1

Temat: Supermoto Lc4 lub SMC

Witam wszystkich zapaleńców, jestem gościem który kupi sprzęt i nie będzie to żaden plastik tylko KTM, więc rozglądam się za jakąś Lc4 lub SMC lecz mam okrojony budżet około 15 tyś. Proszę o porady na co trzeba zwracać uwagę przy kupnie takiego Moto, bo ostatnio jak oglądałem to zauważyłem że odbojniki były zwykłymi śrubami, czy to jest normalne i na jakie rzeczy powinienem uważać.
Wielkie dzięki z góry.

2

Odp: Supermoto Lc4 lub SMC

Odbojniki - masz na myśli "regulacje promienia skrętu kierownicy"?
Zapraszamy do powitalni, potem pogadamy ;)
a 15 tyś to wcale nie okrojony budżet, można fajną maszyne za to wyrwać.

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

3

Odp: Supermoto Lc4 lub SMC

Jeśli interesowała by Cię lc4 640 to mam taką na sprzedaż z 2003r za 12.200zł "zapraszam do działu giełda" :)
sprzęt forumowy :D
o jakie odbojniki chodzi ? :D

4

Odp: Supermoto Lc4 lub SMC

chodzi mi właśnie o regulacje promienia skrętu

5

Odp: Supermoto Lc4 lub SMC

To są na śrubach, to normalne ;)

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

6

Odp: Supermoto Lc4 lub SMC

jeśli jest odpowiednia twardość tego odbojnika zrobionego ze śruby to w czym problem ? :)

7

Odp: Supermoto Lc4 lub SMC

troche to było dla mnie dziwne ale teraz juz wiem, podpowiedzcie na co jeszcze zwracac uwage  jak sie ogląda SM

8

Odp: Supermoto Lc4 lub SMC

No ogólnie popatrz, czy jest prosty - czy nie ma luzów, czy pali na zimno/ciepło, a najlepiej weź kogoś kto sie zna na oględziny. Zwróć też uwagę na częsci eksploatacyjne - opony, łańcuch ,zębatki, klocki - bo to też kosztuje.

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

9

Odp: Supermoto Lc4 lub SMC

Powiedz mi czy to prawda ze jak Lc4 jest zimny ciężko pali na zimno na rozruszniku, czytałem że jest z tym problem z powodu za dużej kompresji.

10

Odp: Supermoto Lc4 lub SMC

może nie przez zbyt dużą kompresję ale w tych modelach jest to fabryczna wada. Nie zagłębiam się w to bo jest kopka :)

11

Odp: Supermoto Lc4 lub SMC

wiec jest to normalne i nie ma co szukac wad w takim przypadku?

12

Odp: Supermoto Lc4 lub SMC

wiec jest to normalne i nie ma co szukac wad w takim przypadku?

13

Odp: Supermoto Lc4 lub SMC

tak jest to normalne ale nikt Ci nie broni tego naprawiać :D

14

Odp: Supermoto Lc4 lub SMC

Bzdura!!! To nie jest normalne,ani to nie jest żadna wada-poprostu są zużyte łożyska w rozruszniku. KAT jak jest prawidłowo serwisowany (bez żadntch patentów i zamienników) ,odwdzięcza się bezawaryjnością -miałem ich kilka i zawsze tak było.

15

Odp: Supermoto Lc4 lub SMC

fidu10 napisał/a:

Bzdura!!! To nie jest normalne,ani to nie jest żadna wada-poprostu są zużyte łożyska w rozruszniku. KAT jak jest prawidłowo serwisowany (bez żadntch patentów i zamienników) ,odwdzięcza się bezawaryjnością -miałem ich kilka i zawsze tak było.

moj jak kupowałem palił z rozruchu odrazu :D i też używka :) wiec moze byc w tym jakas racja

http://bleft-style.blogspot.com/

http://www.bikepics.com/members/bleft1/