1

Temat: Panowie EXC 525 czy DRZ E????oto jest pytanie

co wybrać??? tyle sie naczytałem i dalej go....no wiem!! podobno bezawaryjna jest tylko drz S a obok drz E juz trzeba chodzić jak obok EXC...interesuje mnie moto do endurzenia i czasem na koła SM,ale takze zeby tłoka 2 razy w sezonie nie wymieniac,a zaworow nie regolowac raz na tydzien...co polecicie?

2

Odp: Panowie EXC 525 czy DRZ E????oto jest pytanie

Mam DRZ Y (to samo co E), od kiedy mam motocykl nie musiałem regulować zaworów, a mam go juz ponad rok. Luz zaworowy sie nie zmienił, nie zużyły sie, a kontroluje to często.
Wystarczy wymieniać olej i filtry. Jeździsz, kontrolujesz i jeździsz dalej.
Jeżdżę sporo,w tym sezonie więcej w terenie niż po asfalcie.
Mocy Ci nie zabraknie, jest jej aż nadto i trzeba sie naprawdę napracować i napocić żeby wykorzystać całą moc w terenie.
Na miasto wystarcza.

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

3

Odp: Panowie EXC 525 czy DRZ E????oto jest pytanie

a co ile tłok w drz E ???

4

Odp: Panowie EXC 525 czy DRZ E????oto jest pytanie

To jest cywilny motocykl. DRZ'ki nie wysypują tłoków

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

5

Odp: Panowie EXC 525 czy DRZ E????oto jest pytanie

tyle pierd....na tym internecie ze koszty podobne co do KTM'a..jak ustawiasz zawory? bo podobno trzeba miec klucz dynamometryczny???

6

Odp: Panowie EXC 525 czy DRZ E????oto jest pytanie

Zawory są na płytkach, czyli takie pastylki ,które sie wkłada pod wałki rozrządu. Tak jak pisałem wcześniej luz zaworowy mi sie nie zmienił od zeszłego sezonu.

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

7

Odp: Panowie EXC 525 czy DRZ E????oto jest pytanie

A klucz dynamometryczny i tak sie przyda w warsztacie.

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

8

Odp: Panowie EXC 525 czy DRZ E????oto jest pytanie

klucz dynamometryczny nie jest do ustawiania zaworów :) :) . a jak zbierasz się za cokolwiek w motocyklu to taki klucz to podstawa, ja mam do kół/zębatek zakres do 200Nm a drugi bardziej precyzyjny do ~40Nm.

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

9

Odp: Panowie EXC 525 czy DRZ E????oto jest pytanie

mam jeszcze pytanko,czy drz E z 3 z gazu wyrywa na koło na średnim przełożeniu???

10

Odp: Panowie EXC 525 czy DRZ E????oto jest pytanie

ja nie miałem z tym problemu na kołach SM prędkość max była około 137km/h nie pamiętam jakie były przełozenia

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

11

Odp: Panowie EXC 525 czy DRZ E????oto jest pytanie

kurcze chyba sie przekonam do drz E.......a zawsze pomarańcza miałem :D  tak rozkminiam  bo chce cos mocnego,lekkiego z mała obsługa...lc4 za cieżki,exc za obsługowy....i zostaje DRZ...tylko tu opinie różne niektórzy piszą ze koszty utrzymania takie same jak w exc,niektórzy ze o niebo mniejsze...jak to jest?

12

Odp: Panowie EXC 525 czy DRZ E????oto jest pytanie

miałem E i mam teraz 520 EXC
między motorami jest przepaść

latałem DRZ-etą 5 lat i nic nie robiłem w niej po za wymianą łańcuszka ro rządu i olejami 
Kat jes4dt mocniejszy ale przy dużych przebiegach jest droższy w eksportacji
częsta reg zaworów ird

sprzedam części :
DRZ 400 , KTM EXC 400 / 520 / 525
zamienię koła enduro na koła SM
gg 6777220

13

Odp: Panowie EXC 525 czy DRZ E????oto jest pytanie

jest różnica robić kapitalke w DRZ E czy w EXC 525?

14 Ostatnio edytowany przez dukeSebo (2011-09-21 15:01:28)

Odp: Panowie EXC 525 czy DRZ E????oto jest pytanie

Piżol, bracie mój co to za rozkminki  ;) DRZeta w wersji E jest prawie tak samo bezobsługowa jak w wersja SM. To nie jest hard enduro, tu w idealny sposób jest zachowana proporcja mocy i trwałości. Mocy jest na tyle sporo że daje frajdę a równocześnie nie jest na tyle wyżyłowana żebyś się musiał martwić że będziesz serwisowało to tyle co jeździł.

Dałeś ciała chłopie bo w maju mój brat sprzedał DRZete "E" z przebiegiem 2400 km.  :) Jeśli wynajdziesz taki model  z takim przebiegiem, to gwarantuje Ci że przynajmniej 3 ostre sezony na tym przelatasz bez ZAGLĄDANIA w silnik. Wystarczy że będziesz regularnie czyścił filtr i zmieniał olej.

Tak naprawdę większość sprzętów nawet wyczynówek powinno przelatać kilka sezonów bez remontów. To że się sypią to w dużej mierze zaniedbania serwisowe poprzednich właścicieli.

A odnośnie kapitalki KATA napisz do maciejwra, dowiesz się jakie są dokładne koszta generalki.  ;)

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

15

Odp: Panowie EXC 525 czy DRZ E????oto jest pytanie

myslisz ze jest drz E lepsza niz lc4....mam niezła rozkmine co kupic...uwielbiam teren i drz E przemawia do mnie bo ma mała wage i wszyscy chwala bezobslugowosc i ceny nie sa wielkie za dosc młode roczniki