Aleksander.mx napisał/a:i cylinder co jazde.
Prosze bardzo:
[url]http://madeinenduro.com/[/url]
link do bloga prowadzonego przez kolesia od ktorego kupilem swoja maszyne, jak widac lata na EXC 250 i wymienia tlok dopiero po 100mth
No tak bo to EXC a EXC vs SX to całkiem inna spraw to są inne sprzęty, inne zawieszenie wszystko jest inne nie można porównywać Enduro do Crossa to tak jak porównać Porshe panamere do Lamborghini galardo... Porshak (EXC) Galardo (SX) Porshak bardziej turystyczny, mniejsze koszty utrzymania (części), przy dużej mocy ale oddaje ją spokojniej za to Galardo sportowy, większe koszty utrzymania(częśc), duża moc którą oddaje bardzo szybko z ostrym pierdolnięciem i można zaliczać plecy ;P
Szukaj w zakresie EXC 300 / 350 w 2 T jak Cię tak ciągnie w takich pojemnościach chociaż pamiętaj że to nie pali 6l/100 km tylko duuużo więcej :)
A jak sam nie umiesz wymieniać tłoka i nie kusi Cie do tego to u mechanika za wymianę nie zapłacisz 2 zł chyba że masz kumpla za piwo :)