1

Temat: Śruba regulacji tłumienia odbicia kręci się w nieskończoność.

Niedawno wymieniałem olej i uszczelniacze w widelcu WP48, dzisiaj złożyłem wszystko w całość. Problem pojawił się gdy chciałem wprowadzić ustawienia wstępne zawieszenia. Podczas kręcenia śrubą regulacji tłumienia odbicia w prawo nie znalazłem końca zakresu regulacji. W lewo owszem, ale w prawo ni chu chu. Pracę przeprowadzałem (tak mi się wydaję) zgodnie z serwisówką i filmikami

[url]http://www.youtube.com/watch?v=eUYCPZDzg4g[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=glG3gUjxjEU[/url]

Co mogło pójść nie tak? Aha problem dotyczy obu lag...

2

Odp: Śruba regulacji tłumienia odbicia kręci się w nieskończoność.

Potencjalni sprawcy to zużyte oringi w korkach lag lub co gorsze zapieczony zaworek [url]http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/problem-z-regulacja-lag-exc-525,4954.html[/url]

3

Odp: Śruba regulacji tłumienia odbicia kręci się w nieskończoność.

U mnie też regulacja REB padła. W jednej ladze mam 32 kliki w drugiej 22 :/.  Pewnie czeka mnie to samo, rozbiórka zaworka.

Dla ścisłości, żeby go wyjąć, wystarczy odkręcić górę i dół, i wyjąć kardridż, czy muszę podgrzewać i wyciągać całą lage z dolnego elementu? (tego gdzie jest zacisk i przechodzi oś koła). Jakoś w serwisówce te elementy zbyt podobne do siebie i bez oglądania na żywo nie mogę obczaić jak dobrać się do zaworka.

od 1994r. Jawa 50 > Iż350 > Kawa Z550> CBR1000 > GSXR 750 SRAD > SV 650N > KTM 640 LC4 Prestige > KTM LC4 660smc > Honda CB400 Cafe Racer > KTM 690 DUKE

4

Odp: Śruba regulacji tłumienia odbicia kręci się w nieskończoność.

Oj tam... zle skreciles.

otworz gore

alu rurka tlumika powinna wystawac na 5mm poza 25mm gwint rurki tlumika - inaczej regulacja jej nie zlapie.

pozdr
Michał, Wrocław
KTM EXC-R 530 [Alpina + Beringer] => Husaberg FS 650 Force [Berginer + Adler + Power4Suspension + Akrapovic]

5

Odp: Śruba regulacji tłumienia odbicia kręci się w nieskończoność.

Znaczy inaczej. Ja tej zawiechy nie robiłem. Motorek jest świeży u  mnie i jak zacząłem kręcić, to się okazało jak powyżej. Stąd pytanie.

No dobra. A jak nie wystaje tyle co powinna to jaka przyczyna i jak to ustawić?

od 1994r. Jawa 50 > Iż350 > Kawa Z550> CBR1000 > GSXR 750 SRAD > SV 650N > KTM 640 LC4 Prestige > KTM LC4 660smc > Honda CB400 Cafe Racer > KTM 690 DUKE