1

Temat: Problem z zaciskiem

Mam nowy nieuzywany zacisk braking czterotloczkowy.
Po zalozeniu i zalaniu zaczal sie pocic przy odpowietrzniku (cieknie z gwintu).
Jakas rada? Dziwna sprawa bo za zacisk jest nowy, gwinty swieze, sruba i loze otworu odpowietrznika tez nie maja prawa chyba byc zuzyte:/

2

Odp: Problem z zaciskiem

Dokrec mocno ale z czuciem. Chyba w wiekszosci zaciskow sie poci jak nie dopierdolisz kluczem :)

3

Odp: Problem z zaciskiem

Zobacz czy na odpowietrzniku nie ma jakiegos zadziorka metalowego.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

4

Odp: Problem z zaciskiem

Ja kiedyś zmasakrowałem odpowietrznik właśnie przez mocne dokręcanie.
Stożek z dziurką który jest na końcu odpowietrznika mi się po prostu zdeformował.
Otwór w stożku zamiast okrągły zrobił się taki ().
Oczywiście skutkiem tego było puszczanie.

W KTM też mi puszczał odpowietrznik na gwincie (wysprzęglik). Po jego wymienia jest ok.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5

Odp: Problem z zaciskiem

Czyli zamowić śrubę i po sprawie?
Zadzwonię dziś do przedstawiciela i może mają coś od ręki.
Swoją drogą dziwne, że puszcza w nowej sztuce.

6

Odp: Problem z zaciskiem

Wpierw bym wykręcił i zobaczył.

Natomiast co do odpowietrzników to fajne mają w larssonie

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

7

Odp: Problem z zaciskiem

Wlasnie wykrecilem. Zaraz zbadam i napisze.