No ze tloczek to widze :), ale czy to jest jakby zestaw naprawczy? Sa tam jeszcze jakies czesci poza oringiem uszczelniajacym caly wysprzeglik?
Teraz zoabczylem zdjecie. Jest jeszcze sprezynka jakas a na fiszce jej nie ma
Wysprzeglik 110 dolcow. Czemu pod 16 i 19 jest to samo? Juz nie sprzedaja tego cylinderka jako czesci? Wlasciwie to tam mogla spuchnac tylko uszczelka na tym cylinderku ( kiedys mialem sprzeglo zalane plynem hamulcowym) Odrazu mowie, ze przed zalaniem hamulcowym sprzeglo pracowalo tak samo ciezko. Dobranie takiego o ringu pomoglo by? Skad wziasc dokladne , fabryczne wymiary takiego o ringu?
Do czego jest ta sprezynka ze zdjecia Hackera? Zakladam, ze ma cofac cylinderek po puszczeniu klamki ? Jesli jest zuzyta, to bedzie uklepana i bardziej miekka, czyli nie powinna byc przyczyna ciezko pracujacego sprzegla. Dobrze kombinuje?
Ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz. Po kliknieciu na nr. czesci faktycznie wyswietla sie lista modeli . Ale czemu sa tam tylko swieze roczniki? Od 2009 do 2012. A co z reszta 520 tek,525tek i 450tek z okolic mojego rocznika?
P.S. Dzieki Hacker. Zajebista stronka
[IMG]http://img845.imageshack.us/img845/9062/katradom2.jpg[/IMG]