1

Temat: WR 250X nowa kiera.... pilne

Siemka

Musze wymienić kierownice w wr 250x (mały wypadek w garażu). W temacie kierownic jestem zielony, dlatego dzisiaj  chciałbym już wiedzieć co mam jutro zamówić. Kiera nie musi być z najwyższej  pułki.... moje wymagania:
- ma pasować pod obecne mocowanie
- jej grubość ma podejść pod przyszłe forumowe lustra:D i hanguardy acerbisa :)
- cenowo chciałbym się zmieścić do 300 zł ..... chyba że będzie warto coś dopłacić )chciałbym kiere + ewentualnie ta gąbeczkę ochraniającą:D
- jestem estetą więc nie ukrywam, że patrze tez na zgranie kolorystyczne tego nowego zestawu z reszta motocykla :)

z góry dziękuję za pomoc  :D

wr 250x

www.bikersbook.pl

2

Odp: WR 250X nowa kiera.... pilne

Każda kiera mająca 22mm, każdego renthala czy reikona dobrego kupisz do tej kwoty.

READY TO >> TERROR

3

Odp: WR 250X nowa kiera.... pilne

No dobrze... a materiał z którego jest kierownica, jaka firma... ?
doradźcie coś bardziej... przeglądałem forum ale nie znalazłem tematu o kierownicach.... nie dziwcie się, że jestem taki upierdliwy

Jak mam wydawać kasę na bubel to dziękuję bardzo, dlatego..... na co powinienem zwrócić uwagę przy wyborze oprócz grubości (profil kierownicy, szerokość, kształt, a może ta belka) jaka firma najlepsza jakościowo? jakie kiery najpopularniejsze na forum itp. ???

co myślicie o tych??
[url]http://moto.allegro.pl/kierownica-reikon-niska-cross-enduro-i2485469743.html[/url]
[url]http://moto.allegro.pl/kierownica-pro-taper-seven-eights-cr-low-z-poprzec-i2521756705.html[/url]

wr 250x

www.bikersbook.pl

4

Odp: WR 250X nowa kiera.... pilne