Odp: keihin fcr MX 41mm w LC4?
Bodajże ok 30 zł ta gumka wychodzi.
WWW.MOTO-KORN.PL
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » keihin fcr MX 41mm w LC4?
Strony Poprzednia 1 … 13 14 15 16 17 18 19 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Bodajże ok 30 zł ta gumka wychodzi.
W serwisie kata?
Dostępny jest tylko oryginał.
Przy odkręceniu manety gwałtownie moto przymuli i do piero sie wkreci w obroty ale nie zawsze, te objawy występują na co drugie odkrecenie manety, co mam zrobic zeby to wkręcało sie normalnie??
Przy odkręceniu manety gwałtownie moto przymuli i do piero sie wkreci w obroty ale nie zawsze, te objawy występują na co drugie odkrecenie manety, co mam zrobic zeby to wkręcało sie normalnie??
Jak to FCR to mod pompki [url]http://crfsonly.com/howto/ap-mod/professor-redbeard450-ap-mod-how-to-guide.php[/url]
"Pany" rozgrzebalem fcr'a 41 do czyszczenia, przy okazji udalo mi sie naprawic problem luznej przyslony rozwiazanie okazalo sie banalnie proste przyslona dolega bdb, wozek nie zawiesza sie koszt 5zl... opisze na forum jezeli bede pewien ze wszystko dobrze dziala, kilka osob narzekalo na luzy na wozku wiec moze byc pomocne ale poki co musze rozwiazac podstawowy problem. Nie moge odpalic moto, obstawiam ze cos popiepszylem z podstawowymi ustawieniami wiem wiem pytanie z natury "moze byc wszystko i nic". Pytanie czy przyslona od strony silnika powinna miec w stanie spoczynku jakis przeswit czy opadac do konca ? Ew jak ustawic gaznik poczotkowo zeby miec jakis punkt zaczepienie jakiekolwiek info pomocne bo cierpliwosci juz brak. Wazna uwaga moto na ssaniu odpali po kilku probach jak sie zagrzeje wylaczam ssanie i moto natychmiast gasnie czyli chyba zbyt.... ubogo ??
zakladajac ze dysze masz takie jakie trzeba iglica tez ustaeiona jak byc powinno to sruba od skladu na poltora obrotu wstepnie i przepustnica powinna miec luz. ustaw tak ze 2mm przeswtu w pionie. jak uda sie odpalic to wyregulujesz przeslone sruba od wolnych obotow
a wozek powinien miec luz, dzieki niemu plutka przepustnicy jest dociskana przez ssane powietrze do frontowej czesci gaznika. jezeli zlikwidujesZ luztonkolka które na 100%wytarly sobie rowlki a razem z nimi ukladala się przepustnica do frontowej sciank to zwyczajnie nie ustawisz gaznika i skladu bo paliwo zasysane z komory bedIe szlo zamiast pod przepustnica to bedzie podawane z kazdej strony. To tak jakbyś rozebral glowice pomieszal zawory powkladal na ślepo z innej bez żadnego docierania itd
Czyli moj "mod" o dupe rozbic ok dzieki za info wracam do starych ustawien. W sumie zaczalem grzebacprzy gazniku bo moto ciezko pali na zimno wszystko inne mysle ze jest dobrze ustawione(zaplon zawory, autodeko) gaznik czasami nie zrzucal obrotow calkiem w dol no i regulacja sruba mieszanki nie daje zadnego efektu.
PS Gaznik ogarniety moto odpalilo za drugim kopniakiem po 2 lub 3 miesiacach stania w garazu dzieki kik_man za porade
Co moze byc przyczyna strzelania w wydech praktycznie caly czas "wali ogien z rury". Inna sprawa to zwazywszy na to ze moj keihin jest z CRF 450 nie ma glownej dyszy powietrznej czy powinienem zalozyc 200 jak w manualu i czy moze to byc powod z kiepskim rozruchem na zimno... wedlug serwisowki glowna dysza powietrzna jest odpowiedzialna tylko za obieg glowny czyli jak sie podniesie iglica z kolei na forum wyczytalem ze nalezalo by wtedy dobrac odpowiednia dysze pow. wolnych obrotow czyli jakos sa zalezne ?
przerabialem rozne fcre w 2 roznych lc4 w sumie mialem ich z 5 sztuk. gazniki z japoncow maja cos w sobie i nie chca chodzic w katach. moto walilo seriami i mialo problemy ze zchodzeniem z obrotow po podmianie na gazior z sxfa/ lc4 maszyna chodzila od reki, a cale ustawienia polegaly na regulacji obrotow jalowych. jezeli twoj berg reaguje tak samo na fcra z crfy/rmzty jak ktmy (a tak jest na 90%) to bankowo wina lezy w rodzaju fcra i zycze powodzeniea ale raczej nie dojdziesz do porządku z tym co masz. po 2 jak sie nie myle to japonce mialy fcra40 a nie 41 jak sxf/625-660 i wlasnie 41 powinna byc w twoim bergu. zacznij szukac gaznika z sxfa :) podmienisz je i bedzie smigal jak zly
I tak to moze wygladac... ustawienie gaznika jak dla mnie jest niemozliwe. "Szpec" moze ze mnie nie jest ale cos sie juz tam sie krecilo przy roznych moto pomijajac nawet WSK'i MZ'tki i inne Simsonki Odkad mam Husaberga to szukajac info jak ze wszystkim dojsc do ladu dotarlem chyba nawet na kraniec niejednego forum i samego internetu ;) a gaznik dalej temat niewiadomy. Tak FCR chyba jest 40 raczej na 99% chociaz oczywiscie ja trafilem na okazje i miala byc idealna 41 i smigac jak ta lala :D Trudno nastepnym razem bedzie lepiej, chociaz sam Husaberg juz mnie troche zmeczyl, moc zajebista ale wieczne grzebanie przy nim potrafi oslabic zapal kazdego. Dzieki KIK
Panowie co myslicie o tym gazniku do mojego berga
[url]http://olx.pl/oferta/gaznik-keihin-fcr-41-mx-ktm-lc4-sxf-rolgaz-i-linki-CID5-IDbK8PZ.html#380507f28d[/url]
Czy rzeczywiscie jest to lepsza opcja od mojego keihina z crfy i warto ?
Swoja droga kolega kuntakinte z naszego forum wystawil go pod mlotek niestety ale narazie kontaktu z nim brak
Wydaje mi się, że szukasz dziury w całym. Tobie potrzebna jest poprawna regulacja. Nawet na bardzo zużytych fcr-ach da się wykonać dobrze regulację. Wymiana gaźnika to nie rozwiązanie.
Majster wszystko mozliwe ze regulacja by wystarczyla, niestety dla mnie rzecz niemozliwa poddalem sie z tym gaznikiem, nie mam pojecia jak dojsc z nim do ladu. Jesli masz jakies porady od czego zaczac chetnie poslucham i sprawdze. Na dzieni dzisiejszy gaznik ma wykrecona srube mieszanki na 5 obrotow !! przy innej konfiguracji nawet sie nie odezwal silnik ale juz teraz wiem ze mieszanke ma za uboga bo kolano robi sie czerwone kompletnie mi brakuje pomyslu jak do niego podejsc no chyba ze kupic wszystkie nowe dysze i sprawdzac jeszcze raz
Strony Poprzednia 1 … 13 14 15 16 17 18 19 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » keihin fcr MX 41mm w LC4?
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 72 zapytań