Odp: [ZRÓB TO SAM] Crash-pad na wydech, slider protector
hehe nawet płytki na podłodze dobrane pod kolor motocykla :D - pięknie!
niebieskie marchewy jak dla mnie OK.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » [ZRÓB TO SAM] Crash-pad na wydech, slider protector
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
hehe nawet płytki na podłodze dobrane pod kolor motocykla :D - pięknie!
niebieskie marchewy jak dla mnie OK.
Zrobiłem wczoraj osłone na wydech- koszt 2,60zł - opaska, przewod dostałem jako gift - dzieki metys , czas pracy 3 minuty. wyglada to mniej wiecej tak [url]http://www.youtube.com/watch?v=f7_JfmbzQr4&feature=youtu.be[/url] przy okazji mozecie sie wypowiedziec czy nie za mocno zieje ogniem przy schodzeniu z obrotów(DB killer włozony)
DAT AKRAP
Ja pierdole :D Im wiecej zieje tym lepiej !
Kupilem R&G
Dostałeś gdzieś w PL ? Czy ebay? Szukam takiego R&G na akrapa do 690 smc ale w PL nie widac.
Za ile jest tak fajnie wygladajacy akrap ;D? No i czy jest taki do EXC 450 :D:D, wrzuć jakieś fotki pls.
[url]http://www.ebay.com/itm/280883892708?item=280883892708&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item4165fc11e4&vxp=mtr[/url]
lub nieco tańsza opcja bez carbon cap
[url]http://www.ebay.com/itm/290847266118?item=290847266118&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item43b7d91546&vxp=mtr[/url]
Co jak co, ale akrap z carbonem wygląda duzo lepiej
fajny, ale to wszystko do nowszych katów, do mojego staruszka z 2004 chyba takich fajnych nie ma :D
fajny, ale to wszystko do nowszych katów, do mojego staruszka z 2004 chyba takich fajnych nie ma :D
moj kat jest 04r akrap jest chyba od 530 troche wieksza srednica rury byla tulejka zalatwila sprawe, zaplacilem 1100 na allegro
pokaz jak wygląda to z tulejka. W sensie walnij fote jak możesz, ciekawy jestem. Aha i czy na tym akrapie nie wypalaja się szybciej zawory?
po weekendzie jak nie zapomne bo nie ma mnie w tej chwili gdzie jest moto, poza tym tej tulejki nie widac bo jest na rurze ktora wchodzi w koncowke. Odnosnie zaworow to czemu mialy by sie wypalac?
Bo jak wpakujesz wydech o dużym przekroju to jest duża szansa, że zubożysz mieszankę. Nie ma tak, że robisz sobie mody i nie spoglądasz chociażby na świecę. Zawsze jakaś tam regulacja jest potrzebna.
Bo jak wpakujesz wydech o dużym przekroju to jest duża szansa, że zubożysz mieszankę. Nie ma tak, że robisz sobie mody i nie spoglądasz chociażby na świecę. Zawsze jakaś tam regulacja jest potrzebna.
Dlatego zapytalem czy takie marchewy powinny byc czy moze cos trzeba wyregulowac? Tylko co? pokretło to od obrotów chyba jest ? zastanawia mnie tylko co ma koncowka wydechu do skladu mieszanki ktora dostaje sie do cylindra
większe podcisnienie? kazde dziubanie pociaga za soba regulacje.
Niestety taka prawda... Ale Co do płomieni to są dość delikatne. Ja dziś pierwszy raz odpaliłem moto po uszczelnieniu wydechu i okazało się, że świnia przekwalifikowała się na smoka wawelskiego.
Przed uszczelnianiem płomieni nie było prawie wcale. A teoria mówi, że to właśnie przy nieszczelnym wydechu się marchewy pojawiają...
Śledziu, no i teoria dobrze mówi - przynajmniej w odniesieniu do seryjnych wydechów. Ja swój stary wydech (nie przelotowy) miałem nieszczelny - bokiem uciekała gdzieś 1/3 spalin, to potrafił walnąć jak z armaty bez kitu gruby huk szedł. Aktualnie wydech przelotowy i nie wali tak, czasem lekko strzeli.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » [ZRÓB TO SAM] Crash-pad na wydech, slider protector
Wygenerowano w 0.046 sekund, wykonano 80 zapytań