hacker33 napisał/a:juraas napisał/a:Ale co to ma wspólnego ?
Jak poziom paliwa będziesz miał za niski to będziesz miał za ubogo.
Jak iglica jest za wysoko to też jest wtedy ubogo.
Jak iglica jest za wysoko, to jest za bogato. Mowiac wysoko - mam na mysli mniej wysunieta z przepustnicy, nisko, czyli bardziej wysunieta.
A powiedz mi, czy delikatnie przekrecajac manetke, bardzo powoli, w okolicach polowy nagle zacznie wchodzic na maksymalne? Jezeli tak, to albo iglica, albo dysza przytkana i do pewnego momentu jest ok, potem brakuje paliwa.
Poza tym, pamietaj, ze to jest 2T, gdy wchodzi w rezonans, jaki zapewnia mu tlumik on gwaltownie bedzie wchodzil na obroty, taka charakterystyka. Przy tuningowanym zestawie jaki zapewnilem sobie do simsona bylo podobnie.
zlotym sposobem na sprawdzenie tego, jest demontaz tlumika, ale nalezy wtedy chronic uszy i sasiadow. Jak zdejmiesz wydech, nie masz wtedy oporu na wylocie, przez co bedziesz mial za uboga mieszanke, ale za to przez caly czas taka sama, mozesz wtedy sprawdzic, czy po przekreceniu polowy manetki nadal wejdzie w kosmiczne obroty.
Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]