1 Ostatnio edytowany przez francuz570smr (2011-06-21 13:40:32)

Temat: rozwiazane

witajcie w mojej 570 sm  ciągle żarówka  sie wylancza .....(......).

2

Odp: rozwiazane

Regulator napięcia może być  :/ do wymiany

SM570R była a teraz???

3 Ostatnio edytowany przez tabul (2011-01-25 21:05:51)

Odp: rozwiazane

Podłącz multimetr w miejsce żarówki i sprawdź napięcie, jeśli nie ma akumulatora to na prądzie zmiennym. Jeśli będzie się mocno wahać powyżej 12v to masz odpowiedz. pozdrawiam

4

Odp: rozwiazane

jutro to sprawdze :)

5

Odp: rozwiazane

Mi w KTMie tylna żarówka regularnie pada od wibracji, ale tutaj to raczej problem z napięciem - dziwne tylko, że z tyłu nie siada.

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

6

Odp: rozwiazane

z tylu mam diodowa i dziala bez zarzutu .  rozbiore poki snieg jest i zrobie

7

Odp: rozwiazane

Tez stawiałem na wibracje .... Fxrider dlaczego uważasz ze "tutaj to raczej  problem  z napieciem'  - jest to zależne od moto ? marki ? modelu ?

i can do this .. here, hold my beer

8

Odp: rozwiazane

bardzo możliwe że od wibracji, znajomy miał te 610 w sm z lampą na sztywno i paliło mu co jakiś czas, w końcu już przestał wymieniać i na postojówce latał bo ta jedynie świeciła(najrzadziej ją wymieniał), u mnie w kxie jest lampa na gumach i normalna żarówka a nic się nie spala może to od tego zależy, nie znam się aż tak ale z moich obserwacji tak wynikało  :P

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

9

Odp: rozwiazane

Sprawdź napięcie w kostce żarówki.
Jeśli jest poniżej 14,4V to spoko.
Ja też fabrycznie nie mam aku i mam 14,2V w instalacji cały czas.

Jeśli masz więcej niż 14-15V to regler nie bangla lub coś w instalacji posrane masz.

jol

10

Odp: rozwiazane

w exc 530 tez przednia ciagle umierała  wiec  latałem na pozycyjnym tylko w nocy troche cizba była :D

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

11 Ostatnio edytowany przez fxrider (2011-01-26 15:52:45)

Odp: rozwiazane

HEMP napisał/a:

Fxrider dlaczego uważasz ze "tutaj to raczej  problem  z napieciem'  ?

Stawiałem na napięcie, bo zazwyczaj przy wibracjach pierwsza leci tylna żarówka - ale jeśli z tyłu jest LED to było to błędne założenie.

Jeśli fabryka nie pozmieniała instalacji w tym moto (względem starszych) to nie ma w nim regulatora napięcie (jedynie prymitywny prostownik), więc jeśli to byłby problem z napięciem to żarówki raczej padałyby przy wyższych obrotach. Ale z drugiej strony nie bardzo widzę powód dlaczego sama prądnica miałaby zacząć dawać większe napięcie niż zwykle.

Po uwzględnieniu powyższego - jednak raczej wibracje.

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

12 Ostatnio edytowany przez Barteksm (2011-01-26 15:51:50)

Odp: rozwiazane

Mi zaraz po kupnie moto nagminie przepalało sie włókno z tyłu (stop działał) . Trzy kolejne żarówki trzymały kilka dni ( zestaw 3 zarówek z tesco o dobrych parametrach).
Następną zaróke kupiłem już w sklepie motoryzacyjnym i od lipca trzyma .

motoslide.com

13 Ostatnio edytowany przez sabek_d (2011-01-26 18:11:41)

Odp: rozwiazane

fxrider napisał/a:
HEMP napisał/a:

Fxrider dlaczego uważasz ze "tutaj to raczej  problem  z napieciem'  ?

Stawiałem na napięcie, bo zazwyczaj przy wibracjach pierwsza leci tylna żarówka - ale jeśli z tyłu jest LED to było to błędne założenie.

Jeśli fabryka nie pozmieniała instalacji w tym moto (względem starszych) to nie ma w nim regulatora napięcie (jedynie prymitywny prostownik), więc jeśli to byłby problem z napięciem to żarówki raczej padałyby przy wyższych obrotach. Ale z drugiej strony nie bardzo widzę powód dlaczego sama prądnica miałaby zacząć dawać większe napięcie niż zwykle.

Po uwzględnieniu powyższego - jednak raczej wibracje.

Regulator napięcia jest na główce ramy z lewej strony takie szare pudełko kwadratowe, jest to moto bez aku to powiedz mi fxrider po co mu prostownik?
Na pytanie skąd się bierze wyższe napięcie odpowiadam:
od dawania w pizdę im większa prędkość obrotowa tym wyższy prąd i napięcie oczywiście zaraz ktoś może wyjechać z tekstem ze motorynka nie ma regulatora napięcia ale motorynka ma prądnicę a nie alternator.
Jako mgr inż. elektryk doradzę tak. weź multimetr odpal gada i podłącz sprawdź napięcie na wolnych obrotach a później daj mu po piździe i zobacz jakie ma napięcie na max obrotach. Problem może być taki ze na wolnych masz wszystko ok na na maxa już nie i pali ci żarówki. Jeżeli nie to to w grę mogą wchodzić przepięcia , sprawdź wszystkie połączenia elektryczne przeczyść kostki przesmaruj je. Dopiero na samym końcu bym zajął się wibracjami.

SM570R była a teraz???

14

Odp: rozwiazane

no ja tez tak sadze  zrobie tak bo wibracie bardzo malo prawdopodoble lecz mozliwe :)

15 Ostatnio edytowany przez tabul (2011-01-26 19:50:16)

Odp: rozwiazane

wszystko jest możliwe ale zawsze zaczyna się od prostych i oczywistych awarii, a najgorsze jest gdybanie...
Barteksm też ma racje, że teraz produkują naprawdę kiepskie żarówki sprzedawane najczęściej w hipermarketach...