1

Temat: Dr 350 SHC na brudaskach. Dopieszczona :)

Sprzedam DR 350 SHC model SK42B
Rok produkcji 1993
Zarejestrowany i ubezpieczony.

Wersja SHC posiada dodatkowo hydrauliczną regulację przedniego i tylnego zawieszenia za pomocą pokrętła na kierownicy, które
pozwala podnieść motocykl w zakresie od 1 do 5 cm jednocześnie utwardzając zawieszenia podczas jazdy.

Motocykl kupiłem dwa lata temu w bardzo ładnym stanie wizualnym niestety mechanicznie okazał się mega wtopą.
Poprzedni właściciel wykazał się kulturą techniczną na poziomie rozwielitki i nie dbając o stan oleju, który spierdzielał spod pokrywy sprzęgła doprowadził do zatarcia panewek wałka rozrządu i zmasakrowania dźwigienek.

No i się zaczęła misja. W zeszłym roku zostały wymienione:
- cała głowica wraz z rozrządem i zaworami w stanie idealnym- zakupiona za 1500 zł;
- wszystkie uszczelki pokryw silnika i góry 150 zł;
-olej w silniku (Motul  półsyntetyk 10W40)80 zł;
Następnie dr-ka pojechała na główny remont do ASO SUZUKI w Szczecinie gdzie zostały zrobione:
- Szlif cylindra
- Założony nowy tłok Wossner (kuty);
- wymienione łożyska kół;
- wymieniony łańcuszek rozrządu;
- smarowanie regulacje wszystkich elementów i ogólny przegląd.
Rachunek za serwis na 2500 zł;
Po remoncie rozebrano zawieszenia:
- tylne w super stanie bez luzów;
- przód zużyty i poddany regeneracji- wymieniono uszczelniacze oraz wszystkie tulejki i uszczelki widelca- koszt części 500 zł
- olej do zawieszenia 100 zł;
- Wymieniony przewód hamulcowy na stalowy oplot 120 zł;
- dołożone osłony ramy 150 zł;

Od tej pory Dr-ka z praktycznie nowym serduchem chodzi i odpala idealnie od remontu zrobione 1500 km, silnik dotarty zgodnie z zaleceniami.

W tym roku zrobione:
- wymiana zestawu napędowego- DID wzmocniony + zębatki SUNSTAR 400 zł;
- wymiana sprzęgła na twarde wyczynowe ze stalowymi przekładkami 400 zł;
- wymiana łożysk w kołach na allballs 150 zł;
- 2x wymiana oleju z filtrem w trakcie i po dotarciu silnika 160 zł;
- regeneracja przedniego zacisku hamulcowego (wymiana gumek i płynu) 120 zł;
- wymiana przedniej tarczy hamulcowej 250 zł;
- kierownica Renthal Fatbar z adapterami do DR 350 450 zł;
- nowe opony Michelin AC 10 DOT 2013 i nowe dętki wzmocnione (przejechane kilkadziesiąt km) 450 zł
- klocki hamulcowe przód i tył+ płyn - 200 zł;
- nowy gaźnik Mikuni TM 33 z mechaniczną płaską przepustnicą i pompką przyśpieszającą (zamiast podciśnieniowego ORI)- kupiony w Mikuni Polska za 1200 zł;
- profesjonalnie oklejone plastiki 250 zł;

W tym momencie silnik jest już dotarty a moto pracuje bezbłędnie i w porównaniu do fabrycznego gaźnika oddaje moc precyzyjnie i bez dławienia.Motocykl użytkowany zgodnie z przeznaczeniem głównie do taplania w błocie, zgarniania śniegu, przekopywania ogródka i dojazdów do pracy.Daje mnóstwo frajdy w terenie i przy okazji stanowi tani i niezawodny środek transportu.

DR 350 jest chyba najlepszą opcją do taniego amatorskiego endurowania gdyż posiada:
-silnik nie do zajeżdżenia- o ile nie jeździ tym rozwielitka :)
- spalanie przy ostrej jeździe w terenie ok. 4 l co przy 10 litrowym zbiorniku daje zasięg ponad 200 km;
- rzadki i tani serwis-  banalna regulacja zaworów i wymiana oleju co 6000 km (u mnie co 1500), smarowanie tylnego amortyzatora bez rozbierania (kalamitki)
- pancerny i gleboodporny- a w razie czego wszystko można kupić za niewielką kasę;
- dzięki regulacji zawieszenia pokrętłem można dostroić sprzęt do warunków, a w najniższej pozycji moto jest idealne dla niewysokich osób i do nauki  (jakby komuś było mało w zestawie dorzucam też drugie jeszcze niższe siedzenie).

Dodatkowo dla hardcorowców jest to sprzęt całoroczny (daje radę nawet w kopnym śniegu);


Kwota jaka mnie interesuje to 7000 zł.
W zamian oferuję motocykl z praktycznie nowiutkim i gotowym do jazdy silnikiem oraz wymienionym wszystkim co tylko wymienić się dało. Ciężko będzie znaleźć drugą taką dr-kę. Sprzęt bez żadnego wkładu finansowego i tzw. pakietu startowego (wydatków) po zakupie. Przygotowany na wiele tysięcy kilometrów zabawy.

Jeśli cena wydaje się komuś wygórowana może podsumować sobie listę wydatków podaną powyżej, jak przypadkiem trafi na tanią okazję.

Ps. Do moto dorzucam tonę gratów w tym oryginalne plastiki z ori lampą na przód i tył, zdjętą ramę pomocniczą, drugi komplet boczków tylnych (nieoklejone). Bagażnik ze stelażem na kufer givi, drugie obniżone siedzenie i inne duperele.

pozdrawiam
Łukasz
tel. 669 640 730

Fotki sprzętu:
http://islander.365d.pl/islander/images/photoalbum/album_39/dr350-01.jpg

http://islander.365d.pl/islander/images/photoalbum/album_39/dr350-02.jpg

http://islander.365d.pl/islander/images/photoalbum/album_39/dr350-03.jpg

http://islander.365d.pl/islander/images/photoalbum/album_39/dr350-04.jpg

http://islander.365d.pl/islander/images/photoalbum/album_39/dr350-05.jpg

http://islander.365d.pl/islander/images/photoalbum/album_39/dr350-06.jpg

http://islander.365d.pl/islander/images/photoalbum/album_39/dr350-07.jpg

http://islander.365d.pl/islander/images/photoalbum/album_39/dr350-08.jpg

http://islander.365d.pl/islander/images/photoalbum/album_39/dr350-09.jpg

KTM 690 Enduro,   KTM EXC 200 :)

2

Odp: Dr 350 SHC na brudaskach. Dopieszczona :)

up:)

Griso nie chcesz sprzedać ?

pozdr

Beta M4 Supermotard

3 Ostatnio edytowany przez Kordzik (2013-07-27 22:05:00)

Odp: Dr 350 SHC na brudaskach. Dopieszczona :)

german napisał/a:

up:)

Griso nie chcesz sprzedać ?

pozdr

Heh nie ma opcji :)

Miałem już kilka sprzętów szosowych na  dłuższe wypady po czarnym i jak do tej pory griso najbardziej mi przypasował :)


pzdr
Kordzik

KTM 690 Enduro,   KTM EXC 200 :)