Odp: XR400R SM Staruch
Dobra, kolejne pytanie:
Osłona pod silnik i osłony na ramę Apico za 260pln, opyla się?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » XR400R SM Staruch
Strony Poprzednia 1 … 29 30 31 32 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dobra, kolejne pytanie:
Osłona pod silnik i osłony na ramę Apico za 260pln, opyla się?
Jo, bierz.
To biere :)
Tarcza na przód przyszła. Polecam Racing Discs z UK. Tarcza przód z wysyłką 180pln :)
Ja brałem do przodu NG i też wyszła mnie jakoś 180 z wysyłką.
Fakt, że Twoja jest ładniejsza:D
Fajna czy nie pytanie czy będzie hamowała. Sam stoję przed zmianą tarczy przedniej. Ale jak na razie mam małe sprężanie albo puściły gwinty i oznacza to zakup nowej części korpusu cylindra albo jakimś cudem zawór się powiesił.
Tak w temacie zestawu do sprężynek. Używam tego samego, gwintowniki Ok, sprężynki standard ale do głowicy o połowę za krótkie. Reszta to jak dla mnie taki gównolit, że dotoczyłem sobie nowe :)
Kastor, miałem tarcze tył tej samej firmy i jest super. I tak większość roboty robią klocki, a ja w teren wole raczej tępy hamulec. Łatwiejsza dozowalność i precyzja.
k***a, za łatwo wszystko szło.
Śruba, która mocuje osłonę przedniej zębatki (dolna), jest też śrubą olejową. Gwint piardł. Zakładam sprężynę, zobaczymy czy zadziała.
Do tego padł chyba regulator napięcia (nie ma pozycji tył i kierunków, a przód działa super).
Zawsze k***a coś... Wychodzi to jak wcześniejsi użytkownicy byli tępi...
Ja odebrałem dziś XR'ę i polatałem z 2 godziny. Kurde zajebiste jest to moto :) niby miałem tylko założona nową uszczelkę (no i naprawiony gwint) pod cylinder, nowy kruciec ssący (stary był delikatnie uszczerbiony i ciągnął lewizne) i naprawdę czuć różnice. Reakcja na gaz jest naprawdę zajebista :) oby wkońcu chodziła jak należy (tfu, tfu).
Staruch pytanie: wywaliłeś może tą siatkę która jest na ramce filtra powietrza? Gdzieś kiedyś czytałem, że ludzie to wywalają i niby moto lepiej się wkręca.
Nie wywalałem, nie ma sensu. Ta siatka nie stanowi oporu. Lepiej przerobić airbox. Ale ja tego nie robię, bo czasami w głebszy teren się zapuszczam :)
Tak też mi się wydawało.
Staruch pierdyknij zdjęcia jak wyglądają osłony no moto, bo się też nad osłonami ramy zastanawiam.
Kula, osłony nie przyszły. Tylko płyta pod silnik i regulator, bo mi kierunki nie działały (już jest wszystko ok).
Przyszła też osłona do piast kół brudasów, która chyba nie pasuje, bo wygląda na za dużą ;) Do tego szpilki to przedniej ośki. Zamówiłem 4, okazało się, że powinienem wymienić 6 :D Zamówione, będą 17 maja.
Mam gorszy problem. Kiedy już wszystko pięknie działa, nie cieknie, skrzynia nie ciągnie i wszystko jest super: pali olej.
Nie ma dramatu, ale teraz czeka mnie drugie szarpanie głowicy w tym sezonie? Nowa uszczelka PG? Pierścienie, uszczelniacze?
Jakieś pomysły, rady?
Dużo pali?
Jak nie ma dramatu to dociągnij do końca sezonu.
Na pierwszy ogień przychodzą na myśl uszczelniacze zaworowe (chociaż to są inne oznaki) pierścienie zjechane, zawory zajechane...
Powiem Ci szczerze, że mi XR też troszkę kopci po odpaleniu nie dużo, ale troszeczkę tak i to jest wkurwiające... Stawiałem na uszczelniacze zaworowe ale założyłem hondowskie i dalej to samo... Ręce k***a opadają...
Nie wiem o co tam chodzi... Albo mam pierścień olejowy do wymiany (który niby wygląda dobrze) albo przyjdzie wymienic zawory z prowadnicami, chociaż wyglądają zdrowo... Wkurwiające to jest, bo od generalnego remontu przejechałem może z 4 tysiące kilometrów i to głównie w lżejszym terenie...
Ale pierdole to i do jeżdżę tak do końca sezonu i znowu silnik na stół. Spróbuje pojeździć teraz na oleju Bel-Rey Thumper 15w50 zobaczymy co z tego będzie ale cudów nie oczekuję.
Btw. Chyba nasze XR'y miały jednego właściciela bo spotykają je te same usterki :D
BUHAHAHAHAHAHAHAHH!!!!!! Tak, ten sam właściciel :D
Moto jeździ super, tak jak mówie, totalnie bez bólu. Z tym olejem to jest różnie, czasami pali 100ml na bak, czasami 200, a czasami nie pali nic. A jak kumpel jedzie za mną, to mówi, że najbardziej widać przy odpuszczaniu gazu. Uszczelniacze były robione, czyli pewnie pierścienie, które były super, ale może gamoń źle złozył i zamki w linii?
Szarpnę olej na 10w40, zobaczymy co się stanie.
No właśnie, moja XR też niby super jeździ, a w czasie jazdy niby nie kopci (tak mówił ziomek z którym jeżdżę) więc teoretycznie uszczelniacze... Ale jednak nie... Za ori uszczelniacze zabuliłem kupę kasy i nadal to samo... W tym wypadku stawiam u siebie na prowadnicę i zawory, ale chu go tam wie, w tym motocyklu wszystko jest na odwrót :D
Na czym wcześniej jeździłeś, 300v?
Strony Poprzednia 1 … 29 30 31 32 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » XR400R SM Staruch
Wygenerowano w 0.066 sekund, wykonano 76 zapytań