Odp: Jakie gumy?
To do XR-y te gumy?
Sam w połowie sezonu pewnie będę czegoś szukał, a oczekuję od oponek tego co Ty.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Jakie gumy?
Strony Poprzednia 1 … 9 10 11 12 13 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
To do XR-y te gumy?
Sam w połowie sezonu pewnie będę czegoś szukał, a oczekuję od oponek tego co Ty.
do DRZty, ale wagowo wychodzi podobnie, jeśli chodzi o moc to już trochę inaczej...
Co do opon to wyczytałem o tych Dunlopach D253, że bardzo dobrze trzymają i szybko się grzeją natomiast ich żywotność jest ograniczona; wiadomo zawsze coś za coś. Na ten sezon jak nic się nie zmieni założę K80 chyba, że coś trafię w dobrej kasie.
w olek motocykle mają d253 do wyczerpania zapasów w dobrych ( chyba ) cenach
w olek motocykle mają d253 do wyczerpania zapasów w dobrych ( chyba ) cenach
Te dunlopy znalazłem tańsze z lepszym DOT jakieś 100 pln na komplecie.
Plus kończą się raczej szybko:
[url]http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?102714-Stock-Dunlop-D253-tire[/url]
Ale za to kleją:
Także te gumy nie dla mnie, za dużo śmigam po prostych:)
zbaraniałem z tymi oponami.. Czy istnieje coś na 17 cali oprócz k73 i mutantów kosztujących tysiaka czym mógłbym pojeździć po lesie(żaden hardcore, ot takie taczanie się po ścieżkach wycinek drzew) i trzymałoby na asfalcie(kolanem nie szuram ;p) i jeszcze jakby nie znikało za szybko ;d Jak nic nie znajdę to chyba będzie k80,a w lesie poodpycham się nogami ;d jaki przebieg tył k80 wytrzymuje?
chlopaki a co myslicie o oponkach "sava"? mial ktos moze? [url]http://static1.tradoro.pl/755/MC-50M-Racer.jpg[/url] dokladnie o taka mi chodzi
zbaraniałem z tymi oponami..
Są tacy nawet na tym forum że ich w lesie nie dogonisz nawet jak będą na slikach.
K-80 całkiem nie zła guma do polatania po mieście i na torze dawała radę a przede wszystkim dawała delkitne przewidywalne sygnały na wyjściach że ma dosyć co w sumie mi się podobało bo co okrążenie na tych samych zakrętach bawiłem się delikatnym powerslidem.
Raczej do Sm nie kupiłbym ani k73 ani mutantów z wyjątkiem że k73 to opona na teraz około 10 st C
W to nie wątpię :) a na ile Ci starczyło tych k80? Póki co kumpel mi sprawdzi czy ma dostęp do mutantow w zjadliwej cenie, jeśli nie to chyba padnie na k80.
W to nie wątpię :) a na ile Ci starczyło tych k80? Póki co kumpel mi sprawdzi czy ma dostęp do mutantow w zjadliwej cenie, jeśli nie to chyba padnie na k80.
Ciężko powiedzieć. trzy razy na tor pojechałem
+ treningi na bemowie co tydzień + trochę po mieście. pewnie jeszcze by z 1/2 sezonu wytrzymała ale czas na zmiany.
Raczej do Sm nie kupiłbym ani k73 ani mutantów z wyjątkiem że k73 to opona na teraz około 10 st C
Dlaczego mutantów nie?
Mam mutanty w swoim sm. Opony zajebiste, dobre na szutry, dają radę przy stromych podjazdach a na asfalcie trzymają bardzo dobrze. Przejeździłem na nich 1,5 sezonu i jestem bardzo zadowolony, niedługo będę zmieniał tył i będzie to na pewno mutant.
751 napisał/a:Raczej do Sm nie kupiłbym ani k73 ani mutantów z wyjątkiem że k73 to opona na teraz około 10 st C
Dlaczego mutantów nie?
Mam mutanty w swoim sm. Opony zajebiste, dobre na szutry, dają radę przy stromych podjazdach a na asfalcie trzymają bardzo dobrze. Przejeździłem na nich 1,5 sezonu i jestem bardzo zadowolony, niedługo będę zmieniał tył i będzie to na pewno mutant.
bo lepsze czasy wykręcisz na slikach (mimo teoretycznych strat w sekcji terenowej) niż na mutantach.
szybkie pytanie...
Slicki goldentyre. Jest duża różnica w jeździe na racing, racing pro i tej nowej huricane S1? Cenowo różnią się znacząco.
Wiem, że kilka osób jeździło na tym i pewnie ma jakieś zdanie. TMowcy chyba dostali swoje sprzęty na huricane S1, czyli tej najnowszej gumie.
Chodzi mi głównie o przód. Będę wdzięczny za rzetelne info
Tm przychodzi na miesance PRO
zbaraniałem z tymi oponami.. Czy istnieje coś na 17 cali oprócz k73 i mutantów kosztujących tysiaka czym mógłbym pojeździć po lesie(żaden hardcore, ot takie taczanie się po ścieżkach wycinek drzew) i trzymałoby na asfalcie(kolanem nie szuram ;p) i jeszcze jakby nie znikało za szybko ;d Jak nic nie znajdę to chyba będzie k80,a w lesie poodpycham się nogami ;d jaki przebieg tył k80 wytrzymuje?
Uwierz, że nie będziesz musiał się odpychać, abyś dobrą prędkością wszedł to nawet po błocie polecisz. Ostatnio jeżdżę 60% w terenie na slickach i zabawa jest przednia. Poza tym jak nauczysz się jeździć na slickach w terenie to później na torze supermoto będzie dużo łatwiej ;) a na pewno dużo szybciej w sekcji terenowej ;d
przeszukałem trochę internet i oto, co mówią...
GOP3276 16,5 125/80 - R 16,5 58H GT250 Slick Racing Soft/Med
GOP3278 17 120/70 - R 17 58H GT250 Slick Racing Soft/Med
GOP3277 17 162/55 - R 17 69H GT250 Slick Racing Soft/Med
GOP3286 16,5 125/80 - R 16,5 58H GT250 Slick Racing PRO Soft
GOP3287 17 120/70 - R 17 58H GT250 Slick Racing PRO Soft
GOP3288 17 162/55 - R 17 69H GT250 Slick Racing PRO Soft
GOP3180 16,5 125/80 - R 16,5 58H GT 250 S1 Hurricane Competition
GOP3181 17 120/70 - R 17 58H GT 250 S1 Hurricane Competition
GOP3182 17 162/55 - R 17 69H GT 250 S1 Hurricane Competition
GOP3210 16,5 125 / 80 - R 16,5 58H GT260 Rain PRO Rain
GOP3211 17 120 / 70 - R 17 58H GT260 Rain PRO Rain
GOP3212 17 165 / 65 - R 17 69H GT260 Rain PRO Rain
Ciśnienia:
Tył: 1,6 na zimno (na ciepło ma być 1,85bar)
Przód: 1,5 na zimno (jeśli występuje "chatter" to zniżyć do 1,2bar)
Z tego co piszą, Hurricane S1 ma być oponą godną MŚ, a odróżnia się od reszty dużą wytrzymałością. Wymaga jednak twardego i progresywnego zawieszenia!!! Przyczepność jaką można uzyskać jest o 20% wyższa niż w przypadku konkurencji. Opona S1 nie powinna pokazywać śladów zużycia na bokach bieżnika (zarówno przód jak i tył). Jeśli tak się dzieje, zniżyć ciśnienie do 1,6 na ciepło, lub zmienić ustawienia zawieszenia.
Testowane przez team fabryczny Aprilia, kierowca Adrien Chareyre
Strony Poprzednia 1 … 9 10 11 12 13 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Jakie gumy?
Wygenerowano w 0.036 sekund, wykonano 71 zapytań