1

Temat: poszukiwany zapierdalaka ale z małym ALE

teoretycznie wiem czego chce ale hajsu brak, sprzętem idealnym byłby xr650r w wersji sumo albo drz400e ALE budżet trochę za mały(xr-ka i drz-tka w sumo to koszt koło 13k)

ostatnio śmigałem yzf426 i exc 520, zajebiste zabawki, lekkie i mocne
z doświadczenia wiem że potrzebuje sprzętu który da rade zrobić 7,000 -8.000km w sezonie bez rozbierania silnika, czy takimi sprzętami jak te dwa da rade zrobić tyle terroryzując jedynie miasto bez wypadów na tor?
szukam czegoś do czego zaglądałbym poważniej nie częściej niż raz na sezon

Jeśli  yzf i exc odpadają to co polecacie do maks 9-10k zł?

z góry dzięki za pomoc

2

Odp: poszukiwany zapierdalaka ale z małym ALE

lc4 640? jeśli zmiana oleju i ustawianie zaworów ci nie straszne.

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

3

Odp: poszukiwany zapierdalaka ale z małym ALE

zmiana oleju i zawory to nie problem, bardziej chodzi mi o zmianę tłoka raz na sezon. Przymierzałem się do lc4 640 ale trochę za ciężki i jakoś się nie polubiliśmy

4

Odp: poszukiwany zapierdalaka ale z małym ALE

husqa 570/610  mocniejsze od drzki a serwis nie najgorszy i na tloku troche pośmigasz wagowo podobnie jak drzta

5

Odp: poszukiwany zapierdalaka ale z małym ALE

a jak wygląda sprawa z yzf i exc o której pisałem?

6

Odp: poszukiwany zapierdalaka ale z małym ALE

To kup ktm exc 300 w 2T nieprzejmujesz sie olejami jedynie dolewasz do paliwa,i czyścisz filtr powietrza żeby syf do cylka nieleciał jak remont to spokojnie można walic tuleje w motortech woryna 300zł i wosner robi tez tłoki pod żeliwo ciągne od dołu ponieważ pojemność 300 tady bałuźniak takim latał.

Hero Majestic Ankur--->Derbi Senda Xtreme R--->Lifan Cross 125--->Mz Etz 250--->Ktm Egs 360--->Kawasaki Zr7--->Gas Gas EC 300  2006 & Kawasaki Zr7s 2004

7

Odp: poszukiwany zapierdalaka ale z małym ALE

daniel91x napisał/a:

To kup ktm exc 300 w 2T nieprzejmujesz sie olejami jedynie dolewasz do paliwa,i czyścisz filtr powietrza żeby syf do cylka nieleciał jak remont to spokojnie można walic tuleje w motortech woryna 300zł i wosner robi tez tłoki pod żeliwo ciągne od dołu ponieważ pojemność 300 tady bałuźniak takim latał.

:rolleyes: HEHE. JAk mowisz ze jeden tlok na sezon to tak Ci wyjdzie w EXC, najlepiej kup 400 albo 525 bo uchodza za najmniej awaryjne. Sam przelatalem EXC 400 caly sezon bez zagladania do silnika, nawet nie regulowalem zaworow a narobilem jakies 40mth. Oleje, czyszczenie filtra i motorek smiga. Niedlugo sie okaze co jest do wymiany

8

Odp: poszukiwany zapierdalaka ale z małym ALE

daniel91x napisał/a:

To kup ktm exc 300 w 2T nieprzejmujesz sie olejami jedynie dolewasz do paliwa,i czyścisz filtr powietrza żeby syf do cylka nieleciał jak remont to spokojnie można walic tuleje w motortech woryna 300zł i wosner robi tez tłoki pod żeliwo ciągne od dołu ponieważ pojemność 300 tady bałuźniak takim latał.


kolega nic nie pisal na temat ze chcialby kosiarke :D

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

9 Ostatnio edytowany przez Cinek (2012-03-21 22:21:49)

Odp: poszukiwany zapierdalaka ale z małym ALE

exc525 to już większa kasa niestety

exc300 dobry sprzęt ale wkur*ia mnie dzwiek 2t i nie ma opcji żeby przejechać sezon bez remontu, a w trakcie sezonu trzeba zapie*alać a nie remont silnika robić :)

czyli rozumiem że na yzf400 i exc 520 da rade przejechać 7-8.000 na 1 tłoku?

10

Odp: poszukiwany zapierdalaka ale z małym ALE

Ty a mi sie wydaje że własnie 300 przejedzie 6tysi na jednym tłoku ponieważ ma prawie tyle samo co 250 i jak masz fajny wydehc to dzwiek też dobry,ja osobiscie stuningowana 70tka zrobiłem na 1 tłoku 10 tys oraz mam ktm 360 ale nich jeszcze tyle nienalatałem.

Hero Majestic Ankur--->Derbi Senda Xtreme R--->Lifan Cross 125--->Mz Etz 250--->Ktm Egs 360--->Kawasaki Zr7--->Gas Gas EC 300  2006 & Kawasaki Zr7s 2004

11

Odp: poszukiwany zapierdalaka ale z małym ALE

A ile da rade przejechać lc4 640 '00 high flow w raczej dobrym stanie bez remontu?

12

Odp: poszukiwany zapierdalaka ale z małym ALE

Kolego nie wylatuj tutaj z 70tka bo to zupelnie inna bajka. W 50tce tloki trzymaja i po 25 tys.km. 7-8 tys km to jest jakies 250mth jak i nie wiecej, tak wiec mysle ze na jednym tloku tyle raczej nie wytzyma. Ja mam najechane 5 tys.km. i tlok jest nominal, nic nie kopci i jest gitara jak narazie, ale mysle ze wymienie go przy najblizszej wizycie u mechanika zeby miec swiety spokoj. Moto kupowalem od goscia ktorego koledzy pojechali tez na 400-tkach na Syberie, gdzie nawineli sporo kilometrow, i przynajmniej w jednym tlok po ponad 200 mth byl jak nowy, mam jeszcze gdzies fragment rozmowy, tak wiec moge pokazac niedowiarkom :D

13

Odp: poszukiwany zapierdalaka ale z małym ALE

Aleksander.mx napisał/a:

Kolego nie wylatuj tutaj z 70tka bo to zupelnie inna bajka. W 50tce tloki trzymaja i po 25 tys.km. 7-8 tys km to jest jakies 250mth jak i nie wiecej, tak wiec mysle ze na jednym tloku tyle raczej nie wytzyma. Ja mam najechane 5 tys.km. i tlok jest nominal, nic nie kopci i jest gitara jak narazie, ale mysle ze wymienie go przy najblizszej wizycie u mechanika zeby miec swiety spokoj. Moto kupowalem od goscia ktorego koledzy pojechali tez na 400-tkach na Syberie, gdzie nawineli sporo kilometrow, i przynajmniej w jednym tlok po ponad 200 mth byl jak nowy, mam jeszcze gdzies fragment rozmowy, tak wiec moge pokazac niedowiarkom :D

czy latasz ? Powiem tak. Ja mam 525 z 2005 roku. ja ujeżdżam go 3 sezon bez remontu olejeco 15 max 20mth z wszystkimi filtrami i po wymianie albo co dwie wymiany reg zaworów, moto pali nastrzała, nie kopci, nie bierze oleju, nie stuka nic, jakis czas temu przeglad silnika robiłem tłok i cylinder igła :) wiec mówicie co chcecie ale jak sie dba o 525 to sie jezdzi naprawde długo :)

BYŁY:
Yamaha Xt125/140x--> Ktm EXC 525 sm--> KTM Superduke990--> KTM SMC 690--> Yamaha Raptor700R--> KTM EXC 525 SM--> SZUKAM!!

14

Odp: poszukiwany zapierdalaka ale z małym ALE

Lc4 na jednym tłoku kolo 20 000 tyś. Tylko olej co 5 tyś się wymienia i reguluje zawory ;] No i czasem śrubki trzeba po dokręcać ;]

Było KTM LC4. Obecnie klasyk z1100. Brak kasy na SM :(

15

Odp: poszukiwany zapierdalaka ale z małym ALE

[url]http://www.motorradonline.de/de/motorraeder/tests/dauertests/dauertest-abschlussbilanz-ktm-690-sm/269735?seite=4[/url]

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"