1

Temat: Tłok LC4 po zatarciu - ciekawostka

Hej,
niedawno zatarłem swojego kata na niemieckiej autostradzie. Głupia sprawa, bo zapomniałem w pośpiechu dokręcić korka po dolewce oleju i wszystko wypluło.
W związku z powyższym kat podczas wyprzedzania TIRa przy 130 nagle urządził sobie kuźnię w silniku:
[url]https://picasaweb.google.com/116702174425058437039/TOkLC4PoAlpach?authkey=Gv1sRgCKbKzMGuh5vvogE#5627610993799734674[/url]

Akurat wracałem już do domu po objazdówce kilku przełęczy alpejskich - fajna sprawa na kółkach SM ;)

pzdr, Adam

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

2

Odp: Tłok LC4 po zatarciu - ciekawostka

nowe pierscienie i bedzie jeszcze latal :)

i can do this .. here, hold my beer

3

Odp: Tłok LC4 po zatarciu - ciekawostka

Nie zapomnij przyklepać młotkiem tych odstających fusów przed montażem. :)

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

4

Odp: Tłok LC4 po zatarciu - ciekawostka

Pojechałeś LC4 takiego tripa? :)
Ile razem wyszło km? I na jakim przełożeniu? :)

Mechaniczna pomarańcza.

5

Odp: Tłok LC4 po zatarciu - ciekawostka

Z jazdą nie ma problemu - trzeciego dnia nawet tyłek się przyzwyczaił ;) Początkowo miałem jechać tylko na zlot w Czechach i zrobić pętelkę wokół gór wracając, ale kilku kolegów leciało dalej i mnie też namówili. Szybki telefon po urlop i jedziemy ;)
W sumie fajnie mi się jeździ w trasy na LC4 (ADV) o ile jadę sam - jazda w grupie to jednak nie jest to co ten silnik lubi.
Przełożenie to było 15/38 na kołach SM i silniku HF (piszę, bo ma dłuższe przełożenie niż te sprzed '03).
Moto na silniku przejechało ok. 2200km i potem jeszcze ponad 1000 w bagażniku.
Jak się wyrobię z remontem to za 2 tygodnie na kołach enduro lecę do Rumunii.

Trochę więcej informacji o samej trasie wrzuciłem tutaj:
[url]http://forum.supermoto.pl/post63362.html#p63362[/url]

pzdr, Adam

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

6

Odp: Tłok LC4 po zatarciu - ciekawostka

Przejrzałem fotorelacje i ... no sam nie wiem co powiedzieć. :) Bardzo mi sie podoba.
Od jakiegoś czasu choruje na taką XTZke i widziałem na fotkach ze dużo ludzi wybiera ten motocykl do turystyki przez duże T.
Podziwiam :)

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

7

Odp: Tłok LC4 po zatarciu - ciekawostka

Akurat "pochodzę" z forum XTZ (xtzclub.pl - zapraszamy) i jechałem ze znajomymi z tego forum właśnie (ten zlot w Czechach to był właśnie międzynarodowy zlot Super Tenerek).

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

8

Odp: Tłok LC4 po zatarciu - ciekawostka

Nie wiem czy tylko to moje zdanie ale ta LC 4 jest nawiedzona... tu nie mechanik a egzorcysta jest potrzebny ;)

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

9

Odp: Tłok LC4 po zatarciu - ciekawostka

Z "tamtej" (bo rozumiem, że chodzi Ci o moto Deszczowca) została rama, koła i zadupek, więc to jednak raczej nie to ;)
Zresztą w tym roku przejechała bez większych problemów już 7kkm.

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

10

Odp: Tłok LC4 po zatarciu - ciekawostka

Właśnie to miałem na myśli... ja wiem, wiem że już nalatałeś, że moto było dobrze zrobione/ przygotowane... ale czytając to trudno nie pomyśleć o cholernym pechu jaki prześladuje tą LC 4  :(
To może być kwestia nawiedzonej ramy lub nawet nawiedzonego zadupka ;)

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR