1

Temat: SXS kit 570 - zestaw

Koledzy pytanie

W tym całym zestawie Big Bora 570 są 4 sprężyny  do czego one sa ????
1. sprzęgło ?
2. zawory?

Jak bym chciał zamówić zestaw dynojeta do gaźnika z KTM 530 EXC to ten:
9138.001 2008-2011 530 XC-W & XCR-W  ??? czy przy zwiekszonej pojemnosci już trzeba inny zestaw ??

robił ktoś z was taka modyfikacje  ?

KTM 530 EXC-R

2

Odp: SXS kit 570 - zestaw

twardsze sprężyny sprzęgła są w zestawie
co do dysz, to przy takim zestawie to już chyba warto wsadzić FCR 41 MX?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: SXS kit 570 - zestaw

Jak bym chciał zamówić zestaw dynojeta do gaźnika z KTM 530 EXC to ten:
9138.001 2008-2011 530 XC-W & XCR-W  ??? czy przy zwiekszonej pojemnosci już trzeba inny zestaw ??
Tez sobie zadaje takie pytania :)

Yamaha TT600R=> KTM 525EXC/SM=> KTM SXF250=> KTM EXCR 530 FACTORY '11 obecnie w wersji SM :)

4

Odp: SXS kit 570 - zestaw

hacker33 napisał/a:

twardsze sprężyny sprzęgła są w zestawie
co do dysz, to przy takim zestawie to już chyba warto wsadzić FCR 41 MX?

Kolego hacker wiem ze jestes obryty w teorii, wiec moze Mi lub nam podpowiesz, czy znasz moze konkretny przypadek montazu takiego gaznika w exc\smr\fs, moze gdzies na jakims zagranicznym forum cos czytałes, bo jestem bardzo ciekaw, sensu takiej KOSZTOWNEJ przeróbki ?

Yamaha TT600R=> KTM 525EXC/SM=> KTM SXF250=> KTM EXCR 530 FACTORY '11 obecnie w wersji SM :)

5

Odp: SXS kit 570 - zestaw

Jeżeli chcesz wpierdalać moto z grubej rury to warto wymienić gaźnik na większy.
Ogólnie FCR 39 daje dobry dół, słabo górę.
FCR 41 ucina troszkę dół ale daje dużo więcej w górnych obrotach silnika. Dodaje również kucy.

Dlatego właśnie enduro mają małe gaźniki a cross-y duże gaźniki.

Druga sprawa, przy takiej pojemności jaką chcesz zrobić to uważam, że FCR 39 będzie tylko dławił koniki.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

6

Odp: SXS kit 570 - zestaw

W FS'ie masz wtrysk. Kupujac kit dostajesz wszystko co potrzebne czyli cylek, korbe, tlok, modul, inny walek rozrzadu oraz sprzezyny sprzegla. FCR 39 spokojnie uciagnie

7

Odp: SXS kit 570 - zestaw

Tak jak myslałem, sama teoria :( a mi chodzi o konkrety, zeby sie wypowiedział ktos co miał taki zestaw 570 i mógł stwierdzic co trzeba zrobic zeby to działało jak nalezy, Swoja droga skoro zestaw nie zawiera gaznika, to widocznie inzynierowie stwierdzili ze ori gaznik daje rade, wiec moze naprawde nie ma sensu pakowac kupe kasy w nowy gaznik?

Yamaha TT600R=> KTM 525EXC/SM=> KTM SXF250=> KTM EXCR 530 FACTORY '11 obecnie w wersji SM :)

8

Odp: SXS kit 570 - zestaw

Takie myślenie, że nie ma czegoś w zestawie...
Wpierw napisz po co Ci w ogóle ten Kit 570? Co ty chcesz uzyskać?

Ja nie piszę, że to nie będzie działać. Tylko jak już ktoś się bawi w taki tuning i wydaje tyle kasy to powinien starać się tych kucy uzyskać jak najwięcej.
Zestawu tuningowych dysz raczej nie masz co kupować ponieważ zawiera on zawsze dysze większe od tych seryjnych.
A przy zakładaniu BB kitów i ogólnie przy powiększaniu pojemności silnika zakłada się dysze mniejsze niż w serii.
Więc, strojenie gaźnika będzie się składało z kupna kilku mniejszych dysz i regulacji.

Na pewno przy zakładaniu takie kitu będziesz musiał sprawdzić jak wygląda twoja pompa oleju oraz w jakim stanie jest głowica (zawory i sprężyny zaworowe).

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

9

Odp: SXS kit 570 - zestaw

Aleksander.mx napisał/a:

W FS'ie masz wtrysk. Kupujac kit dostajesz wszystko co potrzebne czyli cylek, korbe, tlok, modul, inny walek rozrzadu oraz sprzezyny sprzegla. FCR 39 spokojnie uciagnie


hmmmm ciekawe .... FS husaberga wychodzi od razu z fabryki w 570 na wtrysku i co  niego można dokupić jeszcze większy BIG BOR ???

KTM 530 EXC-R

10

Odp: SXS kit 570 - zestaw

Kab-7 napisał/a:
Aleksander.mx napisał/a:

W FS'ie masz wtrysk. Kupujac kit dostajesz wszystko co potrzebne czyli cylek, korbe, tlok, modul, inny walek rozrzadu oraz sprzezyny sprzegla. FCR 39 spokojnie uciagnie


hmmmm ciekawe .... FS husaberga wychodzi od razu z fabryki w 570 na wtrysku i co  niego można dokupić jeszcze większy BIG BOR ???

Do KTM 530 też są większe zestawy niż 570. Jest jeszcze 610ccm.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

11

Odp: SXS kit 570 - zestaw

hacker33 napisał/a:
Kab-7 napisał/a:
Aleksander.mx napisał/a:

W FS'ie masz wtrysk. Kupujac kit dostajesz wszystko co potrzebne czyli cylek, korbe, tlok, modul, inny walek rozrzadu oraz sprzezyny sprzegla. FCR 39 spokojnie uciagnie


hmmmm ciekawe .... FS husaberga wychodzi od razu z fabryki w 570 na wtrysku i co  niego można dokupić jeszcze większy BIG BOR ???

Do KTM 530 też są większe zestawy niż 570. Jest jeszcze 610ccm.


no nie naprawdę ????  podeślij linka

KTM 530 EXC-R

12

Odp: SXS kit 570 - zestaw

[url]http://thumperracing.net/index.php?route=product/product&path=37_39_79&product_id=63[/url]

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

13

Odp: SXS kit 570 - zestaw

Nie mogę się z tym zgodzić.

hacker33 napisał/a:

Dlatego właśnie enduro mają małe gaźniki a cross-y duże gaźniki.

Husqvarna TE 450 to typowe enduro a ma gaźnik 41mm

kawasaki KX 450 F to z kolei typowy cross a gaźnik 40 mm

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

14

Odp: SXS kit 570 - zestaw

Bondek napisał/a:

Nie mogę się z tym zgodzić.

hacker33 napisał/a:

Dlatego właśnie enduro mają małe gaźniki a cross-y duże gaźniki.

Husqvarna TE 450 to typowe enduro a ma gaźnik 41mm

kawasaki KX 450 F to z kolei typowy cross a gaźnik 40 mm

Każdy producent wsadza co chce. I uzyskuje charakterystykę jaką chce. Dlatego każdy motocykl jest inny.
Temat tyczy się KTM-a, i na jego przykładzie to pokazałem. A nie kawasaki czy husqvarny.
Ogólnie duży gaźnik polepsza górę i dodaje KM, a mały gaźnik polepsza dół i dodaje NM.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

15

Odp: SXS kit 570 - zestaw

hacker33 napisał/a:

Takie myślenie, że nie ma czegoś w zestawie...
Wpierw napisz po co Ci w ogóle ten Kit 570? Co ty chcesz uzyskać?

Ja nie piszę, że to nie będzie działać. Tylko jak już ktoś się bawi w taki tuning i wydaje tyle kasy to powinien starać się tych kucy uzyskać jak najwięcej.
Zestawu tuningowych dysz raczej nie masz co kupować ponieważ zawiera on zawsze dysze większe od tych seryjnych.
A przy zakładaniu BB kitów i ogólnie przy powiększaniu pojemności silnika zakłada się dysze mniejsze niż w serii.
Więc, strojenie gaźnika będzie się składało z kupna kilku mniejszych dysz i regulacji.

Na pewno przy zakładaniu takie kitu będziesz musiał sprawdzić jak wygląda twoja pompa oleju oraz w jakim stanie jest głowica (zawory i sprężyny zaworowe).

Ok hacker troche mnie przekonałeś z tym gażnikiem :) no właśnie, co ja bym chciał uzuskać? zawsze stawiałem na wiekszy moment obrotowy, ale mysle sobie ze skoro zwieksze pojemnosc to z tej racji zwieksze tez ilość Nm, prawda? A kilka KM tez by sie pezydało :) Mi głównie chodziło o to czy nie popsuje całej tak SWIETNEJ charakterystyki 530-tki zmieniając ten gażnik na MX 41, a ile juz tych KM bedzie to nie wazne, bardziej mnie interesuje charakterystyka. STAD PYTANIE skierowane do ludzi którzy mieli styczność z taka przeróbką, Ps. Bez obrazy Kolego hacker...

Yamaha TT600R=> KTM 525EXC/SM=> KTM SXF250=> KTM EXCR 530 FACTORY '11 obecnie w wersji SM :)