1

Temat: Tłumik drz

siemka, mam pytanko, usuwał ktoś zwężkę w orginalnym tłumiku jeśli tak to mógłby  to jakos jaśniej wytłumaczyc, bo wydaje mi się ,że coś trzyma ta zwężkę w środku i jak się do niej dobrac z góry dzięki

2

Odp: Tłumik drz

modyfikowanie oryginalnego tłumika to tak jakbyś owijał trampki folią na jesień...

DRZ 450 E SM na modach znowu w jedynej słusznej wersji - czyli SuperMoto
Triumph Speed Triple 2010 SE

3

Odp: Tłumik drz

Brzozrider napisał/a:

modyfikowanie oryginalnego tłumika to tak jakbyś owijał trampki folią na jesień...

:-)

Ciekawe porównanie...!
Niestety kolega ma rację czasami nawet można pogorszyć osiągi przez modyfikacje...

;)

4

Odp: Tłumik drz

Brzozrider napisał/a:

modyfikowanie oryginalnego tłumika to tak jakbyś owijał trampki folią na jesień...

Achhh...ta warszawska pomysłowość:)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5

Odp: Tłumik drz

Możemy temu zaradzić usuwając dB killera.

W tym celu nalezy zdemontowac tylni dekielek tłumika aby usunąć sitko i zwężke, która jest przyspawana w trzech punktach. Spawy najpierw podpiłowujemy pilnikiem a nastepnie wybijamy zwężke z końcówi tłumika za pomoca np. odowiedniej nasadki i młotka.
Składamy tlumik, zapalamy moto i sluchamy czy odpowiada nam poziom głośności. Jesli dalej nie to możemy po zdjeciu tylnigo dekielka nawiercić długim wiertlem do metalu kilka dziur w ostatniej przegrodzie wewnątrz tlumika aż do progu głośności, ktory bedzie nam odpowiadał :)

Ps. W acesoryjnych tłumikach też występują dB killery jednak są one latwo demontowalne i możemy je wkladać i wyjmować w zależności od potrzeb.

...by jeremi


to ze strony drz 400, czyli co, to jakaś ściema

6

Odp: Tłumik drz

mixfixpix napisał/a:

Możemy temu zaradzić usuwając dB killera.

W tym celu nalezy zdemontowac tylni dekielek tłumika aby usunąć sitko i zwężke, która jest przyspawana w trzech punktach. Spawy najpierw podpiłowujemy pilnikiem a nastepnie wybijamy zwężke z końcówi tłumika za pomoca np. odowiedniej nasadki i młotka.
Składamy tlumik, zapalamy moto i sluchamy czy odpowiada nam poziom głośności. Jesli dalej nie to możemy po zdjeciu tylnigo dekielka nawiercić długim wiertlem do metalu kilka dziur w ostatniej przegrodzie wewnątrz tlumika aż do progu głośności, ktory bedzie nam odpowiadał :)

Ps. W acesoryjnych tłumikach też występują dB killery jednak są one latwo demontowalne i możemy je wkladać i wyjmować w zależności od potrzeb.

...by jeremi


to ze strony drz 400, czyli co, to jakaś ściema


jesli chodzi o ogólnie pojety hałas to nie - nie była to sciema.
Jeśl chodzi ci poprawienie osiągów motocykla to Brzoza ma 100% racji.

w DRZ jesli chodzi o MOC vs wydech to jest taka reguła:

dobrze: wydech od DRZ w wersji E (koniecznie z kolankiem)
dobrze i ładnie: wydech akcesoryjny (akrap, Leo V, samoróbki inne)
w opcji dobrze i ładnie może byc jeszcze opcja głośniej i ciszej
zajebiaszczo: MRD/SSW

Tylko miej na uwadze, że wydech to jak sama nazwa wskazuje końcówka problemu.
na stronie DRZ400 ładnie napisali krok po kroku własciwą scieżkę zdrowia.

to pisałem ja: Reklamacje Reklamacji.
płomień tańczący na kurhanach wrogów.

7

Odp: Tłumik drz

Dzięki sliczne, fajnie to objaśniłeś. Moja wina, to ja się nie określiłem na poczatku, a chodzi mi tylko i wyłącznie o efekt dzwiękowy i tu pytanie czy ktoś tak zrobił i czy dało to takowy efekt, a jeżeli dało to jak to zrobic od strony technicznej.

8 Ostatnio edytowany przez SUPERMOTO (2011-10-18 18:58:26)

Odp: Tłumik drz

Zapytaj Ponczo bo ona ma akcesoryjny przerabiany i wg mnie ma niezły dźwięk
Tyko on chyba dawał wydech do Edka

Najlepsze MOTO to SUPERMOTO