16

Odp: Cagiva Super City 125ccm

chaotycznie? :-)

Po prostu nie chcę zakładać nowego tematu.

Jaki można założyć gaźnik zamiast oryginalnego do Cagivy SuperCity 125ccm?

CAGIVA SUPERCITY 125ccm + FORD MONDEO KOMBI 2,5 V6 + RENAULT CLIO II 1,2

17

Odp: Cagiva Super City 125ccm

Chcesz zaoszczędzić? Jak wsadzisz inny to czekają Cie dodatkowe koszta przeróbki mocowań i ogólnie masa roboty.  Doprowadź oryginalny do ładu, albo kup używke, to najprostrze i najtańsze rozwiązanie. Chyba ze masz magazyn z częściami i czas siedzieć, pasować dłubać i przerabiac.
W tych sprzętach były gaźniki od 28mm do 34mm oba firmy dellorto. Wiec silnik powinien chodzić na kazdym gaźniku pomiędzy tymi dwiema wartościami.

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

18 Ostatnio edytowany przez ATI (2012-06-21 20:45:37)

Odp: Cagiva Super City 125ccm

Dobra. A pomoże ktoś dobrać właściwy?? Mój to dellorto VHSB34

CAGIVA SUPERCITY 125ccm + FORD MONDEO KOMBI 2,5 V6 + RENAULT CLIO II 1,2

19 Ostatnio edytowany przez ATI (2012-06-21 21:03:04)

Odp: Cagiva Super City 125ccm

W moim gaźniku, uszkodzone są pływaki i blaszki (rys.C) [url]http://www.thisoldtractor.com/gtbender/mg_images/dellorto_carb_diagram_vhsb-nd.jpg[/url]

CAGIVA SUPERCITY 125ccm + FORD MONDEO KOMBI 2,5 V6 + RENAULT CLIO II 1,2

20

Odp: Cagiva Super City 125ccm

Gaźnik znalazłem, ale cena nie pasuje :-)
[url]http://allegro.pl/gaznik-dellorto-34-35-aprilia-rs-cagiva-mito-nsr-i2385576504.html[/url]

CAGIVA SUPERCITY 125ccm + FORD MONDEO KOMBI 2,5 V6 + RENAULT CLIO II 1,2

21

Odp: Cagiva Super City 125ccm

ja mam taki gaźniczek na sprzedaz jak bys chcial :) tylko nie mam tego cięgna od ssania, gdzies je zgubilem

https://instagram.com/jac__ek

22

Odp: Cagiva Super City 125ccm

poszło PW

CAGIVA SUPERCITY 125ccm + FORD MONDEO KOMBI 2,5 V6 + RENAULT CLIO II 1,2

23

Odp: Cagiva Super City 125ccm

Sprawdź czy jakiegoś cygana tam nie masz w gaźniku :D
A tak na serio to bierz używkę od forumowicza ;)

Yamaha YZ 250F

24

Odp: Cagiva Super City 125ccm

Znów ja.
Gaźnik zrobiony. Czyli pływaki już zrobione. Problem w tym że moto nie wkręca się na obroty. Jakby miał za dużo paliwa. Na pierwszym biegu idzie super, do 12tyś obrotów, na drugim na około 6-8 tysi się przyciana, ale po chwili przepali dawke i zapierda.. dalej, a jak zapodam trzeci bieg to dupa, do 6tyś i nie idzie dalej, zaczyna się dławić i max prędkość to 40km/h co się da jakoś jechać.
Na biegu jałowym wyregulowałem gaźnik, do takiego stopnia że równo pracuje na wolnych obrotach, i jak się przygazuje to nie wkręca się równo, ale się wkręca.
Poza tym, jak ściągne airboxa, to strasznie leci paliwo do niego z gaźnika.

Ma ktoś może instrukcję od ustawienia gaźnika, albo kogoś nie drogiego w okolicach ostrowa wlkp, dobrzycy?

CAGIVA SUPERCITY 125ccm + FORD MONDEO KOMBI 2,5 V6 + RENAULT CLIO II 1,2

25

Odp: Cagiva Super City 125ccm

Jeśli paliwo Ci się cofa to znaczy że membrama jest do kosza.... Sprawdź rozmiar dyszy głównej i czy działa zawór wydechowy.

Dr.Bigos 0,7

Częstochowa okolice pisac !