1

Temat: Yamaha yz 450 f problem po zimowaniu

Witam! Mam problem z moją yzt-a mianowicie po garażowaniu przez zime, nie mogę jej teraz w ogóle uruchomić  :(  iskra jest, mimo to zmieniłem święce i zero odzewu, paliwo dostaję sie do cylindra (świeca była wilgotna) rozrząd i regulacja zaworót były robione przed ubiegłym sezonem i w tamtym też sezonie mało latałem więc je raczej wykluczam.

Proszę o jakieś wskazówki  :)

SMCR AKR
_____________________________
Kruszywa/budowa dróg 693 294 502

2 Ostatnio edytowany przez dukeSebo (2011-04-10 15:23:32)

Odp: Yamaha yz 450 f problem po zimowaniu

Nie mam doświadczenia z YZTą ale problemy przy rozruchu po dłuższym postoju, to bolączka wielu sprzętów. Miałem podobnie ze swoją CRFą podobnie jak u Ciebie, wszystko wydawało się ok. Iskra była paliwo było ale... ni chu... nie chciała gadać.
Odpalałem ją chyba tydzień... klnąc wszystko na czym świat stoi. W pewnym momencie i ja już zwątpiłem, myśląc zawory, łancuszek wyciągnięty ale nie przecież chodziła idealnie... w moim wypadku prawdopodobnie zebrała się jakaś wilgoć w gaźniku.
Zmień paliwo na świeże... wypal dobrze świecę i przed odpaleniem porządnie ją rozgrzej.
Podobne problemy mieliśmy zawsze z DRZetami po dłuższym, powtarzam, dłuższym postoju. Zalanie świeżego paliwa do cylindra, zawsze skutkowało.  :)
Powodzenia i cierpliwości  ;)

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

3

Odp: Yamaha yz 450 f problem po zimowaniu

Dzięki, niezwłocznie zastosuję Twoje wskazówki, efekty mam nadzieje pozytywne, opisze niebawem ;)

SMCR AKR
_____________________________
Kruszywa/budowa dróg 693 294 502

4 Ostatnio edytowany przez dragilla (2011-04-10 15:27:39)

Odp: Yamaha yz 450 f problem po zimowaniu

Polecam takie specyfiki do odpalania, szybki start i takie tam. Wstrzykujesz do cylindra i gada :)