1

Temat: Gwizdki KTM 625

Witam.
[url]http://www.youtube.com/watch?v=SxP4lf-e6Z0[/url]

Ma może ktoś patent jak przerobić ori by tak grały.Z tego co ja sie orientuje one chyba nie mają rury perforowanej jedynie rurę końcową przy wyjściu.Widzę że facet musiał ją wyrzucić i rozwiercić wyjście ale ciekawe jak zmienił środek.Jak dla mnie grają bosko.

2 Ostatnio edytowany przez kemot (2012-04-10 17:58:34)

Odp: Gwizdki KTM 625

[url]http://www.bayarearidersforum.com/forums/showthread.php?t=174541[/url]

Czy po usunięciu tej rurki mogę złożyć resztę w oryginale?Czy może szukać rury perforowanej przez całą długość wydechu?

Na tym filmiku nawet nieźle gada.
[url]http://www.youtube.com/watch?v=SxP4lf-e6Z0[/url]


O co chodzi z tym TPS????
[url]http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?26670-625SMC-guys-dissconnect-your-TPS-now!!![/url]

3

Odp: Gwizdki KTM 625

Wycinasz tylko zwężenie w końcówce tłumika. Reszta bebechów zostaje więc nie potrzebujesz perforowanej rurki.
Będzie przecież miał oryginalną nadal w puszce.

Z tym TPS (czujnikiem położenia przepustnicy) to chodzi o to, że niby po jego odłączeniu jest lepiej.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

4

Odp: Gwizdki KTM 625

hacker33 napisał/a:

Wycinasz tylko zwężenie w końcówce tłumika. Reszta bebechów zostaje więc nie potrzebujesz perforowanej rurki.
Będzie przecież miał oryginalną nadal w puszce.

Z tym TPS (czujnikiem położenia przepustnicy) to chodzi o to, że niby po jego odłączeniu jest lepiej.


Widziałeś to zdjęcie gdzie tłumik leży rozebrany na części pierwsze?Są tam dwa wypełnienia i mi się zdaje że nie nachodzą na siebie tylko są zrobione na mijaka.Jedna wyżej druga niżej.Czy taka czynność ma sens jeśli chodzi o wydech?Niby ładnie gada ale ciekawe ile środka zostało z oryginału .

Co do TPS rozumiem że ma być niby lepiej.Chciałem aby mi to ktoś wytłumaczył na polski rozum.Bo jakoś zaskoczyć nie mogę co to ma na celu.

5

Odp: Gwizdki KTM 625

Widziałem zdjęcia.
Nie przelotowe tłumiki właśnie tak mają, że jest kilka komór.
Jeżeli chcesz poprawić tylko dźwięk to wycinasz tylko tą rurkę z końcówki tłumika. Jest to zwężenie wylotu spalin czyli nazwijmy to DB killer.
Jeżeli natomiast chcesz poprawić osiągi i zrobić wydech przelotowy to wtedy musisz wywalić całe wnętrzności i zrobić jedną dziurkowaną rurkę przez całą długość.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD