1

Temat: Husaberg FE 400 2001r

[url]http://allegro.pl/otomoto-husaberg-fe-400-sm-supermoto-i1913045184.html[/url]

Witam
W naszej szukajce nawet parę razy się trafiło to ogłoszenie w postach, ale przeważnie odradzano akurat husaberga np. ze względu na to, że moto miał być na miasto, a to wyczyn... itp.

Widzę, że motorek wisi na allegro już długo, mimo zapewnień, że piec po remoncie.  I tak sobie pomyślałem, że może to ze względu na markę jednak. Pojechałbym to obejrzeć, ale mam pytanie standardowe... ;)

Jak to się sprawuje, ktoś ma doświadczenie, bo w sieci dość ubogo. Trudności serwisowe, jak wogóle wygląda instalacja w tych modelach.
Chciałbym żeby sprzęt miał wsio co potrzeba do przeglądu i dla pana Policjanta na kontroli. A potem chciałbym go pożegnać na jednym kole ;P. (żarcik)
W każdym razie, chodzi mi o szeroko pojętą niezawodność, terminy serwisów, może ciekawostki rozwiązań technicznych i komplikacji. Czy ten model powinien mieć e-starter?

Kto co ma do powiedzenia, zapraszam i dziękuję.

od 1994r. Jawa 50 > Iż350 > Kawa Z550> CBR1000 > GSXR 750 SRAD > SV 650N > KTM 640 LC4 Prestige > KTM LC4 660smc > Honda CB400 Cafe Racer > KTM 690 DUKE

2 Ostatnio edytowany przez dukeSebo (2011-11-15 12:37:21)

Odp: Husaberg FE 400 2001r

Przepraszam że się wtrącam... bo nie mam nic do powiedzenia na temat berga.
Ale pragnę sprostować że tu za żarty typu "A potem chciałbym go pożegnać na jednym kole ;P. (żarcik)" Są jak najbardziej mile widziane i nikt Cie za nie ganić nie będzie ;) ten któremu takie żarty wydawały się "niepoprawne" dostał bana za całokształt i przez jakiś czas nie będzie go na naszym forum ;)
To tyle dziękuje.

A odnośnie tematu... "nie taki diabeł straszny" przed zakupem CRFy z obaw 3 noce myślałem i to był najlepszy mój życiowy zakup;) edytuję by odpukać i nie zapeszyć ;) chociaż mam ją już prawie 3 lata.
Więc czasami warto zaryzykować :)

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

3

Odp: Husaberg FE 400 2001r

He he ;) - to ja się poprawię.

Z tym, że o CRF raczej nie można powiedzieć złego słowa.

A o tym jednak niewiele opinii.

od 1994r. Jawa 50 > Iż350 > Kawa Z550> CBR1000 > GSXR 750 SRAD > SV 650N > KTM 640 LC4 Prestige > KTM LC4 660smc > Honda CB400 Cafe Racer > KTM 690 DUKE

4

Odp: Husaberg FE 400 2001r

Berg-motocykl wyścigowy, o który trzeba dbać lepiej niż o własną babę.
Gdzieś czytałem dobre stwierdzenie że Berga należy po sezonie rozebrać, wyczyścić i poskładać do kupy.

5 Ostatnio edytowany przez Grzybu (2011-11-15 14:47:37)

Odp: Husaberg FE 400 2001r

No jeśli to by miała być tylko kosmetyka ("wyczyścić i poskładać do kupy") - i to jeszcze po sezonie - to czysta przyjemność. Gorzej, jak przy okazji tej kosmetyki będzie trzeba co roku np wymieniać zestaw ssąco-tłoczący ;P.
Ale swoją drogą - maszyna wyścigowa z homologacją na drogę?? A to nie jest czasem jakiś łagodniejszy silnik?

Ogólnie zakładam ok 40 - 50 moto godzin miesięcznie - więcej nie mam czasu - eksploatacja amatorska, więc może nie będzie tak źle...

Ciekawi mnie ten sprzęt od strony trwałości...

od 1994r. Jawa 50 > Iż350 > Kawa Z550> CBR1000 > GSXR 750 SRAD > SV 650N > KTM 640 LC4 Prestige > KTM LC4 660smc > Honda CB400 Cafe Racer > KTM 690 DUKE

6

Odp: Husaberg FE 400 2001r

Trwałość silnika jak w każdym wyczynie.Wymiany też. Nie ma się co czarować-olej w silniku co dwa zbiorniki zupy...
Przecież to jest wyścigówka dopuszczona do ruchu.

I chyba wersja enduro przerobiona na SM, sądzę po zabawkowej tarczy z przodu.

joł