1 Ostatnio edytowany przez vlo (2012-12-07 00:40:01)

Temat: crf 450r 2006 kilka pytan i spostrzezen

witam

potrzebuje wesprzec sie wiedza osob bardziej obeznanych w temacie crf'y

1. jaki rozmiar felg sumo ladowac - wszsytkie 17" ale jakiej szerokosci?
2. czy na statorze 70W ac mozna podlaczyc swiatla?

pierwsze odczucia:
1. nie czuc jakiejs oszalamiacej roznicy mocy pomiedzy crf a xr605r (przynajmniej jeszcze nie bo zimno i slisko). natomiast czuc roznice masy jak bys na rowerze latal.
2. crf jest duzo nizsza co jest plusem przy moim wzroscie 174cm - da sie normalnie stanac (tu mowa o brudasach)
3. wydaje sie ze crf mozna reka odpalic - bezproblemowo
4. czy w crf nie ma dekompresora? przyzwyczajenia z xr.

Honda XR650R w jedynej słusznej wersji SM - SXV Forks, Magura caliper
Honda CRF150F
Honda CRF70F na małych brudasach
Honda CRF50F na maleńkich brudasach

2

Odp: crf 450r 2006 kilka pytan i spostrzezen

vlo napisał/a:

3. wydaje sie ze crf mozna reka odpalic - bezproblemowo

z tego co ja wiem nie jest tak kolorowo
ale osobiście crf-y nie miałem

sprzedam części
EXC 520 /  LC4 620 - całe na części - koła enduro - koła KTM DUKE SM
DRZ 400 - części zawieszanie, elektryka, air box, sprzęgła, elementy silnika
gg 6777220            tel 698 - 672 - sto jeden

3

Odp: crf 450r 2006 kilka pytan i spostrzezen

Odp
1. Wszystkie 17 - tki. Na tył najlepiej o szerokości 5 cali. Jeśli np. kupisz koła od Yamahy to musisz kupić z tarczami - Honda ma inny rozstaw śrub pod tarcze hamulcowe. KTM zresztą też itd. itd.
2. Tak można podłączyć.

Odp odczucia
3. Musisz mieć twardą rękę :)
4. Jest automatyczny dekompresator, dlatego masz wrażenie że tak lekko się ją kopie przy zapalaniu.

#45
P_anowie
Z_abijajacy
M_arzenia

4 Ostatnio edytowany przez jerryj (2012-12-18 22:58:48)

Odp: crf 450r 2006 kilka pytan i spostrzezen

Ciechu czy napewno w CRF 450 "R" stator pozwala na podłączenie regulatora napięcia i tym samym podłączenia świateł ? Mówie tu o fabrycznym statorze. Pytam bo myślę czy da się zrobić " świeczki chociaż z przodu " w mojej CRF 250r 2009r. U mnie ze statora wychodzą 4 przewody. Dwa napewno od impulsatora. Dwa kolejne biegną przez wtyczke do modułu zapłonowego. O ile dobrze pamiętam to na jednym jest ok 20V, a na drugim 50-70V w zależności od obrotów silnika.

5

Odp: crf 450r 2006 kilka pytan i spostrzezen

jerryj napisał/a:

Ciechu czy napewno w CRF 450 "R" stator pozwala na podłączenie regulatora napięcia i tym samym podłączenia świateł ? Mówie tu o fabrycznym statorze. Pytam bo myślę czy da się zrobić " świeczki chociaż z przodu " w mojej CRF 250r 2009r. U mnie ze statora wychodzą 4 przewody. Dwa napewno od impulsatora. Dwa kolejne biegną przez wtyczke do modułu zapłonowego. O ile dobrze pamiętam to na jednym jest ok 20V, a na drugim 50-70V w zależności od obrotów silnika.

Jak chcesz podłączyć światła skoro nie masz osobnej linii na światła?
Chcesz zabrać cały prąd który idzie do modułu?

Jak chcesz mieć światła to musisz sobie kupić coś takiego:
[url]http://trailtech.net/press_release_crf_stators.html[/url]

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD