1 Ostatnio edytowany przez Olaff (2013-08-28 11:17:58)

Temat: Honda FMX 650 głośna praca , stukanie

Nawiązując do filmiku

[url]http://www.youtube.com/watch?v=3oOIohuPa1A[/url]

Stawiałem na rozrząd - łańcuszek albo napinacz, ale nie było czasu i okazji żeby sie za to zabrać, więc wczoraj siadłem z kumplem i zaczeliśmy rozkopywać góre


Okazało się, że napinacz jest w bdb stanie, nie ma śladów zużycia, wałek rozrządu też nie budzi zastrzeżeń, a jeśli chodzi o łańcuszek to jest on nowy. Jeśli nie rozrząd no to gorsza myśl korba... Rozbieramy dalej, okazuje sie, że tłok był wymieniany przy 35k km (mam na to faktury) i to nie żadna ściema, bo tłok malina, gładź bez rys, a korba bez luzów. Z jednej strony dobra informacja, że to nic kosztownego, ale z drugiej dalej nie wiemy co tak napierdala


Dzisiaj rozbieramy dalej i szukamy wytrzaskanych łożysk, bo to jedyne co nam do głowy przychodzi.

Postaram się porobić jakieś fotki i wrzuce później dla zainteresowanych





Temat pisze z myślą o innych użytkownikach FMX, którzy mają ten sam albo bardzo podobny problem, bo ten motocykl nie jest popularny i mało o nim w internatach piszą.

READY TO >> TERROR

2

Odp: Honda FMX 650 głośna praca , stukanie

i ten temat to jest bardzo dobra koncepcja :) Ja sie powoli szykuje do remontu silnika zima....

eFeMiX 650 - na duuuuuzych modach

3

Odp: Honda FMX 650 głośna praca , stukanie

Ok. Okazało się, że padły łożyska na wale (miały duuuuże luzy) i to było powodem całego zamieszania, głośnej pracy i charakterystycznego metalowego trzasku. Przy okazji wymieniłem pozostałe łożyska w silniku, ale główne łożyska na wał + łozysko na przeciwwage wału wyniosły mnie 498,45 brutto.

Moto jest już dawno poskładane, ale dopiero teraz sobie przypomniałem o tym temacie :) Wszystko jest tak jak powinno być, silnik pracuje cicho i nie ma stuków.

Rozrząd oblata jeszcze 1 sezon, natomiast cylinder i tłok są w bdb stanie. Poprzedni właściciel pokazywał faktury na remont, ale teraz dopiero się upewniłem, że remont faktycznie został przeprowadzony.

Łączny koszt wymiany łożysk w przybliżeniu 600 zł brutto i do tego komplet uszczelek 500 zł.

READY TO >> TERROR