46

Odp: Yamaha WR 450 F

Co do eksploatacji TE 450/510 to jest to mega żywotna i mega prosta w obsłudze jednostka. A przy tym zapierdziela naprawdę konkretnie. Nie wiem jak WR 450, ale YZF 426 przy TE 450 to marnie jedzie, szczególnie niskimi i średnimi obrotami ( porównuję moją byłą TE 450 do YZF kumpla. Obydwie sztuki zdrowe, zadbane, na sportowych wydechach ). Do tego jest o wiele przyjemniejsza w serwisie od Yamahy.

Jeżeli chodzi o części do Husqi to (będę się znowu powtarzał), moim zdaniem, nie są ani grama droższe niż do konkurencji. Części oryginalne są tańsze od zamienników z reguły, do tego zawsze max tydzień czekania u dealera. Jak przyjdzie kupić coś z oryginału do japońców (szczególnie Suzuki) to za głowę można się złapać jakie mają zaporowe ceny ( krótki przykład: króciec ssący RM 250 250zł, króciec ssący Husqa WR 250 29zł ). Ja kupuje do swojej sztuki wszystko włącznie ze śrubami, sworzniami, itp oryginalne u dealera za grosze, a kumpel do swojego Suzuki musi zapierdzielać po tokarzach i modzić/dorabiać, bo ceny oryginalnych gratów zabijają. Do yamahy wcale nie jest dużo taniej, bo z tego, co pamiętam jak kumpel zamawiał do swojej WR 400 sprężyny zaworowe to jedna była w cenie 3szt do TE 450 ( nie pamiętam już dokładnie, ale było w tej okolicy ). Zamienników też jest w pytę do Husqi, od plastików przez zestawy naprawcze zawieszeń, linki, tarcze, po tłoki, korby, uszczelki, no niemal wszystko. A, że sporo części wychodzi taniej z oryginału to wiele osób nawet nie pofatyguje się zadzwonić do dealera, bo jak "oryginalne to musi być drogie".

Jedyne, co muszę przyznać, to dostępność do akcesoriów i używek. Żeby kupić coś używanego w dobrej cenie to trzeba się dużo więcej naszukać niż do japońców czy ktm. Ale zawsze się da, kwestia chęci ( do swojej jakoś zawsze bez problemu udawało mi się znaleźć w dosyć szybkim tempie, nawet kartery i skrzynię kompletną ustrzeliłem w 2dni w cenie 800zł za komplet ). Narzekanie na brak dostępności i ceny części do Husqi to tylko i wyłącznie nieznajomość marki i powielanie stereotypów. Gdybym nie upalał drugiej z rzędu Husqi i nie znał sytuacji to może bym uwierzył, ale tak to nie mogę się z tym zgodzić.

47 Ostatnio edytowany przez BolekZKO (2013-03-11 18:42:53)

Odp: Yamaha WR 450 F

Tomekk napisał/a:

Narzekanie na brak dostępności i ceny części do Husqi to tylko i wyłącznie nieznajomość marki i powielanie stereotypów. Gdybym nie upalał drugiej z rzędu Husqi i nie znał sytuacji to może bym uwierzył, ale tak to nie mogę się z tym zgodzić.


+1 ;)

Moim zdaniem trochę niedoceniona marka na naszym rynku...

http://bikepics.com/members/bolekzko/

Honda XR 125 > Suzuki DRZ 400 SM > Suzuki DRZ 400 SM > Husqvarna SM 125 S > Suzuki DRZ 400 ESM > i znowu nic ..

48

Odp: Yamaha WR 450 F

opierając się na suchych danych wr 450 przecież ma większy moment, porównywać z drz sobie można wr 400 czy exc, jest jeszcze kwestia przełożeń

[url]http://www.youtube.com/watch?v=15-74YK9-aU[/url] 

@1:48 qrwa chyba świeże te bułki (przez U)  rzucili do sklepu

a wracając do tematu to już odpowiedzi były powyżej, [url]http://www.supermotojunkie.com[/url]

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

49

Odp: Yamaha WR 450 F

dzieki za wiadomość w sprawie husqvarny sie napaliłem już.Pozdrawiam

50

Odp: Yamaha WR 450 F

hacker33 napisał/a:

Miałem DRZ, miała mody ale WR450 się chowa do DRZ.
Miałem okazje się przejechać WR450 więc nie wysysam tego z katalogów czy z neta.

Mniejsza waga, niżej położony środek ciężkości, węższa, fajniejsza pozycja za kierownicą no i czuć, że jest to wyczynowa 450.
Dużo dużo dużo lepiej zapierdala.
Zarówno na starcie jak i przy prędkości max.
Jak śmigałem z Laską który ma WR450 no to jak on odwinął to ja mogłem się schować.
Dla mnie WR450 jest to sprzęt idealny.

Dobre podsumowanie.

Miałem DR-Z 400 S (Supermoto) i przesiadłem się na WR 450. Niebo a ziemia. Jeździłem na wersji E i też o wiele lepiej wypada WR. Jechałem na DR-Z 450 od Brzozy i też WR lepiej moim zdaniem się prowadzi i o wiele żwawiej oddaje moc.
Kiedyś na thumpertalku wypowiadał się gość co ujeżdżał każdą możliwą DR-Z (na modach 480 ccm., wersję E, Y i inne) i stwierdził jedno - DR-Z nigdy nie będzie taka jak WR 450. Porównywanie co jak przyspiesza i jak idzie na koło jest możliwe w momencie gdy sprzęty Mają takie samo przełożenie. Ja mam 14/42 i tak - 1,2,3 z gazu na siedząco bez wysiłku, 4 z gazu na stojaka z 5 ostatnio też poszła z gazu (jest nagrane i będzie w nowym filmie ale było wzniesienie i prędkości rzędu 100 kmh).

Wywalając szary kabelek, usuwając TPSa robi się z WRki mega zapierdalacz!

G3d ja Ci powiem tak - ta WR'kę którą mam nie sprzedam przez hohohohohohoho. To jest mój docelowy motocykl. 1 remont od nowości po ponad 30 000 km. Wydane ok. 2500 zł. na części. Wszystko co trzeba dostaniesz - czy używane czy nowe czy akcesoryjne. Ceny? Wyjdzie tak samo jak każde inne moto konkurencji. Zależy co będziesz musiał wymienić i tyle. Szkoda, że mieszkasz daleko, dałbym Ci się karnąć i myślę, że decyzja byłaby szybko podjęta :)

BTW. chodzi Ci o tą WR z allegro, z Mińska Mazowieckiego? :) Jeśli mówisz o innej, która jest pewna i jeszcze do tego w wersji SM a nie zdecydujesz się na kupno to dawaj SZYBKO cynk bo ziomek ode mnie czeka na pewniaka i mając takie info od razu rusza z kasą. Nie jest to typ pokroju (ostatnio bardzo modnego na tym forum) "kupię ale nie kupię bo nie wiem"...

51

Odp: Yamaha WR 450 F

Wywalając szary kabelek, usuwając TPSa robi się z WRki mega zapierdalacz!

JACA - o jakim kabelku mówisz ? :)

speedfight II->senda ->DT50->Aprilia mx 125->drz 400->wr450

52

Odp: Yamaha WR 450 F

Grey Wire Mod - thumpertalk

53 Ostatnio edytowany przez hermes (2013-03-11 22:46:28)

Odp: Yamaha WR 450 F

JACA napisał/a:
hacker33 napisał/a:

Miałem DRZ, miała mody ale WR450 się chowa do DRZ.
Miałem okazje się przejechać WR450 więc nie wysysam tego z katalogów czy z neta.

Mniejsza waga, niżej położony środek ciężkości, węższa, fajniejsza pozycja za kierownicą no i czuć, że jest to wyczynowa 450.
Dużo dużo dużo lepiej zapierdala.
Zarówno na starcie jak i przy prędkości max.
Jak śmigałem z Laską który ma WR450 no to jak on odwinął to ja mogłem się schować.
Dla mnie WR450 jest to sprzęt idealny.

Dobre podsumowanie.

Miałem DR-Z 400 S (Supermoto) i przesiadłem się na WR 450. Niebo a ziemia. Jeździłem na wersji E i też o wiele lepiej wypada WR. Jechałem na DR-Z 450 od Brzozy i też WR lepiej moim zdaniem się prowadzi i o wiele żwawiej oddaje moc.
Kiedyś na thumpertalku wypowiadał się gość co ujeżdżał każdą możliwą DR-Z (na modach 480 ccm., wersję E, Y i inne) i stwierdził jedno - DR-Z nigdy nie będzie taka jak WR 450. Porównywanie co jak przyspiesza i jak idzie na koło jest możliwe w momencie gdy sprzęty Mają takie samo przełożenie. Ja mam 14/42 i tak - 1,2,3 z gazu na siedząco bez wysiłku, 4 z gazu na stojaka z 5 ostatnio też poszła z gazu (jest nagrane i będzie w nowym filmie ale było wzniesienie i prędkości rzędu 100 kmh).

Wywalając szary kabelek, usuwając TPSa robi się z WRki mega zapierdalacz!

G3d ja Ci powiem tak - ta WR'kę którą mam nie sprzedam przez hohohohohohoho. To jest mój docelowy motocykl. 1 remont od nowości po ponad 30 000 km. Wydane ok. 2500 zł. na części. Wszystko co trzeba dostaniesz - czy używane czy nowe czy akcesoryjne. Ceny? Wyjdzie tak samo jak każde inne moto konkurencji. Zależy co będziesz musiał wymienić i tyle. Szkoda, że mieszkasz daleko, dałbym Ci się karnąć i myślę, że decyzja byłaby szybko podjęta :)

BTW. chodzi Ci o tą WR z allegro, z Mińska Mazowieckiego? :) Jeśli mówisz o innej, która jest pewna i jeszcze do tego w wersji SM a nie zdecydujesz się na kupno to dawaj SZYBKO cynk bo ziomek ode mnie czeka na pewniaka i mając takie info od razu rusza z kasą. Nie jest to typ pokroju (ostatnio bardzo modnego na tym forum) "kupię ale nie kupię bo nie wiem"...

No ladnie sie czyta i dobre podsumowanie Jaca das sie karnac ?  No i czy ktos mi odpowie jak wglada serwisowanie takiego motocykla i ile pali ?

Aha i co sadzicie o tej sztuce na co zwrocic szczegolna uwage??? Boje sie ze to jakas mina ;-)

[url]http://otomoto.pl/yamaha-wr-450-f-moto-radom-polecam-M3516733.html[/url]

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

54

Odp: Yamaha WR 450 F

do tej pory olej wymieniałem jakieś 3 razy w sezonie. 2 razy sprawdzane zaworki. Spalanie 6 - 9 l/100 . Po 3 latach użytkowania wywaliłem 2500 zł. za same części na remont (tłok,korba, delikatne honowanie cylindra, wszystkie łożyska w karterach powymieniane, nowy wałek balansujący + bolec od pompy wody [bolączki WRek] i siakieś pierdoły)

55

Odp: Yamaha WR 450 F

Mam pewniaka, ktory nie jest nigdzie wystawiony i na mnie czeka:)
JACA - wielkie dzieki :)
Porownanie najlepsze jakie moglo byc, bo tez sie karnalem Brzozy DRZeta, wiec mam bezposrednie odniesienie :)

WR 450 F
GSXR 1100

56

Odp: Yamaha WR 450 F

G3d napisał/a:

Mam pewniaka, ktory nie jest nigdzie wystawiony i na mnie czeka:)
JACA - wielkie dzieki :)
Porownanie najlepsze jakie moglo byc, bo tez sie karnalem Brzozy DRZeta, wiec mam bezposrednie odniesienie :)

To słuchaj. W takim razie WR jest chu*owa, zbiera się jak chińczyk, pali 15 l./100 km. Padają zawory, skrzynie, łamią się ramy i ogólnie lepiej zostań przy DR-Z.

A teraz dawaj namiar!!! XD

57

Odp: Yamaha WR 450 F

Potwierdzam. WRy ładnie zapierdalają :) Z początku byłem do tego sceptycznie nastawiony jak miałem 625 SMC. Jadąc wtedy WRką nie było tego mega dołu obr i jakoś mi tego brakowało jak jechałem się kawałek przejechać. Teraz jak mam swoją WR to moge powiedzieć, że oddawanie mocy jest zajebiste - jak to się wkręca :D Wszyscy namawiali z każdej strony na Yamahe, no i jestem zadowolony, szczególnie, że sprzęt po remoncie i zrobiony na cacy :)

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

58 Ostatnio edytowany przez I/JG53_Pogo (2013-03-12 02:51:13)

Odp: Yamaha WR 450 F

WR jest lepszym motocyklem od DRZ to oczywiste zwłaszcza że wychodzą nowe modele które niosą ze sobą zmiany . A DRZ została konstukcyjnie prawie nie zmieniona od 2000 roku ale na tamte lata był to dobry motocykl z bardzo dobrze udanym konstukcyjnie silnikiem który miał bardzo dobry kompromis pomiędzy mocą a wytrzymałościa .

I trochę źle porównujecie 400 cc do 450 . Jak już porównywać to WR 400 i DRZ 400 a nie 450 kę .
Więc trochę te porównania są nie trafne to tak jak by porównymać WR 450 do YZ450 F . Który dopiero prowadzi się jak marzenie zwłaszcza na torze . DRZ wciaż oznacza (Dual Race a  co oznacza Z to nie mam pojecia)

A co do WR 450 jako enduro to odnoszę wrażenie patrząc na zawody typu Erzberg że WR nie jest maszyną w top czołowce prym wiodą Ktmy ,husky i husabergi i inne mopliki

[url]http://www.youtube.com/watch?v=VSfPnHCMlY4[/url]

No i jakoś nie wyobrażam sobie wypadau na bardzo dalekie trasy WR ką a DRZ ką owszem tak.
ALe jak bym miał kupić coś bardziej wyczynowego niż DRZ to WR jest bardzo dobrą opcją a jeszcze lepszą nowy Husaberg :)
I tak skormnie licząc może w przyszłym roku zagości u mnie Berg. No ale to czas pokaze bo narazie jest masa innych wydatków.

Ale DRZ na pewno zostanie jako taki koń roboczy do wszystkiego no i nie ząłuje ani jednej złotówki że ją kupiłem

Tu masz kolego filmik jak kiedyś tam z trolem Jacą żeśmy jeździli czyli takie DRZ 400 vs WR 450 i stare czasy ;)

[url]http://www.youtube.com/watch?v=W5QWfr7r6aA[/url]

https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo

59 Ostatnio edytowany przez Wojtek80 (2013-03-12 03:17:40)

Odp: Yamaha WR 450 F

Witam

[url]http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Yamaha-WR-2011-Yamaha-WR450F-/300871672759?pt=US_motorcycles&hash=item460d5963b7[/url]

szkoda że na wtrysku dopiero od 2012 roku tutaj cena jeszcze do stargowania
tez jestem za WR450F :)

60 Ostatnio edytowany przez G3d (2013-03-18 12:55:53)

Odp: Yamaha WR 450 F

No dobra byla runda honorowa. Coprawda na brudasach, ale zawsze.
Roznica w mocy nie jest wielka, ale jest.
Czuc roznice w zawiasie i zywsze oddawanie mocy.
Ogolnie sprzety sa podobne (drz-y vs wr450f).

W moich dziwnych rankingach :P
1-2-3 z gazu na gume.
Ze sprzegla bez wiekszych problemow z 60km/h z 4 na gume.
Na malych kolkach powinno byc jeszcze lepiej.

WR 450 F
GSXR 1100