16

Odp: Supermoto 125

Chciałem napisać to co dj-mati, nawet wiem do kogo trafiła :D

READY TO >> TERROR

17 Ostatnio edytowany przez daniken (2012-01-06 13:18:20)

Olaff napisał/a:

Chciałem napisać to co dj-mati, nawet wiem do kogo trafiła :D

No tak :) Bo tyś się po prostu jeszcze na forum nie pochwalił to nikt nie wie haha :D

Moja ex ma xt 125. Na początek zabawy moto niezłe, bo bardzo mało pali. Dziewczyna się podstaw na nim nauczy. Ale po czasie wychodzi kiepskie prowadzenie i tandetne zawieszenie.

Go big or go home!
Największa forma kontroli jest wtedy kiedy myślisz, że jesteś wolny.

18

Najlepiej Honda HM CRE 125 w czteropaku zajebista chłodzona cieczą zobacz na allegro jet jedna

19

dj-mati napisał/a:

Dt'tka Danikena już poszła w siną dal , w tej kasie masz moje moto z 2007 i zostanie na ciuchy i akwarium paliwa ; p

a tak szczerze, to nie mam żadnego doświadczenia jeżeli chodi o Derbi ... na jakiej to jest licencji produkowane ?

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

20

daniken napisał/a:

Moja ex ma xt 125. Na początek zabawy moto niezłe, bo bardzo mało pali. Dziewczyna się podstaw na nim nauczy. Ale po czasie wychodzi kiepskie prowadzenie i tandetne zawieszenie.

no właśnie wiem, dlatego nie ma sensu pakować 10k w motor na jeden sezon

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

21

Ja swoją hondę oddam za 3500 ..
W sumie przydałoby się tylko napęd wymienić za jakiś czas :)

http://bikepics.com/members/bolekzko/

Honda XR 125 > Suzuki DRZ 400 SM > Suzuki DRZ 400 SM > Husqvarna SM 125 S > Suzuki DRZ 400 ESM > i znowu nic ..

22

a 250 może ?  takie własnie dla kobietki ( 16KM)  z 2010r za 5tys....  :)

i can do this .. here, hold my beer

23

BolekZKO napisał/a:

Ja swoją hondę oddam za 3500 ..
W sumie przydałoby się tylko napęd wymienić za jakiś czas :)

HEMP napisał/a:

a 250 może ?  takie własnie dla kobietki ( 16KM)  z 2010r za 5tys....  :)

wrzućcie mi foty na tr4@poczta.fm
coś pomyślimy :)