej sztuce i w tym samym miejscu sie wytarlo. Twoj da sie jak i moj sie dało odratowac na jeszcze 1-2 sezony przy małej rzeźbie. chodził dalej przez 4kkm po czym znowu powtórka z historii. pytałem o nowy w roznych miejscach i ceny wachały sie od 500-700 zl bez obudowy, a z nią jeszcze ponad 700 wiecej (obudowa z gniazdem na linkę świderkiem i uszczelniaczem) dorobić możliwości nie ma

4

Odp: Ślimak prędkościomierza

kik_man napisał/a:

Twoj da sie jak i moj sie dało odratowac na jeszcze 1-2 sezony przy małej rzeźbie. chodził dalej przez 4kkm po czym znowu powtórka z historii.

Jak? :>
Właśnie przeglądam kompatybilność części na megazip.ru (swoją drogą polecam, genialny katalog części) i wychodzi na to że ślimak prędkościomierza kompletny cała obudowa itd podpasi z TT600s od rocznika 1993 do TT600RE do rocznika 2004.
Numer cześci to: 4GV-25190-00-00, link: [url]http://www.megazip.ru/search/yamaha/4GV-25190-00-00[/url]
Już coś namierzyłem na alledrogo, zobaczymy co mi gość odpisze.

Yamaha TT600R 2001 - sold
KTM 625 SM 2004

5 Ostatnio edytowany przez kik_man (2013-10-01 21:19:42)

Odp: Ślimak prędkościomierza

moze i malo profesjonalnie ale zdalo egzamin do momentu nastepnego "wytarcia" . Słaby punkt kazdej ttry.
najpierw trzeba troszeczke zeszlifowac slimak od strony, ktora sie wklada w obudowe (element ktory pokazany jest pod nr 3 praktycznie do czarnej linii) ważne zeby powierzchnia została zebrana równo i płaszczyzna szlifu była prostopadła do ośki tak aby pozniej nie było bicia.
nastepnie odcinamy pierscien z 2 zebami cieniuteńka piłka. staramy się o jak najmniejsze zużycie materiału z ząbkami ( nr2) i wygładzamy miejsce cięcia na pierścieniu drobnym papierem ponieważ bedziemy je kleić razem ze zeszlifowaną powierzchnią (odwrócony ślimak)(od nr 3)
przystępujemy do klejenia ja to robiłem cos ala kropelka.
W miejscu gdzie sa kropki (nr1) dla wzmocnienia zrobiłem cieniutkim wiertłem dziurki głębokie na  około 5mm (wiertło moze wyjść bokiem a tego nie chcemy). miejsce klejenia wzmocniłem cieniutkimi gwoździkami wklejonymi w dziurki. Aha, całość sklejałem na ośce która wykluczy nam jakieś przesuniecia (ślimak siedzi na niej ciasno), a sama ośke bardzo łatwo oczyścić z kleju. Nie przesadzamy z klejem zeby ślimak dało sie zdjąć.

i tak odwrcony ślimak przekazuje obroty koła w mejscu które nie było używane. operacja możlliwa tylko raz.

[url]http://zapodaj.net/e60b5b9dd923d.png.html[/url]

z tego co zauważyłem ja i znajomy z takim samym motocyklem awaria miała miejsce w momencie kiedy licznik pokazywał 160