Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
a ile max pojedzie przy tych zębatach ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 86 87 88 89 90 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
a ile max pojedzie przy tych zębatach ?
Dzinkss napisał/a:A raku ile zębów masz z przodu?
15
Wczesniej na kołach sm 15/42 i szedł z 3 z gazu, z 4 juz nie był oszans
teraz 15/45 i z 4 z gazu idzie też :D
Też mam 15/45 ale z 4 z gazu to trzeba fest się przyłożyć.
Na tym przełożeniu leci ~`180
A przy tych 42 to ile Ci leciał?
Juz caly weekend siedze w szwecji i widzialem tylko jednego supermociaka.
W dodatku wszyscy tutaj tak powoli i cicho sie tocza.
Retardsow nie widac, a poza nimi, to chyba nikt tu nie terroryzuje.
Niezła alternatywa dla Hackerowego potwora ;)
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/824/gg2012ec300rguillaume02.jpg/][/url]
EC 300
Engine Single-cylinder 2-stroke, liquid cooled
Displacement 299,3 cc
Bore x stroke 72,5 x 72,5 mm
Starter Kick starter
Ignition Electronic
Gearbox 6 speed gearbox with foot control
Clutch Wet multiplate with hydraulic control
Carburettor Keihin PKWS 38 mm
Intake system Direct reed valve
Exhaust muffler Reverse
Bodywork Polisport
Handlebar Variable section
Frame Chrom-Molybdenum perimetral frame
Subframe Poliamide fiberglass reinforced
Swingarm Aluminium, Progressive linkage system
Front fork Marzocchi Shiver invertida Ø45 mm
Suspensión travel 298 mm
Adjustability Adjustable compression and rebound
Shock absorber Sachs hydraulic mono shock absorber
Adjustability Rebound, compression high and low and spring preload
Suspension travel 298 mm
Rim type Light aluminium spoke rim
Rim - tyre Front: 1.6 x 21 - Metzeler Six Days Extreme 90/90 - 21
Rim - tyre Rear: 2.15 x 18 - Metzeler Six Days Extreme 140/80 - 18
Front brake 260 mm Galfer wave disc, 2-piston Nissin caliper
Rear brake 220 mm Galfer wave disc, 1-piston Nissin caliper
Fuel 9,5 l (2-stroke-oil/fuel mixed 1:50)
Dry weight 102 kg
Dimensions Length x width x height: 2.200 x 830 x 1.260 mm
Wheelbase 1.475 mm
Seatheight 950 mm
czy kojarzycie filmik, gdzie koleś na WR jezdzi w lesie w koło miasta - czekając na znajomego - taki opis filmiku. filmik z YT - akcja sie dzieje w USA
W motorze ma zamiast slickow założone dwie duże kostki , ale małe koła
jesli chodzi ci o film który kiedyś wrzucałem do tematu z poszukiwanie dla ciebie alternatywy 660 to film został usunięty przez właściciela :(
Jak wygląda sprawa podczas kolizji drogowej jeśli jade moto bez homologacji? Nie ważne czy z mojej winy czy nie. Strasznie przejebane?
zawsze można wykupić ubezpieczenie
@KOSO
zawsze można wykupić ubezpieczenie
- ubezpieczenie na pojazd, który nie jest dopuszczony do ruchu ??
Jak wygląda sprawa podczas kolizji drogowej jeśli jade moto bez homologacji? Nie ważne czy z mojej winy czy nie. Strasznie przejebane?
ch*!owo - sprzętem bez homologacji nie możesz jeździć po drogach i też nie masz ubezpieczenia.
Więc jakikolwiek dzwon to raczej będzie Twoja wina, nawet jak nie będziesz teoretycznie winny.
Do tego będziesz musiał zwracać kase za zniszczenia/uszczerbki na zdrowiu/renty z własnej kieszeni
nie sprawdzałem tej opcji, ale tak główkuję
ch*!owo - sprzętem bez homologacji nie możesz jeździć po drogach i też nie masz ubezpieczenia.
Więc jakikolwiek dzwon to raczej będzie Twoja wina, nawet jak nie będziesz teoretycznie winny.
Do tego będziesz musiał zwracać kase za zniszczenia/uszczerbki na zdrowiu/renty z własnej kieszeni
nie sprawdzałem tej opcji, ale tak główkuję
Też tak właśnie myślałem.
Koso mądra głowa, wykup mi ubezpieczenie na moto bez tablic, stawiam krate zimnego piwa :D
To coś może mi się pojebało, ale coś słyszałem, czy czytałem że na nr ramy można??
ubezpieczyc mozesz wszystko co ma numer ramy
pozostaje pytanie o wyplate z takiego "OC" :) dla poszkodowanego ...
Sam ubezpieczałem Yzf na numer ramy w Warcie , ale powiedziano mi że to jest raczej ubezpieczenie obowiązujące w terenie , bo ciężko żeby uznawano to w ruchu ulicznym nie mając homologacji.
Tyle że ja ubezpieczałem żeby lokalni niebiescy się mnie nie czepiali przy kontroli, bo dostałem informację że przy posiadaniu OC nie robią większych problemów ;)
znalazłem takie coś
Art. 23. 1. Posiadacz pojazdu mechanicznego jest obowiązany zawrzeć umowę obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem posiadanego przez niego pojazdu.
2. Przepisy dotyczące obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych stosuje się także do posiadacza lub kierującego pojazdem mechanicznym, przed jego rejestracją, jak również do posiadacza lub kierującego pojazdem zarejestrowanym za granicą, niedopuszczonym do ruchu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz do posiadacza lub kierującego pojazdem historycznym, od chwili wprowadzenia tych pojazdów do ruchu.
moto bez homologacji nie jest uznawane za pojazd z tego co pamietam. nie majac badan technicznych nie masz prawa poruszac sie po drodze bo defacto moto nie spelnia wymagan technicznych. nikt nie wyplaci zadnego ubezpieczenia. policjanci nie czepija sie bo nie orientuja sie w przepisach - biora to ze zdjales blachy aby ci sie nie polamaly w terenie.
Strony Poprzednia 1 … 86 87 88 89 90 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.097 sekund, wykonano 50 zapytań