Odp: ktm 500 exc
Mnie też wkurwił... :)
Michał, Wrocław
KTM EXC-R 530 [Alpina + Beringer] => Husaberg FS 650 Force [Berginer + Adler + Power4Suspension + Akrapovic]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » ktm 500 exc
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Mnie też wkurwił... :)
Piękny KTM :)
Btw. To ja w weekend ponad 100 klocków nawinąłem :D
To sie wyprowadzcie na wyspe i nie płaczcie jak małe dzieci! Wcale tak fajnie tam nie jest jak sie to nie jednemu wydaje! Napewno Moto wie o czym mówie. Ja co prawda siedze w Belgii (na wyspe mam 2 godziny drogi) ale tam tez pogoda raz jest a trzy razy nie ma wiec uważam ze w polsce jest lepiej, bo sie przynajmniej 10 razy na dzien nie zmienia! Ja mu tam wcale nie zazdroszcze, wiem czym to smierdzi ( tesknota za krajem) i za znajonymi itp :) Kto nie był to niech sobie wyjedzie na rok lub dwa i wtedy pogadamy o pogodzie i wogóle :)
To sie wyprowadzcie na wyspe i nie płaczcie jak małe dzieci! Wcale tak fajnie tam nie jest jak sie to nie jednemu wydaje! Napewno Moto wie o czym mówie. Ja co prawda siedze w Belgii (na wyspe mam 2 godziny drogi) ale tam tez pogoda raz jest a trzy razy nie ma wiec uważam ze w polsce jest lepiej, bo sie przynajmniej 10 razy na dzien nie zmienia! Ja mu tam wcale nie zazdroszcze, wiem czym to smierdzi ( tesknota za krajem) i za znajonymi itp :) Kto nie był to niech sobie wyjedzie na rok lub dwa i wtedy pogadamy o pogodzie i wogóle :)
+1 I do tego pieniądze leża na chodniku wystarczy zbierać i nic nie robić!!!
Nie chciałem off-top robić w innym temacie... może tez przyda się to info innym osobom z exc....
moto napisał/a:Ja kupiłem dodatkowy przełącznik map i mam teraz mój agresywny tryb ;)
Naprawdę czuć dużą różnicę?
Tak, zmienia znacznie charakterystykę pracy silnika.
Możesz zmieniać mapy podczas pracy silnika?
Nie, musze zatrzymać sie i zmienić ustawienie na przelaczniku pod siedzeniem. Mam taki sam jak ty w smc, dostałem go od kolegi z dukeR.
Dziwne bo w smc wyczuwalne były 3 mapy; soft, standard i aggressive. Wygląda identycznie jak ten w smc, ale tylko jedno ustawienie jest inne; dzik :D Reszta kółka nic nie zmienia, standard jest na wszystkich innych ustawieniach.
Jak bym kupował to nie brał bym tego z PowerParts, ten daje możliwość przełączenia z kierownicy tylko; standard lub taki jaki na kole pod siedzeniem jest ustawiony.
Brałbym ten od Trail Tech; [url]http://www.trailtech.net/map_switches.html[/url] [url]http://www.trailtechproducts.co.uk/acatalog/Switch_Gear.html[/url]
Ten ma wszystkie opcje pod palcem, i jest tańszy.
No fajny, ale do 690 nie widzę. Kiedyś mignął mi przełącznik oferowany przez Leo Vince, ale teraz nie mogę go znaleźć.
Sprzęt idealny na weekendowe szaleństwa... aktualne fotki.
[url=http://s980.photobucket.com/user/motodrb/media/sm%20ride%202013/IMG-20130804-01833_zps7c3c6d3f.jpg.html][/url]
[url=http://s980.photobucket.com/user/motodrb/media/sm%20ride%202013/IMG-20130728-01739_zpsd0636731.jpg.html][/url]
Tu odpisze żeby off-top nie robić w temacie z fotkami naszych pojazdów ...
Moto, warto było w Ohlinsa inwestować? Kiedy przód? .....
Trafiłem tanio i zrobiony juz pod SM prze HM Racing wiec wziąłem ;)
Tyl niżej, sztywniej, lepiej , stabilniej na gumie i przy skokach, ogólnie tak jak ma byc. Tylko teraz przód odstaje, bardziej jeszcze nurkuje albo tka sie wydaje. Troche twardo i plecy mnie dzis bolały po wczorajszej jezdzie :) Jak trafie tanio przód to wyślę całość z moto do FTR lub HMRacing i zrobią tak jak powinno byc....
[url=http://s980.photobucket.com/user/motodrb/media/500%20exc/wpttx_zps23777364.jpg.html][/url]
Ohlins TTX rear shock, krotszy o 15mm od WP, tyl obniżył o 40mm.
Ustawiłem sag na 80mm, jak inni ustawiaja sag na drogowe supermoto?
Aktualna lista modów;
Berringer 4 Piston Caliper,
Berringer MC,
Berringer 310mm Front Disc,
Orange X-Ring Chain,
Akropovic Titainium Exhaust with Carbon End,
Alpina sxs wheels,
Stelth sxs sprocket,
PP SXS case saver,
PP SXS step seat,
SME bobbins,
Circuit Supermoto Handguards,
Bud Racing Triple Clamps,
Öhlins TTX Shock.
Tak to aktualnie wygląda.
[url=http://s980.photobucket.com/user/motodrb/media/500%20exc/IMG-20131006-02679_zps50285efa.jpg.html][/url]
Możesz wysłać też do pana Marka - [url]http://power4.pl[/url]
^Koszt wysyłki 175 pln, pogieło ich czy jak xd?
Założyłem sztywniejsze zawieszenie, mocniejsze hamulce i slipper clutch, od razu lepiej :)
[url=http://s980.photobucket.com/user/motodrb/media/500%20exc/4fdffc06-812d-4674-998d-c9abd790eea9_zps33f98cd1.jpg.html][/url]
Doradźcie, standardowy smr fender czy Acerbis EVO?
[url=http://s980.photobucket.com/user/motodrb/media/500%20exc/DSC_1729_zps842aaf21.jpg.html][/url]
[url=http://s980.photobucket.com/user/motodrb/media/500%20exc/DSC_1734_zpsbebe8e90.jpg.html][/url]
Zdecydowanie Acerbis EVO
Mi osobiście żaden nie odpowiada do exc '12.
Zapodałbym 5030801020004 z Smr'a 560
Ten Acerbis wygląda agresywniej, tylko lampa coś tak nie współgra. Daj fotę z przodu bardziej.
Acerbis evo nie będzie lepiej współgrał z lampą z racji jego konstrukcji, chyba że jakaś rzeźba pomorze.
moto nie wolisz niestety nie pamiętam w tym momencie jak się nazywa.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » ktm 500 exc
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 79 zapytań