16

Odp: KTM 690 SMC R a wzrost

Jeśli będziesz potrzebował to zawsze możesz go obniżyć używając Kouba Link. [url]http://www.koubalink.com/KTM%20690.html[/url]

http://i980.photobucket.com/albums/ae284/motodrb/smc%20mods/koubalink.jpg

http://i980.photobucket.com/albums/ae284/motodrb/smc%20mods/KL.jpg

_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/

17

Odp: KTM 690 SMC R a wzrost

Albo czegoś takiego
http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqUOKiME13nrv!RZBNnbjrVnWQ~~_12.JPG

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

18

Odp: KTM 690 SMC R a wzrost

Co wy wymyślacie ? Facet ma 180 cm wzrostu, wsiada, jedzie i już!

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

19

Odp: KTM 690 SMC R a wzrost

moto, a taki wihajster nie wpłynie negatywnie na prowadzenie?
Wracając do tematu, mam 172 cm wzrostu i krótkie nogi nawet jak na to (mój brat jeszcze jak był niższy ode mnie miał łatwiej sięgnąć do ziemi). Do ziemi prawie nie sięgam a daję radę;] przez chwilę myślałem o obniżeniu, ale bardziej pod kątem zamontowania kół enduro. Póki co temat kół został odroczony (inne wydatki), a w konfiguracji SM nie jest źle;]

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

20

Odp: KTM 690 SMC R a wzrost

Miałem kiedyś w pracy takiego dyrektora który śmigał motocyklami i był niższy ode mnie i miał też krótkie nóżki.
Opowiadał jak kiedyś przy jednym swoim motocyklu musiał wsiadać na niego z krawężnika lub murku i schodzić tak samo:)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

21

Odp: KTM 690 SMC R a wzrost

Jabol napisał/a:

ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie???

Kolega pytał wiec napisałem;  "Jeśli będziesz potrzebował to..."

Doświadczenie mam bo obniżałem moje 690 SMC, sorry ze starałem sie pomoc...

_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/

22

Odp: KTM 690 SMC R a wzrost

RR napisał/a:

moto, a taki wihajster nie wpłynie negatywnie na prowadzenie?

Obniżyłem przód i tył. Nie odczułem różnicy.

_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/

23

Odp: KTM 690 SMC R a wzrost

A jak z przodu? Dałeś krótsze sprężyny, wpuściłeś lagi w półki, a może jedno i drugie?

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

24 Ostatnio edytowany przez dukeSebo (2012-01-25 18:51:16)

Odp: KTM 690 SMC R a wzrost

RR napisał/a:

A jak z przodu? Dałeś krótsze sprężyny, wpuściłeś lagi w półki, a może jedno i drugie?

Wpuszczanie lag w półki zmienia geometrię i prowadzenie się motocykla. 

Kiedy to wreszcie zrozumiecie ?

To nie jest sposób na obniżenie motocykla a jedynie na rozpierdolenie geometrii motocykla.

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

25

Odp: KTM 690 SMC R a wzrost

dukeSebo napisał/a:

Podsumuje to tak :)
U kobiet pokutuje taka teoria. Jeśli nie widzi końca maski to znaczy, że nie wyczuje samochodu i za cholerę nie przekonasz jej iż cholernego końca maski nie musi widzieć. No i podsuwają siedzenia tak że kierownicami smyrają po cyckach.

Kobiety dodatkowo mają problem z oceną odległości, bo całe życie im się wmawia, że 15 cm to dużo mniej  :) sorrki za oft

DR650, XT600, EXC520, YZ450F, EXC-R450, EXC-R400, EXC-R530, SXF350, SXF250, EXC500SM, ADV990, 690Rally

26

Odp: KTM 690 SMC R a wzrost

dukeSebo napisał/a:

Wpuszczanie lag w półki zmienia geometrię i prowadzenie się motocykla. 
Kiedy to wreszcie zrozumiecie ?
To nie jest sposób na obniżenie motocykla a jedynie na rozpierdolenie geometrii motocykla.

Chyba tak samo jak obniżenie tyłu (też zmiana geometrii). W sumie dlatego zostawiłem jedno i drugie w standardzie, a pytałem bo nie jestem ekspertem i chciałem znać zdanie innych, szczególnie tych, którzy sprawdzili sprawę w praktyce. Dobra, starczy tego bo trochę odeszliśmy od tematu

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

27

Odp: KTM 690 SMC R a wzrost

moto napisał/a:
Jabol napisał/a:

ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie???

Kolega pytał wiec napisałem;  "Jeśli będziesz potrzebował to..."

Doświadczenie mam bo obniżałem moje 690 SMC, sorry ze starałem sie pomoc...

Bardzo dobrze odpowiedziałeś, podsuwając konkretne rozwiązanie.
Ogólnie jednak niech najpierw spróbuje seryjnego zawiasu i prawdopodobnie będzie to kwestia przyzwyczajenia.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

28

Odp: KTM 690 SMC R a wzrost

dukeSebo napisał/a:
RR napisał/a:

A jak z przodu? Dałeś krótsze sprężyny, wpuściłeś lagi w półki, a może jedno i drugie?



To nie jest sposób na obniżenie motocykla a jedynie na rozpierdolenie geometrii motocykla.

nie koniecznie  :)  przy uzyciu standardowych półek mozna wlasnie wysunieciem  lag zmieniac geometrie motocykla pod dany tor :)

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

29

Odp: KTM 690 SMC R a wzrost

ciernik napisał/a:

Kobiety dodatkowo mają problem z oceną odległości, bo całe życie im się wmawia, że 15 cm to dużo mniej  :) sorrki za oft

Dobre, dobre... no i znów sie okazuje że to wszystko nasza (facetów) wina ;)



RR napisał/a:

Dobra, starczy tego bo trochę odeszliśmy od tematu

No i bardzo dobrze że n ie zdecydowałeś się na popsucie geometrio... to jednak Coś tam wiesz ;)

Tu już odeszliśmy od tematu i zrobił się OFT po 3 poście. ;)

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

30 Ostatnio edytowany przez dukeSebo (2012-01-25 19:48:40)

Odp: KTM 690 SMC R a wzrost

cross napisał/a:

nie koniecznie  :)  przy uzyciu standardowych półek mozna wlasnie wysunieciem  lag zmieniac geometrie motocykla pod dany tor :)

Cross, ale ty mówisz o dostrojeniu zawieszenia a nie o obniżeniu.
Jeśli ktoś szuka sposobu na obniżenie moto, to nie rozmawiamy tu o 4 mm. Tylko o wpierdoleniu goleni w półki na 3 czy 4 centymetry.

Wiesz doskonale o co mi chodziło.

A już zupełnie abstrahując od tego kto i ile wpuści te lagi w półki... chyba się rozumiemy, że ma to sens w strojeniu pod ciasny i techniczny tor ale w użytkowaniu na ulicy... takie strojenie nie sprzyja chyba w uczuciu lekkości prowadzenia ;)

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR