1

Temat: Świeżak, do ok 8k

Jak napisałem w przywitalni, miał być gixer, prawodpodobnie będzie supermoto. Tak więc jedziemy z tym koksem:P Mam kilka pytań, jako że nigdy na takim sprzęcie nie jechałem, tak więc nie znam się.

1). Co polecacie na 1 sprzęt uliczny? Raczej tylko ulica, offroad odpada, może czasem, kiedyśtam, nie wiem.

2). Czy 8k to w miarę dużo gotówki na godne SM? W razie czego mogę dozbierać. Przeszukiwałem allegro, ale poza nazwami typu hsq 450 albo jakiś KTM lc4 to ja nie wiem jak to jeździ, czy się nadaje na pierwszy sprzęt, i czy remonty mnie nie wykończą finansowo. Chciałbym własnie w miarę bezobsługowy sprzęt, tak co by co tydzień nie trzeba było zmieniać tłoka czy korby. Da radę?

3). Ubiór- mam kombik 2 częsciowy oldschoolowego hein gericke, skóra na ulicę czy raczej tekstylne/jeansy/koszulki+ ochraniacze? Wiem, pojeżdzę sam, to obczaję co i jak. Ale kto pyta nie błądzi:P

4.) Wzrost- mam zawrotne 170cm, nie będzie problemu w korkach czy tam na parkingach? Da radę obniżyć w lagach jakby co?

Z góry dzięki i przepraszam za nawał pytań;) Pozdrawiam:)

2 Ostatnio edytowany przez Husaj (2012-07-19 17:21:55)

Odp: Świeżak, do ok 8k

1. DRZ, HUSKY 610, LC4
2. Da się ale ciężko. Powyższe sprzęty są o wiele tańsze w utrzymaniu niż wyczynówki (większość 450, exc itp)
3. Ubrania to sprawa indywidualna, ja jeżdżę w skórze i nie ma tragedii.
4. Nie odniosę się bo jestem innego wzrostu. Ostatnio koleś na mojej Husce jeździł miał 170cm i dawał radę.

5. Poczytaj forum jest tu mnóstwo tematow podobnych do twojego.

Husaberg FS 650

3

Odp: Świeżak, do ok 8k

Mam 170cm i dasz radę.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

4

Odp: Świeżak, do ok 8k

Ja mam może 175 i tak samo daje rade, bez obaw.

READY TO >> TERROR

5

Odp: Świeżak, do ok 8k