oskaaa napisał/a:G3d,
bierz WRe, szkoda czasu na zbędne rozkminy. Mam pare lat juz DRZete na modach i wierz mi, zrobiłem rozeznanie rynku opór. Robie caly czas zreszta dla zajawki. Jedyne na co moge zmieniać w przyszłości to WR. I nie ma nic innego.
To moje zdanie, ale ja nie ufam europejskim partaczom, wole małe japońskie rączki co wszystko pilnują i nic nie zjebią. Jakoś jak widze tych Japońców to nie mogę uwierzyć, że mogliby powiedzieć: "dobra h*j w tą śrubkę bo już 16:00 ide na kwadrat". A w Europie to normalne (przynajmniej u mnie w robocie).
Spodziewam się jakie masz zamiary co do użytkowania ;)) także, tylko WR!
Myślisz kolego że motocykle japońskie są składana tylko przez pracowitych i oddanych skośnookich roboli ?
Gówno prawda !!
Powiem ci że cała główna siedziba Hondy jest przeniesiona do Chin bo taniej, lepiej i bardziej m się to opłaca .
Pracowałem kiedyś w firmie w której spawaliśmy części do VW , Porsche, Fiata ,Chryslera itd...
I większość wyrobu to był półwyrób który następnie trafiał gdzieś w świat a nawet do RPA a dopiero później do macierzystej fabryki i tam następnie wszystko było składane a przez kogo ?
A no przez wszelakiej maści roboli ,fachowców , partaczy czy karierowiczów ...
Ludzie wszędzie są tacy sami , są omylni i mają gorsze lub lepsze dni .
Więc tak samo to wszystko działa w przypadku KTM czy Yamahy .
A większość czarnej roboty na świecie odwalają Chiniole . A z nimi jest taki że jak dasz mu zarobić to wykona porządnie , chcesz badziewia to i nawet z gówna zrobi za półdarmo ...
A co do samej motoryzacji i wykonania wszystko kręci się wokoło surowców i ma swój początek od dawien dawna . Najprościej to można zaobserwować podczas IIWS w lotnictwie która przerodziła się poniekąd na ówczesną motoryzacje .
Amerykańskie samoloty - potężne masywne z wielkimi silnikami spalanie się ni liczyło
Niemieckie - Wygodne dopieszczone pod każdym względem i niezawodne po prostu kunszt inżynierii !
Japońskie - Małe zwrotne niewygodne gazetowej budowy , borykające się z problemem mocy
Ruskie - Tworzone z syberyjskiej sosny na odpierdol w ilościach im więcej tym lepiej
Polskie - Doskonałe projekty które w większości zostały tylko na deskach kreślarskich.
Więc zastanów się tak na spokojnie zanim następny raz opiszesz jak to wszystko działa .Bo to wszystko przełożyło się na współczesną motoryzacje .
A i ostatnio miałem małą przygodę ze spawaniem kosza sprzęgłowego do Yamahy Blaster .
Takie gówno zrobili żebyś tylko tego Tigiem nie pospawał a kupił nowe. Zamiast dać czyste aluminium dodali manganu i bóg wie jeszcze czego ...
A i o jakości tego kosza nie wspomnę .
Zresztą przykłądów co do baboli w budowie silnika Yamahy WR też jest wiele ,poszukaj i poczytaj sobie w internecie zanim będziesz tak bardzo wynosił ten motocykl na piedestał ;)
Inne marki też istnieją na świecie a jeszcze do niedawna jeździć motocyklem japońskim to był największy obciach ...
https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo