1

Temat: Honda CRF450R - > supermoto.

Cześć, jestem tutaj nowy przeglądam tematy i w sumie nie wszystko jest aktualne linki nie działają itd.
Chciałbym stworzyć temat w którym znajdą się rady dla przyszłych pokoleń. Taki manual :)

Po krótce - chcę przerobić moja CRFkę na supermoto który da się zarejestrować - nie ważne ile to będzie mnie kosztować i ile czasu mi to zajmie także od razu osoby mające mnie zniechęcić niech sobie darują.

Szukam mentora, osoby która już to robiła i pomoże.

Na początek myślę podstawowym problemem jest problem oświetlenia aby przejść przegląd.
(od czego zacząć)?


Pozdrawiam, czekam na wskazówki.

2

Odp: Honda CRF450R - > supermoto.

Stator z dodatkowym uzwojeniem to podstawa.
Regulator napięcia i tu masz 2 możliwości: na prąd zmienny i regulator z mostkiem na prąd stały.
Jak chcesz mieć tylko oświetlenie to prąd zmienny starczy i w sumie tylko 3 kabelki na tył i parę na przód. Nawet przełącznika nie potrzebujesz bo będziesz miał światło na stałe.
Jak chcesz mieć migacze to już prąd stału, jakiś mały akumulatorek i 3 razy więcej przewodów.

CRF450R

3

Odp: Honda CRF450R - > supermoto.

najpierw zacznij od rejestracji. w polsce wyczyna nie zarejstrujesz bo nie ma homologacji. jedyny sposob to kupno zarejstrowanego z zagranicy lub rama z papierami.

Honda XR650R w jedynej słusznej wersji SM - SXV Forks, Magura caliper
Honda CRF150F
Honda CRF70F na małych brudasach
Honda CRF50F na maleńkich brudasach

4

Odp: Honda CRF450R - > supermoto.

Skąd jesteś ?
Sprzedaj to. Kup KTM SMR lub coś zrobionego z kwitem. Wyjdzie dużo taniej. Podziękowania i kwiaty za złotą radę przy okazji ;)

#45
P_anowie
Z_abijajacy
M_arzenia

5

Odp: Honda CRF450R - > supermoto.

Odnośnie oświetlenia masz temat:
[url]http://forum.supermoto.pl/post169887.html#p169887[/url]
Można też dokupić zestaw: cięższy flywheel + stator + aku + różne inne np. trailtecha a na terenie EU: [url]http://www.electrexworld.co.uk/[/url]
Odnośnie rejestracji nikt raczej nie pomoże. Każdy piszę, że się nie da ale nie widać żeby ktoś napisał, że sam próbował to załatwić i nie wyszło.

6

Odp: Honda CRF450R - > supermoto.

Co się nie da jak się da.   Kolega posiada zarejestrowaną drz kopaną która jak wiadomo nie posiada homo, jak to zrobili nie wiem chyba kombinowali już przy pierwszej rej a i oświetlenie podstawowe wymagane jest bez aku :)

Sherco st300  Cabestany Replica

7

Odp: Honda CRF450R - > supermoto.

jaras111x napisał/a:

Co się nie da jak się da.   Kolega posiada zarejestrowaną drz kopaną która jak wiadomo nie posiada homo, jak to zrobili nie wiem chyba kombinowali już przy pierwszej rej a i oświetlenie podstawowe wymagane jest bez aku :)

Nie porównuj DRZ do CRF.
Prawie każda DRZ na rynku ma blachy.
A jak nie ma to wystarczy kupić ramę z papierami od E,S,SM i po zawodach.
Y ma też w standardzie światła itd.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

8

Odp: Honda CRF450R - > supermoto.

dev napisał/a:

Cześć, jestem tutaj nowy przeglądam tematy i w sumie nie wszystko jest aktualne linki nie działają itd.
Chciałbym stworzyć temat w którym znajdą się rady dla przyszłych pokoleń. Taki manual :)

Po krótce - chcę przerobić moja CRFkę na supermoto który da się zarejestrować - nie ważne ile to będzie mnie kosztować i ile czasu mi to zajmie także od razu osoby mające mnie zniechęcić niech sobie darują.

Szukam mentora, osoby która już to robiła i pomoże.

Na początek myślę podstawowym problemem jest problem oświetlenia aby przejść przegląd.
(od czego zacząć)?


Pozdrawiam, czekam na wskazówki.

Teoretycznie da się to zrobić na dwa sposoby:
- kupisz ramę z papierami i podmienisz
- nielegalny, przebijesz numery od np. komara i dajesz w łapę na stacji diagnostycznej i rzeczoznawcy chyba że, masz takich w rodzinie lub są to twoi koledzy z podwórka to stawiasz im tylko flaszkę

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

9 Ostatnio edytowany przez dev (2013-07-12 20:33:50)

Odp: Honda CRF450R - > supermoto.

ciechu napisał/a:

Skąd jesteś ?

okolice Bytomia Ciechu.


A jakie papiery potrzebuję aby zarejstrować CRFke, ponieważ sciągany motor mam z włoch i mam tam jakieś papierki do tego.

Dodam iż znam gościa co przepchnie przegląd każdemu gratowi na 4 kołach, może i mój przypadek przejdzie :)


a nie chciałbym mojej CRF sprzedawać lubie Ją, a i ładnie chodzi zadbany sprzęt troche rys ale ogólnie bomba ;)

10

Odp: Honda CRF450R - > supermoto.

1. jezeli masz kwit (papier rejestracyjny) to nie ma problemu. jezeli tym kwitem jest tylko faktura zakupu to powodzenia.
2. zabawy z diagnosta i lewymi papierami koncza sie przewaznie zle bo predzej czy pozniej ktos cie zlapie/bedziesz mial wypadek/bedziesz chcial moto sprzedac. gdy wypadek jest smiertelny to nawet sobie nie wyobrazasz jakie to sa problemy i ciaganie.
3. przekladka ramy to nie kombinowanie tylko remont.
4. aku nie jest do niczego potrzebny. ludzie podlaczaja go gdy maja za malo amperow. zawsze mozesz podlaczyc samo aku i ledowe lampy. wtedy nie bawisz sie ze statorem.
5. jezeli nie masz papierow do moto nie baw sie w kobinowanie. to sie nie oplaca.
6. tak jak napisal ciechu ,,Podziękowania i kwiaty za złotą radę przy okazji"

Honda XR650R w jedynej słusznej wersji SM - SXV Forks, Magura caliper
Honda CRF150F
Honda CRF70F na małych brudasach
Honda CRF50F na maleńkich brudasach

11

Odp: Honda CRF450R - > supermoto.

Jeśli masz CRF z Włoch to powinieneś mieć-(Carta di cirkolazione+Certyfikato di proprieta )wtedy bez problemu to zareiestruresz bo właśnie Włoska firma HM homologowała CRFy dokładając oświetlenie cichszy wydech i tabliczkę znamionową.
Znajomy diagnosta nic ci nie da przy próbie rejestracji na SAMa bo po 22 czerwca weszły nowe przepisy odnośnie rejestracji owych pojazdów ,mało tego wzrosły drastycznie koszta i napewno będzie to nie opłacalne,a wiem bo 6 miesięcy na prędkosci budowaliśmy od podstaw replikę LOTUSA 7 żeby zdążyć przed zmianami.
Z CRF był jeszcze model X i ta właśnie wersja była wypuszczana  z pakietem homologacyjnym

12

Odp: Honda CRF450R - > supermoto.

od dluzszego czasu nawet wersja x nie ma homologacji na europe.

Honda XR650R w jedynej słusznej wersji SM - SXV Forks, Magura caliper
Honda CRF150F
Honda CRF70F na małych brudasach
Honda CRF50F na maleńkich brudasach

13

Odp: Honda CRF450R - > supermoto.

thomas-74-74 napisał/a:

Jeśli masz CRF z Włoch to powinieneś mieć-(Carta di cirkolazione+Certyfikato di proprieta )wtedy bez problemu to zareiestruresz bo właśnie Włoska firma HM homologowała CRFy dokładając oświetlenie cichszy wydech i tabliczkę znamionową.


Thomas, motor mam zakupiony w HMMOTOR.it
z papierów mam mała plastikową kartę prawie jak vise, z numerem ramy i modelem moto, do tego kwitek wielkosci kartki z malego zeszytu agenzia delle dogane z pieczatkami i takie tam. Zawiera numery ramy i model moto, kserokopie dowodu poprzedniego wlasciciela, oraz wspomniane certificato di attribuzione del.  czy to wystarczy?


Panowie, dziekuje za wyczerpujace odpowiedzi. Jak się uda to stawiam piwo DHLem ;)

14

Odp: Honda CRF450R - > supermoto.

Niestety ale nie posiadasz papierów do  do rej a więc dupa
Z tych papierów ,paru słów po włosku domyślam się że to jest kwit o zapłaceniu cła
Firma HM pewno ciągła hondy bezpośrednio od pimpongów

15

Odp: Honda CRF450R - > supermoto.

ja mam crf 450 2005 r i mam zarejestrowana światła  były na patencie zrobione  z aku.zostaje kupić ramę z papierami i przekładka  później światła ii dzida po ulicach.wszystko się da tylko za ile i czy warto.