16

Odp: DRZ 400 dławiony?

dukeSebo napisał/a:

Babel ale i co tu pisać... widzisz że wszyscy zbaranieli... bo kto to słyszał by DRZete dławić  ;)  ;)  bo i co tu dławić  :)

No może masz racje - ja tez zbaranialem jak zobaczyłem w papierach te 23kW. Mam zamiar zobaczyć jak wyglądają luzy na zaworach to przy okazji zerknę może coś jest w gaźniku co blokuje pełne otwarcie przepustnicy - lub np jakas kryza .
Jak coś wykryje dam znać  :)

17 Ostatnio edytowany przez dukeSebo (2011-03-28 08:23:06)

Odp: DRZ 400 dławiony?

Przepraszam Babel że to mówię ale zwracam uwagę że przeróżne rzeczy widziałem w papierach... jeśli jesteś pewien tego że mocno odstaje od serii... to szukaj blokady.
Na ten przykład, mój brat w DRZecie SM ma w dowodzie wpisane 50 kW.. :lol:
Kupił ją w Irlandii a tam wpisują takie bzdury ;)
Sprawdź też czy ma fabryczne przełożenia.

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

18

Odp: DRZ 400 dławiony?

[url]http://www.thumpertalk.com/forum/archive/index.php/t-286358.html[/url]

[url]http://www.4strokes.com/tech/suzuki/drz400su.asp[/url]

poczytaj tutaj

19

Odp: DRZ 400 dławiony?

A dzisiaj szukając klocków natrafiłem na coś takiego - DRZ 400 SMU (tak mam w papierach od szwajcarów) - różnica jest 34 KM a 40KM w zwykłej SM.
[url]http://www.larsson.pl/index.php?c=ai&bidt=dr-z%20400%20sm[/url]
Kurcze nie wiecie czym się różnią te wersje ?

20 Ostatnio edytowany przez cross (2011-05-15 18:04:26)

Odp: DRZ 400 dławiony?

wersja sm majaca 40km ma na wyposazeniu system KERS :D stad taki wielki przyrost mocy :D

[url]http://en.wikipedia.org/wiki/Kinetic_Energy_Recovery_Systems[/url]

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

21

Odp: DRZ 400 dławiony?

Ja pierdziu tyle pytań odnośnie dławienia DRZ nie ma nawet na UKejowym forum DRZ.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

22

Odp: DRZ 400 dławiony?

hacker33 napisał/a:

Ja pierdziu tyle pytań odnośnie dławienia DRZ nie ma nawet na UKejowym forum DRZ.

Widziałem Twoje odpowiedzi na posta kolegi - [url]http://forum.supermoto.pl/topic17010-suzuki-drz-400sm-k6.html[/url]
Wyciągałem gaźnik i ja nie ma kryzy w króćcu ssącym, nie mam też żadnej blokady przepustnicy, a pytanie jest o konkretną wersję - gdzie katalogi podają teoretyczne 34 KM .
Drz ma niedługo i nie mam takich doświadczeń jak wy - ale chyba po to jest forum żeby zapytać - jak komuś przeszkadza to sorki  :|

23 Ostatnio edytowany przez radzio (2011-05-15 18:49:17)

Odp: DRZ 400 dławiony?

Moja DRZ ma w kwitach wpisane 10kW. 

Nie ma dwóch takich samych motocykli używanych. Miały innych właścicieli, inaczej były traktowane to są dwa różne motocykle.

Ja z bratem mieliśmy dwa "takie same" motocykle cagiva supercity 125 tylko że każdy z nich miał inne przyspieszenie, prędkość maksymalną, całkowicie inaczej sie prowadziły, a marka i model ten sam.

wystarczy że inaczej będziesz miał ustawiona zawieche czy szerokość gumy będzie inna i juz wrażenia z jazdy będą inne.

Pozdr
:)

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

24

Odp: DRZ 400 dławiony?

Pozwoliłem sobie troszkę poszperać po necie i znalazłem następujące informacje na temat dławienia DRZ w Anglii.
Podobno w UK dealerzy robili to za pomocą zmiany górnej pokrywy gaźnika na taką która nie pozwala całkowicie czy też szybko otworzyć się przepustnicy. Jeżeli ktoś kupował nowy motór z salonu dostawał go zdławionego lecz dostawał również drugą (nie zdławioną) górną pokrywę gaźnika.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

25

Odp: DRZ 400 dławiony?

nie pozwala otworzyc do konca przepustnicy , w ktm'ie to nie była pokrywa gaźnika tylko srubka trzymajaca iglice zamiast byc płaska wystawała kilka cm nad przepustnice ;) i otwierała sie do pewnego mometu a potem sie zapierałą do dekielek gażnika ;)

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

26

Odp: DRZ 400 dławiony?

cross napisał/a:

nie pozwala otworzyc do konca przepustnicy , w ktm'ie to nie była pokrywa gaźnika tylko srubka trzymajaca iglice zamiast byc płaska wystawała kilka cm nad przepustnice ;) i otwierała sie do pewnego mometu a potem sie zapierałą do dekielek gażnika ;)

Widziałem ten patent z tym, że jest on stosowany w FCR.
W DRZ jest gaźnik podciśnieniowy i jest tam membrana wiec rozwiązano to jak widać inna górną pokrywą.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

27 Ostatnio edytowany przez babel (2011-05-17 22:28:45)

Odp: DRZ 400 dławiony?

Hacker - dzięki za podpowiedź - właśnie pogrzebałem w necie i na forum bandita jest opis jak szwajcarzy blokują gaźniki podciśnieniowe - cytuje - może komuś się przyda
sopel - 2008-03-15 23:53:47

dobra wiem co było i opisze każdy to zrobi na swoją odpowiedzialność kto będzie miał zdławioną wersje a chce odetkać. Umnie po tym zabiegu to do 12500 się wkręca. Trzeba zobaczyć w pierwszej kolejności jaki mamy nr na kopułkach od gaźników keihin te plastikowe od góry ja mam 946 i tu tkwi problem ponieważ jak wyciągniemy przepustnice plastikowe te z membranami i zobaczymy że nie mają  otworów gdzieś z boku ( od strony iglicy patrząc na nią z góry mają być 2 otworki po prawej i po lewej stronie jakieś 2-3mm od iglicy. Ich nie ruszmy jak są fabrycznie, ale jak sa jakieś w innym miejscu szczególnie z boku na pionowej ściance to należy zakleić) Teraz musimy sprawdzić kopułke od strony wewnętrznej tam gdzie jest komora i jeśli mamy tam takie 2 rurki  równe z powierzchnia styku kopułki z gaźnikiem to musimy je usunąć. Są to krućce ograniczające ruch przepustnicy, najlepiej to sprawdzić zanim gaźniki rozkręcimy ściągamy filter powietrza następnie wkładamy palec do gaźnika od strony filtra i próbujemy podnieść przepustnice tą plastykową ma się schować całkiem tak aby było widać cały prześwit gardzieli. Jak czujemy że przepustnica podnosi się tylko troche i dalej nie darady to mamy właśnie zablokowaną przepustnice nic na siłe wszystko lekko chodzi. W takim wypadku albo idziemy do serwisu i płacimy za nowe kopułki, lub do tokarza i każemy mu je stoczyć. Najtańsza wersja taką jak ja zrobiłem to wyłamałem te rurki do samego dołu. uważajcie potem jak zakładacie te membrany aby ich przy skręcaniu nie poprzebijać. Teraz to tylko synchronizacja zostaje mi do zrobienia bo obroty troche na wolnych falują  i nierówno pracuje silnik. Zastanówcie się co nieraz ci z serwisu gadają aby kase wyciągnąć od nas klijentów jak może być moduł zblokowany to nie jest silnik na wtrysku i tu nie ma takiej blokady jest tylko nechaniczna. Moduł w naczym przypadku będzie odpowiadał za układ zapłonowy a nie za skład mieszanki paliwowo powietrznej. A możemy się jeszcze spotkać z 2 blokadami zobaczyć trzeba czy się przepustnica ta metalowa co odpowiada za krencenie manetka czy się całkiem otwiera jak nie to jest wina albo linki gazu. Albo mamy założoną zwężke na wlocie do do gażnika lub w krućcu przed głowicą a międzi gaźnikiem na tym gumowym. I to by było na tyle.  Zauważycie po tej operacji jak na wolnych po odpalenio śilnik się wkręca różnica zauważalna i odgłos podobny do ścigacza. Pozdro i życze miłego śmigania. Tu na fotce widać kopułke i te 2 rurki co musimy je usunąć

[url]http://imageshack.us/photo/my-images/175/dscf0895xd2.jpg/[/url]

a na tej fotce poniżej macie jak wygląda dobra kopułka,  której nie  trzeba przerabiać bo jest ok a podziękowania dla tomka za pomoc fotke tej kopułki i że zechciał wykręcić z moto.

[url]http://imageshack.us/photo/my-images/254/dsc00075ft9.jpg/[/url]

28

Odp: DRZ 400 dławiony?

babel napisał/a:

Hacker - dzięki za podpowiedź - właśnie pogrzebałem w necie i na forum bandita jest opis jak szwajcarzy blokują gaźniki podciśnieniowe - cytuje - może komuś się przyda
sopel - 2008-03-15 23:53:47

dobra wiem co było i opisze każdy to zrobi na swoją odpowiedzialność kto będzie miał zdławioną wersje a chce odetkać. Umnie po tym zabiegu to do 12500 się wkręca. Trzeba zobaczyć w pierwszej kolejności jaki mamy nr na kopułkach od gaźników keihin te plastikowe od góry ja mam 946 i tu tkwi problem ponieważ jak wyciągniemy przepustnice plastikowe te z membranami i zobaczymy że nie mają  otworów gdzieś z boku ( od strony iglicy patrząc na nią z góry mają być 2 otworki po prawej i po lewej stronie jakieś 2-3mm od iglicy. Ich nie ruszmy jak są fabrycznie, ale jak sa jakieś w innym miejscu szczególnie z boku na pionowej ściance to należy zakleić) Teraz musimy sprawdzić kopułke od strony wewnętrznej tam gdzie jest komora i jeśli mamy tam takie 2 rurki  równe z powierzchnia styku kopułki z gaźnikiem to musimy je usunąć. Są to krućce ograniczające ruch przepustnicy, najlepiej to sprawdzić zanim gaźniki rozkręcimy ściągamy filter powietrza następnie wkładamy palec do gaźnika od strony filtra i próbujemy podnieść przepustnice tą plastykową ma się schować całkiem tak aby było widać cały prześwit gardzieli. Jak czujemy że przepustnica podnosi się tylko troche i dalej nie darady to mamy właśnie zablokowaną przepustnice nic na siłe wszystko lekko chodzi. W takim wypadku albo idziemy do serwisu i płacimy za nowe kopułki, lub do tokarza i każemy mu je stoczyć. Najtańsza wersja taką jak ja zrobiłem to wyłamałem te rurki do samego dołu. uważajcie potem jak zakładacie te membrany aby ich przy skręcaniu nie poprzebijać. Teraz to tylko synchronizacja zostaje mi do zrobienia bo obroty troche na wolnych falują  i nierówno pracuje silnik. Zastanówcie się co nieraz ci z serwisu gadają aby kase wyciągnąć od nas klijentów jak może być moduł zblokowany to nie jest silnik na wtrysku i tu nie ma takiej blokady jest tylko nechaniczna. Moduł w naczym przypadku będzie odpowiadał za układ zapłonowy a nie za skład mieszanki paliwowo powietrznej. A możemy się jeszcze spotkać z 2 blokadami zobaczyć trzeba czy się przepustnica ta metalowa co odpowiada za krencenie manetka czy się całkiem otwiera jak nie to jest wina albo linki gazu. Albo mamy założoną zwężke na wlocie do do gażnika lub w krućcu przed głowicą a międzi gaźnikiem na tym gumowym. I to by było na tyle.  Zauważycie po tej operacji jak na wolnych po odpalenio śilnik się wkręca różnica zauważalna i odgłos podobny do ścigacza. Pozdro i życze miłego śmigania. Tu na fotce widać kopułke i te 2 rurki co musimy je usunąć

[url]http://img175.imageshack.us/my.php?imag[/url] … 895xd2.jpg

a na tej fotce poniżej macie jak wygląda dobra kopułka,  której nie  trzeba przerabiać bo jest ok a podziękowania dla tomka za pomoc fotke tej kopułki i że zechciał wykręcić z moto.

[url]http://img254.imageshack.us/my.php?imag[/url] … 075ft9.jpg

Siema dzieki za informacje mam ten sam problem mogl bys mi wyslac te foty na mojego maila  krzysiek150176@interia.pl     poniewaz nie moge tych zdjec odtworzyc z gory dzieki Siwy

29 Ostatnio edytowany przez Fikoł (2011-05-17 21:37:51)

Odp: DRZ 400 dławiony?

5 sec. z google i znalezione zdjęcia :P
wklej w google link zdjęcia
[url]http://img175.imageshack.us/my.php?imag[/url] … 895xd2.jpg
i ostatnia strona polishbanditcrew.pun.pl i tam będziesz miał ten opis ze zdjęciami

30 Ostatnio edytowany przez babel (2011-05-17 22:33:20)

Odp: DRZ 400 dławiony?

Fikoł napisał/a:

5 sec. z google i znalezione zdjęcia :P
wklej w google link zdjęcia
[url]http://img175.imageshack.us/my.php?imag[/url] … 895xd2.jpg
i ostatnia strona polishbanditcrew.pun.pl i tam będziesz miał ten opis ze zdjęciami

Sorki - porawiłem linki

Jeszcze na forum GS 500 znalazłem info na temat otworków w przepustnicach :
[url]http://www.greennet.org.pl/~mario/zdjecia/gaznik/pic001.html[/url]

Może w czwartek looknę  do swojego gaźnika - jak coś znajdę zrobię fotki