1 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2011-06-26 11:17:41)

Temat: Pewien dylemat... .

Cześć zawitałem na to forum z racji na to że mm kilka wątpliwości odnośnie SM.
SM od zawsze mi się podobało... ta możliwość modyfikacji przyspieszenie, zwinność... . Jedyna sprawa jaka mnie martwi to czy wytrzyma codzienne użytkowanie podobnie jak zwykła szosówka powiedzmy roczny przebieg 10-12tyś. Nie ukrywam nie chce motorka który się będzie co roku nadawał do remontu... . Zależy mi na mega niezawodności i rzadkich remontach najlepiej w ogóle;P Co polecacie? A może źle trafiłem i SM nie jest dla mnie bo np. remont to synonim supermoto:P?
Pozdrawiam i czekam na jakieś info z waszej strony.

PS; zapomnialem dodać że mam na wydanie 10k na moto i 2k na ew.serwis czy mody.

2

Odp: Pewien dylemat... .

SIemanko :) po twojej wypowiedzi i z tą kasą wybór jest prosty DRZ 400 w tej kasie już powinieneś coś znaleźć , moto chwalony właśnie za bezobsługowość i prostotę , użyj szukajki i trochę poczytaj na jego temat a się przekonasz , przy okazji jak pamiętam to w tej chwili chyba jest coś takiego do sprzedania  , powodzenia

3

Odp: Pewien dylemat... .

Kurcze nie mam jakoś zaufania do SUZUKI podobnie jak do KAWASAKI chyba bym sie skupił na markach YAMAHA i HONDA co byście polecili? Zapomniałem dodać że jestem w stanie zabrać sie za przerabianie jakiegoś enduro tylko powiedzcie jakiego i żeby było odpowiednio tańsze bo wiadomo trzeba zainwestować potem:) W wypadku przeróbki proporcje musiały by być  >8 na moto i <4na części.
Co wy na to? Cały czas trzeba brać pod uwagę dostepność części tuningowych i niezawodność maszyny któa dla mnie jest number 1.
Pozdrawiam i sorry że truje ale musze mieć pewnść że dobrze robie:)

4

Odp: Pewien dylemat... .

jeśli jesteś w stanie zrezygnować z supermoto na rzecz mniej-supermoto a bezawaryjności to pozostają Ci jeszcze typowe funmoto tzn. Honda FMX i Yamaha Xt660x, ew. przeróbki z tt600r xt600 itp :)

5 Ostatnio edytowany przez Misa (2011-06-26 12:28:13)

Odp: Pewien dylemat... .

Yamaha tt 600R czasem się trafiają na alledrogo przerobione na SMa a TTr-ka silnik ma nie do zajechania i nie
wymagający częstego serwisu, dobry zawias i nie jest tak ciężka jak pozostałe:

Honda FMX i Yamaha Xt660x, xt600

Ale jak kupować to tylko wersje bez E-startera, zawsze parę kilo mniej do wożenia :)

Monnier HONDA XR600R SuperMoto<--- sprzedana co następne ???

6

Odp: Pewien dylemat... .

Inaczej zapytam...
Co ile trzeba robić remont i serwis w powiedzmy XR600 czy innym hard supermoto?
Albo podajcie mi model który jest lekkim supermoto i spełnia wymagania niezawodnego.
Oczywiście pomińcie SUZUKI:) Aha i zależy mi na sporej ilości części tuningowych do tt600 chyba tego nie ma za wiele nie ;)? Proszę o fajne propozycje a jak sie juz zdecyduje to na 100% sie odwdzięczę tematem z krokiem po kroku przeróbek.
Pozdrawiam.

7

Odp: Pewien dylemat... .

vertemati albo vor. To naprawdę niezawodne sprzęty i części serwisowych jak i tuningowych w bród.

exc 400                 www.oklejsie.pl

8

Odp: Pewien dylemat... .

DRZ 400 i koniec, Jak nie masz przekonania do tych sprzętów to go nabierz, popytaj chłopaków co nimi latają to Ci powiedzą.Tani w eksploatacji duzo tuningowych części.Podałeś standardowe pytania napaleńca na SM ''najlepiej tani,lekki, niezawodny, mocny i bezobsługowy'' - Takie rzeczy to tylko w erze.

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

9

Odp: Pewien dylemat... .

A czy do XR 600 znajdą się jakieś mody i inne plastiki? Może jakies uniwersalne itp.? Co do DRz dziwnie chodzi i nie podoba mi sie chyba ale musze zobaczyć ją na żywo. Za 10 kupie super sztuke DRZ?

10

Odp: Pewien dylemat... .

Supermot jest nie dla Ciebie , kup sobie jakiegoś nakeda

motoslide.com

11 Ostatnio edytowany przez Belzebub (2011-06-26 18:31:31)

Odp: Pewien dylemat... .

MAĆKO napisał/a:

A czy do XR 600 znajdą się jakieś mody i inne plastiki? Może jakies uniwersalne itp.? Co do DRz dziwnie chodzi i nie podoba mi sie chyba ale musze zobaczyć ją na żywo. Za 10 kupie super sztuke DRZ?

Hi,
Może się mylę ale...
- w SM'ie wygląd to chyba drugorzędna sprawa
- co do zakupu DR-Zy : temat wałkowany 100-krotnie -> choćby TU :
[url]http://forum.supermoto.pl/topic17253-drz-400-sm-za-10-tys-warto.html[/url]
- nie ma czegoś takiego jak "uniwersalne SuMo" i nie ma czegoś takiego jak kupno np.KTM bo "on mi się podoba" :

*są spokojne SuMo i są wyczyny : jeśli kupisz KTMa pow. 400ccm bo ładnie wygląda, to nie zdziw się, że będziesz się bał na nim jeździć. Można kupić spokojną HONDĘ XR lub Yamahę XT660X, ale to turystyczne maszynki niż zapierdalaki.

Powertuj forum bo jest parę RÓŻNYCH (radykalnie) opcji :

@HONDA XR (400/600)
@SUZUKI DR-Z S/SM (400ccm)
@YAMAHA WR 400/426/450 (ccm)
@KTM różne (125/250/300/450/525/660/690ccm)
@HONDA CRF 450ccm
@Husqvarna TE/SM...
@Husaberg Fe...

kończąc na VORach i innych. Idąc w dół listy cena automatycznie leci w górę a bezobsługowość radykalnie w dół, im dalej w dół tym moto bardziej w wyczyn -a jak trafiasz na "okazję" za niezłą cenę to znaczy tylko i wyłączenie "że coś się dzieje" ;)

Każdy z nich był opisywany na forum co i jak : kolejność przy zakupie już masz, ...kwestia teraz żebyś dobrze wybrał i się przy tym nie połamał -

PS. a dyskredytowanie DR-Z'y mocno przemyśl
PS2. Za 10k kupisz Suze ale raczej w wersji S + SM mod (wer SM za ok.12k)
PS3. Z cyklu : DRZ potrafi -> [url]http://www.youtube.com/watch?v=MgfeJMjd7lc&list=PL18F3C7C45350E3AB[/url]

pozdr...

Hardcore - it's more than music...

12 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2011-06-26 19:00:38)

Odp: Pewien dylemat... .

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Jeśli chodzi o wypowiedz Barteksm to zaczynam powoli dochodzić do podobnego wniosku że kolejny naked będzie lepszym wyborem:) ... ale brnąc dalej w to gówno... Wielkie dzięki za odzew Belzebub podoba mi się WR jedna z tych które przedstawiłeś. Powiedzcie użytkując tą WRkę 11tyś kim rocznie co ile będzie domagała się serwisu i idąc dalej remontu silnika?
Pozdrawiam i proszę o odrobinę cierpliwości dla laika z dziedziny SM:)

Znalazłem coś takiego na allegro:
[url]http://allegro.pl/yamaha-wr-426-2002-papiery-pilne-zamiana-igla-i1683073338.html[/url]

[url]http://allegro.pl/yamaha-wr-450-f-wrf-2004r-igla-i1677989538.html[/url]

[url]http://otomoto.pl/yamaha-wr-wr450-wr-450-M2653199.html[/url]

[url]http://allegro.pl/jedyny-taki-model-na-allegro-yamaha-yz-wr-250f-4t-i1679670859.html[/url]

Tylko jedna rzecz przeczytałem że z WRkami to jest ciężko jak się wtopi przy zakupie.... Odpowiedzcie na wszystkie podpunkty z tego postu i będzie jasność odnośnie mojego przyszłego mieć albo nie mieć SM :D

13

Odp: Pewien dylemat... .

a może zadzwoń do [url]http://www.bros-racing.pl/kontakt.php[/url] i się popytaj

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

14

Odp: Pewien dylemat... .

Jeśli chcesz moto na duże przebiegi to zapomnij o wyczynowych sprzętach jak WR.

W moto typu FMX, XT, DRZ remont robi się raz na długi czas. Ciężko powiedzieć czy co 30 czy 60tyś bo wszystko zależy od użytkowania i serwisowania.

Patrząc na Twoje wymagania DRZ jest sprzętem wręcz idealnie do nich dopasowanym. W porównaniu do FMX czy XT jest najlżejsza przy podobnej mocy i w podobnym stopniu bezawaryjna. Jak wsiądziesz z jakiegokolwiek nakeda 500+ na DRZ będziesz się na niej czuł jak na rowerze (w pozytywnym tego słowa znaczeniu).

15

Odp: Pewien dylemat... .

MAĆKO napisał/a:

A czy do XR 600 znajdą się jakieś mody i inne plastiki?

W naszym kraju Bardzo ciężko jest kupić hondę XR600R w mało wiele dobrym stanie a z szukaniem przerobionej na SM-a to życzę powodzenia (z tego co mi wiadomo to na tym forum są takie dwie takie sztuki)
Jeśli chodzi serwis to co 1,5 tyś km Olej i regulacja zaworów, jeśli chodzi o mody to są spore możliwości ale ciężko dostępne w naszym pięknym kraju:)

Monnier HONDA XR600R SuperMoto<--- sprzedana co następne ???