1

Temat: Problem z wysprzęglikiem KTM 690SM

Wczoraj odkryłem, że w moim świeżo zakupionym KTM-ie w wysprzęgliku w miejscu gdzie powinna być kalamitka jest chamsko wkręcona śruba. Najwyraźniej komuś puścił gwint w wysprzęgliku, nagwintował większą średnicę i zakręcił śrubą żeby się płyn nie lał. Sytuacja ta miała miejsce w serwisie KTM u Czachora - myślałem, że chłopaki się trochę bardziej szanują!!!
Teraz pytanie czy trzeba wymienić cały ten wysprzęglik czy zestaw naprawczy do gwintów załatwi temat? Jest to układ hydrauliczny więc musi być szczelny i tak rozkminiam - kupować nowe czy próbować to zreanimować.

EXC-F 250
Tymczasowo bez supermoto

2

Odp: Problem z wysprzęglikiem KTM 690SM

Chodzi Ci o zaworek do odpowietrzania układu?
Jeżeli tak to występują one w różnych rozmiarach - M6 M7 M8 M10 M12
Może wystarczy zamiast śruby wkręcić nowy odpowietrznik z większym gwintem.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: Problem z wysprzęglikiem KTM 690SM

pokaz foto jak to wyglada, nie wszystkie wysprzegliki mialy odpowietrznik.

hybryda