Odp: Supermoto 125
Chciałem napisać to co dj-mati, nawet wiem do kogo trafiła :D
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » Supermoto 125
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No tak :) Bo tyś się po prostu jeszcze na forum nie pochwalił to nikt nie wie haha :D
Moja ex ma xt 125. Na początek zabawy moto niezłe, bo bardzo mało pali. Dziewczyna się podstaw na nim nauczy. Ale po czasie wychodzi kiepskie prowadzenie i tandetne zawieszenie.
Najlepiej Honda HM CRE 125 w czteropaku zajebista chłodzona cieczą zobacz na allegro jet jedna
Dt'tka Danikena już poszła w siną dal , w tej kasie masz moje moto z 2007 i zostanie na ciuchy i akwarium paliwa ; p
a tak szczerze, to nie mam żadnego doświadczenia jeżeli chodi o Derbi ... na jakiej to jest licencji produkowane ?
Moja ex ma xt 125. Na początek zabawy moto niezłe, bo bardzo mało pali. Dziewczyna się podstaw na nim nauczy. Ale po czasie wychodzi kiepskie prowadzenie i tandetne zawieszenie.
no właśnie wiem, dlatego nie ma sensu pakować 10k w motor na jeden sezon
Ja swoją hondę oddam za 3500 ..
W sumie przydałoby się tylko napęd wymienić za jakiś czas :)
a 250 może ? takie własnie dla kobietki ( 16KM) z 2010r za 5tys.... :)
Ja swoją hondę oddam za 3500 ..
W sumie przydałoby się tylko napęd wymienić za jakiś czas :)
a 250 może ? takie własnie dla kobietki ( 16KM) z 2010r za 5tys.... :)
wrzućcie mi foty na tr4@poczta.fm
coś pomyślimy :)
a i napiszcie gdzie ewentualnie po to moto trzeba by podjechać
Jeśli chodzi o Zipa Trackera to lepiej dołożyc tysiaka i kupić nówke
[url]http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=tracker&category=5557[/url]
a co to ten Zipp ? :P równie dobrze w tych pieniądzach możnakupić rometa ... no ale coś nie za bardzo do mnie przemawiają te marki ...
ja wyrosłem na kmx'ie 125 i dobrze mi z tym :D
wysłałem email :)