31

Odp: II runda - Bydgoszcz 25 maja 2013

a co mam sobie zrobić z fabrycznym wydechem, który jest homologowany do MŚ MX? Mam sobie coś do niego dorabiać, wpychać rurę w środek? pytam poważnie

pozdrawiam, samson
www.farmapomyslow.pl

32

Odp: II runda - Bydgoszcz 25 maja 2013

Ja wymieniam watę i powinno być ok ;) Napchaj druciaków, potem wyciągniesz- chyba tak robią. Niestety organizator musi zrobić tą kontrolę żeby event się odbył. Trudno trzeba kombinować ale myślę że warto! Tor w mieście a nie gdzieś w lesie..

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

33

Odp: II runda - Bydgoszcz 25 maja 2013

A w Koszalinie też są takie cyrki? Tor tak samo jest w samym centrum miasta i nie pamiętam, żeby jakiekolwiek problemy z kominami były.

Kawasaki KX250F

34

Odp: II runda - Bydgoszcz 25 maja 2013

Nie było..  może nikomu nie przeszkadza hałas. w Poznaniu też tor oddalony a sprawdzają wszystko dokładnie. Nie ma co z tym walczyć, wolę zaakceptować i żebyśmy mieli gdzie się ścigać. Ma być 96dB i tyle ;) Oni tego nie wymyślili. Mi znudziło się narzekanie na to wszystko, wolę się cieszyć tym co mamy.

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

35 Ostatnio edytowany przez punk891 (2013-05-18 00:07:08)

Odp: II runda - Bydgoszcz 25 maja 2013

No dokładnie, że nie ma co narzekać, bo jest tak niewielka ilość torów w Polsce, że trzeba to zaakceptować.
A ten pomiar to jak jest wykonywany? Na niskich obrotach czy jak? Bo przecież obrotomierza to nikt raczej nie ma.

Kawasaki KX250F

36

Odp: II runda - Bydgoszcz 25 maja 2013

Jest na co narzekać, bo tam jak samson pisze. Masz oryginał wydech, ale musisz kombinować, żeby go wyciszyć

rmz 250
gas gas txt 250

37

Odp: II runda - Bydgoszcz 25 maja 2013

Ja sie z tym niezgadzam. Niech postawia ekrany, ale nie lepiej kupic urzadzenie za tysiaka i wprowadzic normy glosnosci. To juz bylo przerabiane w Poznaniu, Lublinie a teraz w Bydgoszczy. Tylko kwestia czasu jak ten tor wypadnie z kalendarza. Poza tym charakterystyka silnikow suomo jest taka ze sa glosne. Dla mieszkancow 96decybeli i tak bedzie za glosno.

***427***

38

Odp: II runda - Bydgoszcz 25 maja 2013

Lubart napisał/a:

To ja mam takie pytanie czy za start w rundzie placi sie przed czy po kontroli technicznej?

Dzień przed zawodami bedzie mozna dokonać pomiar i wszyscy zobaczom czy spełniają norme .

SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI

39

Odp: II runda - Bydgoszcz 25 maja 2013

To znaczy moim zdaniem również jest to głupota, ale nie ma co się buntować, bo w końcu w ogóle nie będzie gdzie się ścigać.
A wytłumaczy mi ktoś jak jest przeprowadzana taka kontrola głośności? Bo z tego co się orientuję, to jak np. na drodze będą kontrolowali, to próba powinna być przy 4k rpm czy coś koło tego.

Kawasaki KX250F

40

Odp: II runda - Bydgoszcz 25 maja 2013

Wszystko jest na forum
[url]http://forum.supermoto.pl/topic21964-kontrola-stanu-technicznego-ukladu-wydechowego-i-poziomu-halasu-zewnet.html[/url]
[url]http://www.speedyshare.com/Cs2wj/download/halas-zew-pojazdow.pdf[/url]

41

Odp: II runda - Bydgoszcz 25 maja 2013

Mój motocykl spełnia wymagania AMA MX (93,4 dB nie wiadomo przy jakich obrotach). Natomiast FIM-owskich nie spełnia - tam jest Wide Open Throttle przez 1 sekundę i wynik 122 dB. Ciekawe co będzie w Bydgoszczy...

pozdrawiam, samson
www.farmapomyslow.pl

42

Odp: II runda - Bydgoszcz 25 maja 2013

samson napisał/a:

Mój motocykl spełnia wymagania AMA MX (93,4 dB nie wiadomo przy jakich obrotach). Natomiast FIM-owskich nie spełnia - tam jest Wide Open Throttle przez 1 sekundę i wynik 122 dB. Ciekawe co będzie w Bydgoszczy...

Właśnie o to mi chodziło :) Rozumiem, że te 93,4 dB to na wolnych, tak?

Kawasaki KX250F

43

Odp: II runda - Bydgoszcz 25 maja 2013

93,4 @ 4500 RPM
ciekawy artykuł:
[url]http://www.motocrossactionmag.com/Main/News/5640.aspx[/url]

pozdrawiam, samson
www.farmapomyslow.pl

44

Odp: II runda - Bydgoszcz 25 maja 2013

No ok, ale skąd wiadomo kiedy jest to 4500 RPM skoro chyba nikt nie ma obrotomierza, bo po prostu jest niepotrzebny? Co innego np. na hamowni, ale w warunkach " polowych " to jest dosyć niezrozumiałe dla mnie. Chyba, że jest wykonywany ten test Wide Open, czyli po prostu maksymalne otwarcie przepustnicy.

Kawasaki KX250F

45

Odp: II runda - Bydgoszcz 25 maja 2013

to wtedy na manetce skręcę sobie na 3/4 otwarcia i po kłopocie + muszę zdobyć takie hmmm.. sito płomieni? fabrycznie w exc na końcu wydechu taka siateczka byłą wkręcana, a wcześniej drutu od garów chyba napcham.